English Version
English

حس قوی، نیاز یک تیرانداز

حس قوی، نیاز یک تیرانداز

جلسه پانزدهم از دوره یازدهم جلسات جهان‌بینی ویژه کمانداران کنگره ۶۰ با استادی مسافر مهدی، نگهبانی مسافر محمود و دبیری همسفر مژده، با دستور جلسه «سی‌دی حس بیرون»، روز جمعه 27 خردادماه  ۱۴۰1 در سایت تیراندازی باکمان کنگره ۶۰ واقع در مجموعه ورزشی تختی آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

ما باید توجه داشته باشیم، هر مطلبی که به عنوان دستور جلسه ارائه می گردد، برای ما چه پیام هایی دارد؛ چه کاربردی در زندگی روزمره‌مان می‌تواند داشته باشد و چگونه می توانیم از آنها استفاده کنیم.
من وقتی این سی دی را مرور می کردم، متوجه شدم که آقای مهندس علاوه بر مطالبی که ارائه نمودند، چند مسئله را برای ما مبرهن کردند. برای نمونه پیگیری کردن کارها و قوی کردن حس ، یا مثلاً باور نکردن مطالب دروغ در فضای مجازی، که در آخر سی دی راهکار کاربردی ارائه نمودند که خدمتتان عرض می کنم.

اولین مطلبی که ارائه نمودند به جهت پیگیری کارها بود، ما باید در هر شرایطی دست از تلاش نکشیم و پیگیر کارهای مان باشیم، به عنوان مثال رهجو وظیفه دارد خودش، مسئله درمانش را پیگیری کند. مثلاً نوشتن سی دی ، حضور به موقع در شعبه، یا سر وقت به کلینیک مراجعه کردن، همچنین راهنما هم باید پیگیر کارهای رهجویش باشد، که وضعیت رهجویش در حال متعادلی باشد .
مطلب دیگر راجع به حس های درون و بیرون ماست، که اگر بخواهم به تیراندازی خودمان ربطش دهم، من به عنوان یک تیرانداز یا یک مربی وقتی به باشگاه می آیم و می خواهم تیراندازی کنم ؛ اگر حسم خراب باشد، نمی توانم درست ببینم، نمی توانم درست بشنوم و نمی توانم درست آموزش دهم، نمی توانم مطالب را درست انتقال دهم و دچار مشکل می شوم، پس نمی توانم عیب های کار را بیابم.

وقتی من حسم خراب باشد، دقیقاً همان حس را در هنگام آموزش به رهجویم منتقل می کنم. اگر حس او هم خراب باشد نمی تواند درست بشنود و درست ببیند، بنابراین خوب تیراندازی نمی‌کند، و از تیراندازی لذت نمی برد .
همانطور که آقای مهندس فرمودند حس اولین نیروی به کار اندازی قوه عقل است. اگر  حس‌مان درست کار نکند، عقلمان درست کار نمی کند، بنابراین نمی توانیم درست تصمیم بگیریم. در تمامی مسائل وقتی حس آلوده باشد و نتوانیم درست تصمیم بگیریم و درست فکر کنیم به ضرر انسان تمام خواهد بود و همینطور در زندگی روزمره، برخورد با دیگران، در مسائل شغلی، زندگی و خانواده سرایت می کند.

در ادامه جلسه با توجه به اتمام این دور از جلسات جهانبینی باشگاه، انتخابات بین کاندیداهای واجد شرایط برگزار گردید.

همسفر مهرداد، کاندیدای نگهبانی جلسات

همسفر بهاره، کاندیدای نگهبانی جلسات

در پایان انتخابات، همسفر مهرداد به عنوان نگهبان دوازدهمین دور از جلسات جهانبینی باشگاه تیراندازی‌با‌کمان کنگره60 انتخاب گردید.

مرزبان کشیک آقایان: مسافر احمد

مرزبان کشیک گروه خانواده: همسفر زینب

میکروفون گردان و مهماندار: همسفر ملیسا، همسفر فخرالسادات

عکس: مسافر منوچهر

تایپ: همسفر سجاد، مسافر ابراهیم

تنظیم و ارسال: مسافر منوچهر(مرزبان خبری)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .