English Version
English

چهارمین مقاله که مربوط به متد DST می‌باشد، در Research Square منتشر گردید January 12, 2023

چهارمین مقاله که مربوط به متد DST می‌باشد، در Research Square منتشر گردید January 12, 2023

1401/10/22

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم.

وقتی که گزینه‌های مصاحبه‌ها را یکی‌یکی با دقت مطالعه کردم، بسیار خوشحال شدم که چقدر با ظرافت موضوعات مختلف را به رشته تحریر درآوردید و به کلمات روی صفحه کاغذ جان بخشیدید، و من از این بابت بسیار خوشحال هستم و تشکر می‌کنم.

در این هفته، ما در هفته همسفر قرار داریم و یک هفته کامل در کنگره جشن همسفر برقرار است، در این هفته مسافرین رسماً از همسفران خودشان تشکر و قدردانی می‌کنند و با کادو از آن‌ها سپاسگزاری می‌کنند. تشکر از همسفران بایستی، در اندیشه و کلام و در کردار باشد، یعنی بایستی هم در فکر خودمان، از نظر ذهنی از آن‌ها تشکر کنیم و از نظر گفتار، که با سخن گفتن تشکر کنیم و هم با دادن یک کادو، در عمل تشکر کنیم.

و این تشکر بایستی فقط به وسیله پول نقدی باشد و یا طلا؛ بنابراین کسی نمی‌تواند با گل یا خرید عطر و یا چیز دیگر تشکر کند، مهم نیست چقدر باشد، کم باشد یا زیاد، مهم این است که این کار رسماً اجرا شود.

چهارمین مقاله، دوره جدید که مربوط به متد DST می‌باشد، در Research Square منتشر گردید، به خوبی مورد استقبال قرار گرفت. این اولین مقاله‌ای بود که مربوط به متد کنگره 60 یا DST به چاپ رسید؛ البته چون در مقاله سرطان خون ما به متد DST اشاره کرده بودیم، همان انتشارات از ما خواست که درمورد DST هم مقاله بدهیم و پنجاه درصد هم به ما تخفیف ویژه دادند.

و هم اکنون هم ژورنال‌های معتبر آمریکایی از ما خواسته‌اند، به آن‌ها مقاله بدهیم و این برای ما جالب است، که ژورنال‌های علمی به موضوع تحقیقات ما علاقه خوبی نشان می‌دهند.

و هم اکنون در پی آن هستیم که مقاله‌ای دیگر برای آمفتامین و درمان قطعی آن با متد DST ارائه کنیم. از قسمت تحقیقات کنگره خواسته‌ام مدارک لازم را جمع‌آوری نمایند.

جالب است بدانید؛ وقتی می‌گوییم ما در 25 سال گذشته نزدیک به پنجاه هزار نفر را از انواع و اقسام مواد مخدر به درمان قطعی رسانده‌ایم، به همان تعداد ما کلیه مدارک مستند آن را در بایگانی خود داریم، یعنی برای هر فرد درمان شده سه فالوآپ؛ بیست و یک روزه، شش ماهه و یک ساله با کلیه مشخصات، عکس و مدارک در این فالوآپ‌ها. که کلیه مواد خانواده تریاک، حشیش، آمفتامین، ترامادول، متادون، B2، بنزودیازپین‌ها مورد تست قرار می‌گیرد.

حال اگر شما صلاح بدانید، ما می‌توانیم این تحقیق را به کمک سایر مراکز علمی در سطح جهانی انجام بدهیم، این تحقیق یا هرگونه تحقیق دیگر را درمورد اعتیاد و من خیلی علاقه‌مند هستم که اعتیاد را در سطح سلولی و ملکولی و برسی و تغییر بیان ژن‌ها در موش‌های معتاد به انواع و اقسام مواد مخدر و الکل را در آینده نزدیکی با معتاد کردن موش‌های صحرایی (رت) و سپس درمان آن‌ها با OT و متد DST به انجام برسانم.

چون معتقد هستم مشکل معتادین در تغییرات بیان ژن‌های آن‌هاست یعنی همان سیستم ایکس که اگر ما آن‌ها را درمان کنیم و به تعادل برسانیم هر فرد هروئینی پس از درمان با متد DST و OT می‌تواند به استخدام لابراتورهای هروئین‌سازی دربیاید.

بنابراین شما نیک می‌دانید که اگر ما این تحقیق را به کمک سایر کشورهای پیشرفته به انجام برسانیم اعتبار کار ما خیلی بالا می‌رود و شما در این مورد به عنوان دیده‌بان امور بین‌الملل کنگره 60 کاملاً صاحب نظر هستید. و هرچه بگویید به آن عمل خواهیم کرد.

در ضمن؛ تعداد رها شدگان از انواع مواد مخدر در سال 2022 به رقم 6322 نفر رسید، یعنی به طور میانگین در هفته یکصد و بیست و یک (121) نفر به درمان رسیده‌اند. البته آمار لژیون‌های ویلیام وایت را در خاطر ندارم که در نامه بعدی ذکر خواهم کرد.

و اما نمونه خلاصه نویسی قسمت مصاحبه‌‌های کتاب جدید را چندین بار با دقت تمام خواندم، خیلی خوشحال شدم که شما چقدر به لایه‌های زیرین کنگره 60 و افکار و اندیشه‌های من آگاه هستید، و به زیبایی تمام آن‌ها را در حال طبقه‌بندی هستید. پیشنهاد شما درمورد اندازه‌های این کتاب و نوع آن برایم بسیار جالب بود و خیلی طبیعی است که با همه آن‌ها موافق هستم.

درمورد چهار مقاله‌ای که تاکنون ارائه شده:
1- تغییر بیان ژن حافظه و تصمیم‌گیری در درمان اعتیاد با روش DST
2- درمان چهار نوع سرطان خون با متد DST و OT
3- درمان DST یا  A new Tapper OFF
4- و مقاله D.SAP ضدعفونت و ضد التهاب

آیا لازم است که مقاله‌ها برایتان ارسال کنم یا آن‌ها در دسترس شما هستند؟ و آیا این مطالب در کتاب کاربردی داردند یا نه؟

این چند روز؛ پس از چندین سال در اکثر نقاط کشور ما برف بسیار خوبی باریده که این موضوع بسیار خوشحال‌کننده است و مردم از این بابت بسیار خوشحال هستند؛ زیرا که کشور ما کشوری کم آب است؛ ولی کشوری است آفتابی با داشتن چهار فصل کامل و زیبا. و این برف نعمت بزرگی است و ما خداوند را شکر می‌گوییم.

بی‌صبرانه علاقه‌مند و منتظر خواندن مطالب جدید برای کتاب هستم و کمی هیجان دارم.

به استواری کوه‌ها پایدار باشید.

دوست و برادر همیشگی شما در زمین و آسمان

حسین

January 12, 2023

Dear Bill,

I hope you are fine, I am well.

I have read all the quotes and it made me happy how masterfully you have given life to the words on paper. I am so delighted and thank you for that.

We are in co-traveler celebration week. During this week each traveler must show appreciation to his co-traveler and he must express this gratitude by giving them money or gold! The quantity of the gift is not important but a simple flower or perfume would not suffice! They must learn to appreciate co-travelers in their thoughts, words, and behavior.

Our fourth article was on the DST method and is published in research square. Since in our blood cancer article, there was a short section mentioning the DST method we were asked to write a full article on the DST method and we were eligible for a 50% discount.

Creditable American journals are asking us to present articles and it is interesting they are interested in our work.

Now we are getting ready to present an article about how to cure methamphetamine with the DST method.

During the last 25 years, we have cured more than 50,000 individuals who were suffering from addiction to a variety of narcotics and all the documents are in our archive.

The documents consist of three follow-ups 21 days, 6 months, and one year after treatment completion. The follow-up examines all the drugs and narcotics even methadone, benzodiazepines, and B2.

Do you think it would be beneficial if we conduct this research with other scientific centers internationally? This research or any other research that you have in mind. I am very interested in exploring addiction in molecules and gene expression levels of addicted mice and then carefully monitoring the curing process with the DST method and OT.

I believe the problem lies in gene expression or the X system, cure it and any heroin user can even work in heroin-making factories after treatment without any temptation to use.

You know well if we conduct this sort of research with developed countries its credibility will increase dramatically. You can decide about this as you are the international didehban of Congress 60. Guide us and we will do as you instruct.

During 2022 we had 6322 redemptions which is equal to 121 individuals per week!

I don’t recall the number for William White legions now and I will write it in our next communication.

You are organizing the book masterfully. I am so delighted that you are so familiar with my philosophy and Congress 60’s layers. Your suggestions about the size of this book are all great and I am agreed with all of them.

4 Articles are presented:

The effect of DST treatment on gene expression of memory and decision making.

Curing four types of blood cancer with the DST method and OT

A new tapper off with the DST method

The effect of D. Sap on infection and inflammation.

Do you need me to send these articles? Are these useful to be in the book or not?

We had good snowing the past few days and this is delightful since our country lacks water resources. Our country four-season, sunny and beautiful.

We thank God for this snow.

I am so eager to see the book. I am excited a bit!

Be firm as the mountains

Friends and brothers in heaven and earth forever

Hossein

مترجم: احسان رنجر

تایپ: مسافر محمدحسین

تنظیم: مسافر ابراهیم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .