English Version
English

تکامل به وسیله ازدواج

تکامل به وسیله ازدواج

جلسه نهم از دوره دوم کارگاه آموزشی کنگره ۶۰، نمایندگی بروجرد، ویژه مسافران و همسفران، با استادی مسافر علی، نگهبانی ایجنت محترم آقای امیرحسین و دبیری مسافر مجتبی، با دستور جلسه "ازدواج" شنبه 8 بهمن ۱۴۰۱ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علی هستم مسافر، در ایتدا خداوند را شاکرم که در این جایگاه قرار گرفتم و می توانم در این جایگاه خدمت کنم از نگهبان محترم تشکر میکنم که این فرصت را به من دادند.

دستور جلسه امروز در مورد ازدواج است و یه مقدار دستور جلسه غافلگیرانه است امروز جلسه عمومی هست و یه مقدار صحبت کردن در این مورد سخت است، متأسفانه و یا خوشبختانه اساتیدی داریم که در حال خدمت هستند ولی در این قضیه ازدواج یا انتخاب را سخت کردن یا به قولی تقدیر این طور است. امیدوارم در این امر مهم که در تمام مذاهب بر اون تکیه می‌شود با شناخت و با دقت اینشالا دوستان مجرد پیش قدم بشوند و این امر اتفاق افتد.

سایه، جاذبه و حس و وقتی این سه مورد در کنار هم به تعادل میرسند درواقع اون اتفاق می افتد و از نظر من که حدود بیست سال ازدواج کردم  چیزی که از همه مهمتر است و خوشبختانه آموزش های کنگره ما را به سمت دانایی میبرد و این دانایی اولین محبت را دارد که در انتخاب ها به ما کمک میکند و کسی انتخاب دقیقی دارد که دانایی بیشتری کسب کرده و به قدری که در کنگره در مورد دانایی صحبت می‌شود.

در مورد ازدواج هم این امر صادق است. اگر زیاد هم سخت گیری نکنیم خیلی هم چیز عجیب غریبی نیست، ولی در انتخاب اولیه حدود 50% از خواسته هایی که من دارم در طرف مقابل ببینم او اتفاق می افتد و یه سری مسائل هم در شرایط قرار گرفتن و یه بخش آن مربوط به تقدیر ما می‌شود و در ازدواج این قضیه وجود داردو البته شما اگر خواسته اولیه نداشته باشید اگر تمام دنیا هم بخواهند شما را قانع کنند که فلان شخص مناسب حال شما هست فرقی هم ندارد چه دختر و چه پسر نمی‌توانند شما را قانع کنند و ترس یه سریع مسائل که شما هنوز با اون درگیر نشدید.

البته قدیم خیلی از ازدواج ها سنتی بود خیلی از پسر و دختران از هم دیگه اطلاعی نداشتند اسم آن‌ها توسط بزرگان به هم زده میشد و ازدواج صورت میگرفت و تشکیل زندگی و فرزند میدادند و معمولاٌ زندگی های خوبی داشتند و ادامه می‌دادند و مشکلی خاصی هم نبود. به سنت احترام بگذارید ولی یه بحثی که در کنگره است این است که در سفر اول شما هیچ گونه تصمیم بزرگی یا معامله نکنید تمام تمرکز را روی سفر اول بگذارند تا به رهایی و سپس به تعادل فکری برسید و این بحث ازدواج برای کسانی است که حتماٌ به تعادل لازم برسند و مطمعناً کسانی که مسیر آن ها به کنگره باز شده و کنگره را برای درمان اتخاب میکند مطمعن باشید همان دست تقدیر و نیروی که راهنمایی کرده در انتخاب های بعدی اگر در مسیر درست باشیم برای ما اتفاق های خوبی خواهد افتاد.

تنظیم : مسافر فرشاد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .