English Version
English

مشارکت در باب دستور جلسه هفته همسفر

مشارکت در باب دستور جلسه هفته همسفر

سلام دوستان امین هستم همسفر. 

مسافر من جواد با بیش از 10 سال تخریب وارد کنگره شد، آخرین آنتی ایکس مصرفی تریاک، مدت سفر اول 10 ماه، روش درمان DST، داروی درمان شربت OT، نام کمک راهنمای خوبشان آقای حامد پارسا، رشته ورزشی مسافرم در کنگره کشتی، مدت رهایی 10 سال 2 ماه، نام کمک راهنمای خوب خودم آقا رضا ریخته گر لژیون دوم همسفران آقا نمایندگی شفا، رشته ورزشی خودم در کنگره شنا. 

 

در ابتدای امر این هفته عزیز را به خانواده جناب مهندس تبریک می گویم به ویژه به استاد امین دیدبان محترم همسفران آقا.

صحبت کردن در رابطه با همسفر سخت است؛ زمانی که خودم همسفر هستم اما سعی می کنم تا بتوانم حس و دید خودم از همسفر را بیان کنم.

وقتی فردی می خواهد به جای تاریک برود که هیچ جا را نمی بیند و می خواهد در آن تاریکی چراغی را پیدا کند تا آن مکان برایش روشن شود، دست یکی دیگر را هم می گیرد و با خود می برد تا قوت قلبی برایش باشد و اگر اتفاقی افتاد مراقب آن باشد یا همین طور یک ماجراجویی که می خواهیم شروع کنیم، نیاز به یک همدم و همیار داریم تا اگر در این ماجراجویی پر پیچ و خم اتفاقی برایمان افتاد یک نفر باشد تا هوای مارا داشته باشد.

همین طور دزدی که به دزدی می رود، تنها نمی رود چون نیاز به یک فرد کمکی دارد تا اگر جایی به دام افتاد آن فرد به کمک اش برسد.

اما در سفر کنگره هم که از قهر به مهر، از تاریکی به طرف روشنایی و از نفرت به طرف عشق است، نیاز به یک همسفر هست تا این سفر سخت اما سهل به نحو احسنت و به بهترین شکل ممکن به انجام بپذیرد.

اما در تمام این موضوع هایی که بیان کردم فقط شخص دوم به شخص اول کمک نمی کند، بلکه این کمک و همیاری دو طرفه است؛ البته شاید در سفر اول همسفر کمک حال مسافر باشد، اما به تجربه من در سفر دوم این کمک دوطرفه است.

به دلیل اینکه من همسفر هم در حال سفرکردن هستم و به گونه ای من هم مسافر هستم؛ اما به دلیل اینکه در کنگره بین فردی که تجربه اعتیاد داشته و فردی که تجربه اعتیاد نداشته است فرقی وجود داشته باشد، به من واژه همسفر اطلاق گردید.

هدف کنگره هدفی بزرگ هست و اما دست یافتنی و این است که کنگره ۶۰ به عنوان یک مرکز علمی تحقیقاتی در سراسر جهان شناخته می شود و علم کنگره به تمامی انسان ها رواج پیدا می کند و به نظر من این مهم با وجود همسفران است که کنگره را به شکل دیگری نشان می دهد و رنگ لعاب دیگری به خود می گیرد.

با تشکر

نگارش: همسفر علی لژیون یکم

ارسال خبر: همسفر امین لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .