English Version
English

غلبه به نیروهای تاریکی با وادی هفتم

غلبه به نیروهای تاریکی با وادی هفتم

دهمین جلسه از دور هشتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ ویژه مسافران و همسفران نمایندگی گرگان با استادی دستیار دیده‌بان مسافر حسین، نگهبانی مسافر یاسر و دبیری مسافر منصور با دستور جلسه «وادی هفتم و تأثیر آن بر روی من» پنجشنبه 31 شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷: ۰۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حسین هستم یک مسافر. خداوند را شاکرم که در جمع شما عزیزان هستم. عرض تبریک دارم خدمت همه‌‎ی عزیزانی که در آزمون کمک راهنمایی شرکت کردند. فارغ از قبول شدن یا نشدن در آزمون هرکس به میزان تلاشی که انجام داده جوابش را انشالله دریافت خواهد کرد چه با دریافت شال و چه با اتفاقاتی که در پیرامون آن برایش اتفاق افتاده است. امیدوارم آن نتیجه‌ای که به صلاحتان است رقم بخورد. وادی هفتم و این دستور جلسه جزء دستور جلسات کتاب وادی عشق است. در این کتاب می‌گوید عشق و چهارده وادی یعنی قراراست من به خودم برسم و خودم را پیدا کنم. برای اینکه به خود برسم مسیری را جناب مهندس طراحی کردند که طی چهارده وادی انجام می‌شود. چرا باید من به خودم برسم؟ برای اینکه گم‌شده بودم. من یک روزی یک جایگاه و صفات پسندیده ای داشتم؛ اما وقتی به خودم نگاه می‌کردم جز تاریکی چیز دیگری نمیدیدم. برای همین حرکت را آغاز کردم تا خودم را پیدا کنم.

وادی هفتم می‌گوید اگر می‌خواهید به آن عشق و یا انسانی که دوست دارید برسید باید یک رمز را پیدا کنید. وقتی آن رمز را داشتیم تازه می‌توانیم شروع کنیم به حرکت کردن تا به رازهای بزرگ انسان شدن پی ببریم. در لژیون می‌گفتند رمز آن شاید همین سفر کردن باشد اما به نظر من رمزش همین رهایی است. وقتی‌که رها می‌شویم تازه رازها و حقیقت در درون روشنایی‌ها را متوجه خواهیم شد. در سفر دوم دیدن‌ها آغاز می‌شود. با دوستان در مورد بیداری و خواب بودن صحبت می‌کردیم گفتم تازه بعد از بیداری، هوشیاری لازم داریم زیرا بیدار شده‌ایم اما هنوز هوشیار نیستیم. یک موقع است که درراه هستیم اما توجهی به آن نداریم در کنگره حضور داریم، روی صندلی نشسته‌ایم ولی توی جلسه نیستیم.

در سی‌دی محرم استاد امین می‌فرمایند باید توی باغ باشید تا از آن لذت ببرید. وقتی درون باغ باشید اجازه‌ی دسترسی از امکانات را می‌دهند آن‌وقت از رازهای درون باغ آگاه خواهید شد. شخصی که وارد کنگره می‌شود و از امکانات به‌درستی استفاده نمی‌کند دیگر نمی‌تواند به رازهای دیگر دسترسی پیدا کند و از امکانات دیگری که در اختیارش می‌گذارند لذت ببرد. جناب مهندس به آن رمز و رازهای دیگر رسیدند و به‌وسیله‌ی عشق و بخشش تلاش کردند تا دیگران هم از این مسیر و کنگره بتوانند لذت ببرند. برخی از رمز و راز های زندگی با کمک به انسان های دربند تاریکی آشکار می شوند. جناب مهندس این بستر را در کنگره فراهم کرده‌اند و باید شکرگزار و قدردان زحمات ایشان باشیم.

عکاسان: کمک‌راهنمای لژیون‌ چهارم مسافر علی - مسافر هادی لژیون ششم

تایپ و ارسال: مسافر مهران لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .