English Version
English

سیستم ایکس دستاورد بزرگ بنیان کنگره 60 به دنیا

سیستم ایکس دستاورد بزرگ بنیان کنگره 60 به دنیا

چهارمین جلسه از دوره اول کارگاه‌های آموزشی کنگره 60؛ لژیون قشم؛ با استادی مسافر قاسم و دبیری مسافر حمید با دستور جلسه "هفته بنیان" روز جمعه 11 آذر ماه 1401 ساعت 9 صبح آغاز به کار کرد.

سخنان استاد
سلام دوستان قاسم هستم یک مسافر
دستور جلسه امروز "هفته بنیان" است. این روز را خدمت آقای مهندس و کل خانواده کنگره 60 تبریک می‌گویم. این که می‌بینم پیشکسوتی در بین ما حضور دارند باعث دلگرمی ما و لژیون قشم است. 25 سال پیش در چنین روزی آقای مهندس به رهایی رسیدند و حرکتی عظیم را شروع کردند و بذر کنگره کاشته شد.

آقای مهندس بسیار تلاش نمودند و سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتند و از خود گذشتگیهای بسیاری انجام دادند تا نهال کنگره تبدیل به درخت پر ثمری گشت که امروز میوه‌های آن رسیده است. منِ قاسم تا قبل آمدن به کنگره واقعاً شناختی از سیستم ایکس نداشتم و با آمدن و آموزش در کنگره بود که فهمیدم که سیستم ایکس چه نقش حیاتی در زندگی من و شناخت من نسبت به زندگی بر عهده دارد. از جناب مهندس به خاطر سختی‌های که در این راه متحمل شدند بسیار سپاسگزارم. بی‌شک نقش جناب مهندس و خانواده ایشان در طول تاریخ ماندگار خواهد بود. خیلی خوشحالم که می‌بینم همسفران هم در لژیون قشم حضور دارند. امیدوارم بزودی به شعبه قدرتمندی تبدیل شویم.

تایپ و ارسال: مسافر پیمان - لژیون قشم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .