English Version
English

واحد ot، قلب تپنده کنگره

واحد ot، قلب تپنده کنگره

چهاردهمین جلسه از سری ششم کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰؛ نمایندگی اردستان با استادی مسافر احمد و نگهبانی مسافر حمید و دبیری مسافر جواد با دستور جلسه" OT " یکشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۱ راس ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

 خداوند را شاکرم که مرا با کنگره آشنا کرد و از آقای مهندس و خانواده محترمشان تشکر می‌کنم که این بستر را فراهم کردند که من احمد به آرامش و حال خوش برسم و از راهنمای خوبم آقا پژمان هم تشکر می‌کنم.

به نظرم پیشنهاد جناب مهندس برای استفاده از شربت ot به‌عنوان داروی درمان اعتیاد و جایگزینی آن با مصرف خوراکی تریاک که در سال‌های اول تأسیس کنگره مرسوم بوده از آینده‌نگری و تفکر ژرف مهندس منشاء می‌گیرد. بدون شک دریافت مجوز تولید این شربت برای ایشان کاری ساده نبوده است و تنها تلاش مستمر ایشان باعث شده مجوزی قانونی برای این کار دریافت نمایند.
استفاده از داروی OT باعث راحت‌تر شدن بسیاری از مسائل شد زیرا دیگر فرد در حال درمان با فروشندگان موادمخدر رابطه‌ای نداشت و برای دریافت داروی خود می‌بایست به کلینیک‌ها مراجعه کند و داروی خود را دریافت نماید. یکی دیگر از محاسن OT این است که به صورت دارو مصرف می‌شود و اندازه‌گیری آن بسیار آسان است و چون از راه زبان و بزاق دهان جذب می‌شود، تاثیرگذاری آن بسیار زیاد می‌باشد. در شربت ot بیست و پنج نوع آلکالوئید شناخته شده است که هم‌دیگر را کاملاً پوشش می‌دهند و یک داروی کاملاً علمی است که تک‌تک سلول‌های بدن را بازسازی می‌کند. Ot برای درمان هر نوع ماده مخدر بسیار مناسب است زیرا تمام مواد مورد نیاز بدن در آن قرار دارد، حتی مصرف‌کنندگان شیشه می‌توانند با این دارو به درمان قطعی برسند.

شربت OT شربت شفابخشی است که تشکیل شده از اپیوم (تریاک) به مقدار ده درصد، الکل به مقدار بیست درصد و آب مقطر به مقدار هفتاد درصد است. ده درصد اپیوم موجود در این شربت که امروزه به‌صورت علمی به اثبات رسیده است و بیش از نود و پنج نوع از انواع داروها، آن‌هم از نوع خالص و طبیعی را در برمی‌گیرد. بیست درصد الکل موجود در شربت OT به‌صرف حلال و غلظت آن در نظر گرفته ‌شده است و همین‌طور آب مقطر هم جهت سالم و محفوظ نگه داشتن این داروی حیاتی به جهت کپک نزدن به کار گرفته شده است.

لژیون خدمتگزار لژیون سوم 

تایپ، تنظیم و ارسال: مسافر مهدی لژیون دوم 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .