English Version
English

بخشش نشانه حال خوب ما است

بخشش نشانه حال خوب ما است

دهمین جلسه از سری دوم لژیون سردار؛ نمایندگی اردستان با استادی مسافر حسین و نگهبانی مسافر پژمان و دبیری مسافر کمال با دستور جلسه " لژیون سردار و عضویت در لژیون سردار " چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.


خلاصه سخنان استاد:
از آقای مهندس و خانواده محترم ایشان به خاطر فراهم کردن این بستر سپاسگزاری می‌کنم. عضویت در لژیون سردار یکی از بزرگترین موهبت‌هایی بوده است که تاکنون نصیب من شده است و به خاطر این موضوع از خداوند متعال سپاسگزار هستم. حداقل مبلغ لازم برای عضویت در لژیون سردار شش میلیون تومان است. بالاتر از آن رقم پنجاه میلیون تومان جایگاه دنور و مبلغ پانصد میلیون تومان جایگاه پهلوان را کسب می‌کند. نکته مهمی که وجود دارد این است که این جایگاه‌ها نشان دهنده این موضوع است که فرد به صفت بخشنده بودن دست پیدا کرده است و سپاسگزاری را آموخته است.
برای ورود به لژیون سردار باید برنامه‌ریزی داشته باشیم. مانند سایر کارها و با توجه به آموزش‌هایی که گرفته‌ایم، می‌دانیم که یک شبه نمی‌توان اقدام به این کار کرد. فرد باید ابتدا به این دیدگاه رسیده باشد که من به صورت رایگان در کنگره درمان شده‌ام و هزینه‌ای از من گرفته نشده است. مطمئنا درمان من هزینه داشته است که این هزینه توسط افراد دیگر پرداخت شده است. حال که من درمان شده‌ام و به حال خوش دست پیدا کرده‌ام، نباید بی‌تفاوت به دنبال زندگی خود بروم. باید اگر امکانش را دارم از نظر مالی زحماتی که برای من کشیده شده است را جبران کنم و به فکر آیندگان خود نیز باشم.


من با عضویت در لژیون سردار آموزش‌های جدیدی را فرا گرفتم و توانستم در زمینه شغلی و مالی پیشرفت خوبی داشته باشم. توانستم در کار و امور مالی خود نظم و انضباط را برقرار سازم. دیدگاهم به مسایل مالی متفاوت شد. آقای مهندس به ما آموزش داده‌اند که همه آن‌چه که درآمد ما است، سهم ما نیست و بلکه سهمی از دیگران هم در این درآمد و دارایی قرار داده شده است و این موضوع در کتاب آسمانی ما نیز آمده است. ما باید بدانیم که برای این‌که کار و مال ما برکت پیدا کند، باید این قانون را رعایت کنیم و سهمی از دیگران که در اموال و دارایی و درآمد ما قرار دارد را به آن‌ها بازگردانیم.
بخشش صفتی است که به انسان انرژی می‌دهد. بخشش و بخشیدن سبب حال خوش ما می‌شود. وقتی ما از عصاره جان و مال خود می‌بخشیم، ازآن‌ها کاسته نمی‌شود بلکه به آن‌ها افزوده می‌شود. چندین برابر آن چیزی که ما می‌بخشیم به ما باز‌گردانده می‌شود و این وعده حق خداوند است. ما می‌توانیم سپاسگزاری خود را با بخشش نشان دهیم و این امر آموزش ما را در این قضیه نشان می‌دهد. باید با دانایی کامل اقدام به عضویت در لژیون سردار کنیم تا با استفاده از آموزش‌ها به حال خوش برسیم.


عکس: مسافر محمد‌رضا لژیون اول
تایپ، تنظیم و ارسال: مسافر کمال لژیون دوم 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .