English Version
English

همسفر بال پرواز مسافر

همسفر بال پرواز مسافر

اولین جلسه از سری هفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰؛ نمایندگی اردستان با استادی همسفر مهدی و نگهبانی همسفر مصطفی و دبیری همسفر محمد با دستور جلسه" هفته همسفر" یکشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۱ راس ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

استاد ابتدا تشکر کردند از ایجنت محترم شعبه اردستان و مرزبانان عزیز که به من اجازه دادن تا در این جایگاه خدمت کنم. از همه مسافران که در کنگره هستند تشکر می‌کنم، اگر آنها نبودن همسفر بودن معنی نداشت و من قدردان و سپاسگزار مسافرم هستم که به کنگره آمد. کلمه هم در زبان فارسی همراهی می آورد مثل همراه ،همبازی هم گروه و یا همکار ولی معنی همسفر در کنگره فرا تر از این کلمات است. زمانی که مسافرم هنوز به کنگره نیامده بود، با مصرف مواد و پنهان کاری که انجام می‌داد و به خیال خود که بقیه اعضا خانواده متوجه تخریب آن نیستند، ولی اینگونه نبود. موقعی که مسافرم مصرف کننده بودن من دو ساعت جلوتر از آن غذا میخوردم که با آن سر یک سفره غذا بخورم، فشار روانی که روی من بود او هم حس می کرد. به نظر من وقتی یک فرد مواد مخدر مصرف می کند فشار روانی که روی افراد خانواده است خیلی بیشتر از مصرف کننده است.

من هر روزی که بخواهم به کنگره بیایم همکارم مرا سرزنش می کند، که کجا میخواهی بروی سر کار باش و درآمد بیشتری را کسب کن، ولی کنگره به من آموزش داد که فقط پول درآوردن مهم نیست بلکه خرج کردن و پس انداز هم به همان اندازه مهم است. حتی نظر آنها این است که کنگره وقت مرا می گیرد و من از کار هایم عقب می افتم ولی همین کنگره بود که به من آموزش داد به موقع و یا زمان مناسب کارهایم را انجام دهم و یا سر کار به موقع حاضر باشم. وقتی یک همسفر با مسافر در کنگره باهم سفرشان را آغاز می کنند به یکدیگر بهتر کمک می کنند. من وقتی با مسافرم در خانه هستم خیلی بهتر از قبل متوجه می‌شویم که از یکدیگر چه می خواهیم چرا که از یک منبع آموزش می‌گیریم و آن هم منابع آموزشی کنگره ۶۰ است. در آخر از جناب مهندس دژاکام بابت فراهم کردن این بستر سپاسگذارم.

تایپ: مسافر مجتبی لژیون دوم 

تنظیم و ارسال: مسافر مهدی لژیون دوم 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .