English Version
English

بخشش از درون انسان باید درک شود

بخشش از درون انسان باید درک شود

نهمین جلسه از دوردوم لژیون سرداربه نمایندگی اردبیل به استادی ایجنت محترم(مسافر حجت)، نگهبانی مسافر روح الله ودبیری مسافر ابراهیم با دستور جلسه (گلریزان) روز سه شنبه در تاریخ ۱۴۰۱/۹/۱۵ راس ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان حجت هستم یک مسافر
دستور جلسه مثل ماه قبل هم گل ریزان هست.
در جشن گلریزان بچه ها باید آنگونه که حرکت می کردند نکردند؛خوب بود ولی به نظر من می توانست خیلی خیلی بهتر هم باشد چون من این پتانسیل را در بچه ها می بینم که بتوانند حضور پر رنگ تری در این حرکت عظیم و شایسته داشته باشند.
و با توجه به اینکه دستور جلسه این ماه هم گلریزان هست،این به این معنی هست که گلریزان تمام نشده و عزیزان می توانند دوباره و هر لحظه کمک بکنند.


و هر شخص می تواند هر مبلغی را که تعهد کرده ویا حتی بیشتر از تعهدش هم به حساب کنگره ۶۰ واریز کند تا ما هم به امید خدا بتوانیم به واسطه این کمک ها زمینی برای خود خریداری کنیم تا در آرامش و آسایش تمام بتوانیم به همنوعان و هم دردان خودمان کمک کنیم.
لازم به توضیح هست که عرض کنم کسانی که تعهد مالی کردند دیگر نیاز نیست مسئول مربوطه لیست را بردارد و دنبال آنها برود که لطفا مبالغ فوق را پرداخت کنید بلکه
خود شخص قبل از آن با آغوش باز به تعهد خود عمل کند تا به آن حال خوش واقعی برسد.
ما باید آنقدر پیشرفت کنیم از لحاظ علمی و مالی که بتوانیم شعبه های متعدد دیگری چه در خود استان چه در سایر شهرهای اردبیل داشته باشیم.


آقای خدامی دیده بان محترم هم هفته قبل به این امر مصمم بودند که باید خیلی در اهداف مان مصمم باشیم و بتوانیم علم مان را در کنگره ارتقاء بخشیم و به واسطه آن علم قوی پایه های مالی قوی تری داشته باشیم.
امیدوارم که همه ما این دستور جلسه را از درون درک کنیم تادر آرامش باشیم.
از اینکه به صحبت های بنده توجه نمودین از همه شما عزیزان متشکرم.

عکس و نگارش: مسافر هادی

ارسال: مسافر طیب

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .