English Version
English

درمان اعتیاد حساس و سخت است

درمان اعتیاد حساس و سخت است

نهمین جلسه از دور هشتم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی اردبیل؛ ویژه مسافران و همسفران، به استادی دستیار دیده‌بان مسافر بهمن، نگهبانی مسافر ابراهیم و دبیری مسافر علیرضا با دستور جلسه «وادی یازدهم و تأثیر آن روی من» پنج‌شنبه اول دی‌ماه۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.


خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان بهمن هستم یک مسافر سپاسگزارم از همه عزیزان، خداوند را شاکر هستم که امروز این افتخار نصیبم شد تا در شعبه اردبیل و در بین شما عزیزان باشم تا خدمت بکنم و آموزش ببینم. امیدوارم که خدمت ما موردقبول درگاه خداوند متعال قرار بگیرد.

وقتی اسم اردبیل می‌آید بی‌انصافی هست که اسم علی دایی را نبریم. کسی که شناسنامه فوتبال و ورزش ایران هستند. شهر، شهری است که آدم‌های مهمی درگذشته داشته و دارد ازجمله مقدس اردبیلی و شاه اسماعیل صفوی و قهرمان‌ها و ورزشکاران بسیار بزرگی که مصداق بارزش علی دایی هست.


 

این نشانگر این هست که اردبیل خاکش بسیار مرغوب است و انسان‌های بسیار پاک و درستی هستند و خوش به حال شما عزیزان که جزو اولین کسانی هستید که در این شعبه حضور دارید، حالا ظاهراً درمان اعتیاد انجام می‌دهید ولی همه ما می‌دانیم که در باطن کنگره ۶۰ هدفش این هست که انسان‌ها را احیا می‌کند. همان‌طور که از اسم کنگره معلوم است: جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰، نه مرکز درمان اعتیاد چون ما معتقد هستیم که انسانیت باید زنده بشود، انسانیت باید احیا بشود.
خوش به حال ما که یک روز مصرف‌کننده شدیم و به‌واسطه آن با کنگره ۶۰ آشنا شدیم که اینجا انسان متولد و احیا می‌شود؛ و یا به قول آقای مهندس در کنگره ۶۰ آدرس انسان‌ها به خودشان داده می‌شود که این عملی است عظیم.

بسیار خوشحال هستم، با تشکر از ایجنت محترم آقای حجت و مرزبان‌های محترم که بنده را در جمع صمیمی‌شان پذیرفتند. حضور بنده در اینجا به خاطر این بود که سلام آقای مهندس را به خدمت همه مردمان شریف اردبیل به‌خصوص بچه‌های کنگره ۶۰ برسانم که واقعاً آقای حجت و طیب عزیز و دیگر عزیزان کاری بسیار بزرگی را انجام می‌دهند مطمئن هستم که ثمره‌اش در آینده‌ای نه‌چندان دور به بار خواهد نشست و این را نیز مطمئن هستم که کنگره ۶۰ در اردبیل مثل بمب منفجر خواهد شد.
در مورد دستور جلسه هم وادی یازدهم چشمه‌های جوشان ورودهای خروشان همه به بحر اقیانوس می‌رسند می‌خواهم این‌طوری ربطش بدهم به دستور جلسه که بنده از مسیر میانه فیروزآباد به اردبیل آمدم. واقع راه بسیار سخت و خطرناکی هم هست در طول راه روستاهایی را دیدم که واقع صعب‌العبور هست به‌خصوص در زمستان نمی‌شود به آنجاها تردد کرد با خود گفتم چطوری هروئین یا سایر مواد به اینجاها رخنه کرده است و مصرف‌کننده‌هایی که در این روستاها و یا اطراف زندگی می‌کنند و خواستار رهایی از دام اعتیاد می‌باشند واقع چه آینده‌ای در پیش روی آن‌ها و خانواده‌هایشان هست.

همه‌ ما در قبال این مسئول هستیم و باید با درست سفر کردن و با خدمت بی‌منت کردن پیام کنگره ۶۰ را به آنجاها برسانیم، پس‌کار ما خیلی حساس و سخت هست و ما باید مانند چشمه‌های جوشان ورودهای خروشان عمل کنیم و در این مسیر که نماد آن عشق و محبت است باید با آموزش صحیح این سختی‌ها را کنار بزنیم و دررسیدن به هدفمان مصمم باشیم.

نگارش: مسافر هادی

عکس: محمدجواد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .