English Version
English

مشارکت در باب دستور جلسه کمک کنگره به من و کمک من به کنگره

مشارکت در باب دستور جلسه کمک کنگره به من و کمک من به کنگره

 

سلام دوستان عرفان هستم یک همسفر. 

مسافر من با ده سال تخریب وارد کنگره شد،

با مصرف انواع آنتی ایکس ها، آخرین آنتی ایکس مصرفی تریاک، روش درمان DST، داروی درمان شربت OT، نام کمک راهنمای مسافرم آقای حجت الله، نام کمک راهنمای خوب خودم آقا رضا لژیون دوم همسفران آقا، ورزش در کنگره والیبال، مدت رهایی ۹ سال و ۱ ماه. 

دستور جلسه این هفته( کمک من به کنگره و کمک کنگره به من )هست.

حدود سال۹۳ من با کنگره آشنا شدم و در جلسات شرکت می کردم، و به دلیل اینکه سن من کم بود نمی توانستم لژیون انتخاب کنم و وارد لژیون بشوم و با افراد هم سن و سال خودم مشغول به بازی می شدم.

یادم می آید که دستور جلسه هفته گلریزان بود؛ برای من سوال بود که یعنی چه؟ چه اتفاقی قرار است بیفتد ؟

مثلا می‌خواهند اینجا را گلباران کنند؟

کنجکاو شدم، رفتم و در جلسه نشستم.

شاید بهترین جلسه ای بود که شرکت کرده بودم؛ افراد دست خود را بلند می کردند و با اجازه استاد جلسه میکروفون را می گرفتند و مشارکت می کردند. مشارکت کنندگان مبلغی پول، خدمت و یا هر کاری که از دستش بر می آمد اعلام می کرد به عنوان کمک من به کنگره. حتی کسانی هم که وضع مالی مناسبی نداشتند به اندازه وسع خودشان مبلغی را به کنگره پرداخت می کردند، و همه حاضران تشویقشان می کردند.

حالا پس از چند سال تازه متوجه شدم که چرا پولی که با زحمت به دست آوردند به کنگره می‌دهند. به دلیل اینکه کنگره زندگی دوباره به آنها داد و مهم تر از همه به خانواده هایشان. اگر شما میلیارد ها سرمایه داشته باشی و بگویی همه سرمایه ام را می دهم تا بیشتر عمر کنم، امکان پذیر نیست، هیچ انسانی قادر به این کار نیست که زندگی بیشتر به انسان ببخشد. حالا در کنگره کسی که بیماری اعتیاد داشته است با صورت مسئله اعتیاد درمان شده است، در صورتی که تمام پزشکان کره زمین اعتیاد را درمان نشدنی می دانند. پس کنگره به کمک ما نیاز نداشت و ما بودیم که به کمک کنگره نیاز داشتیم. 

کنگره به غیر از درمان اعتیاد، جهان بینی و تفکر ما را نسبت به جهان پیرامونمان عوض کرد. در کنار اینها درمان سیگار با آدامس نیکوتین و بیماری کرونا هم با سرکه سیب (D.sap) در کنگره ۶۰ صورت گرفت. 

پس نتیجه می گیریم که کنگره نعمتی است که هرکسی لیاقت استفاده صحیح از آن را ندارد، خود من به شخصه شاید نتوانم ۱٪خدمات کنگره را جبران کنم و به کنگره کمک کنم؛ اما در کنگره هستم و خدمت می کنم تا بتوانم به مسافران دیگر کمک کنم. 

متشکرم.

 

تنظیم کننده: همسفر علی لژیون یکم 

عکاس: همسفر محمد مهدی لژیون یکم

ارسال خبر: همسفر امین لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .