English Version
English

در همه موارد طلب‌کار بودیم

در همه موارد طلب‌کار بودیم

اولین جلسه از سری پنجم کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰؛ نمایندگی اردستان با استادی مسافر پیام و نگهبانی مسافر مهدی و دبیری همسفر مصطفی با دستور جلسه " در استحکام پایه‌های علمی و مالی کنگره من چه کرده‌ام ‌" دوشنبه ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.


خلاصه سخنان استاد:
از جناب مهندس و خانواده محترم‌شان بابت فراهم نمودن این بستر سپاسگزاری می‌کنم. اگر این بستر وجود نداشت معلوم نبود ما در حال حاضر کجا مشغول مصرف مواد بودیم و خدا را بابت این که اکنون حال خیلی ها خوب شده و خوب سفر می کنند، شکر می‌کنم. در مسایل روزمره ما خیلی اوقات طلب‌کارانه به همه گیر می دهیم. از جمله خانواده و مخصوصا زمانی که مواد مصرف می‌کردیم.


خانواده برای من چه کار کرده است؟ چرا این خانه را به من ندادند؟ چرا این ماشین را برای من نخریدند؟ ولی هیچ‌گاه ننشستیم و فکر کنیم که ما برای خانواده چه کرده‌ایم؟ در محل کار هم طلب‌کار صاحب کار خود بودیم و در اجتماع هم همین‌طور، همه جا طلب‌کار بودیم تا این‌که وارد کنگره شدیم. در این‌جا دیگر نمی توانیم طلب‌کارانه نگاه کنیم، زیرا من مصرف‌کننده با حال خراب و وضعیت نامناسب و موقعیت اجتماعی متزلزل وارد کنگره شدم. اول دریافت کردم. یعنی این‌که اول چیزی که می‌خواستم از کنگره بگیرم که رهایی و رسیدن به تعادل بود را گرفتم و حال خوب را دریافت کردم. حالا که حال خوب را به ما داده است، ما برای گنگره چه باید انجام دهیم؟


عده‌ای در طول سفر یا بعد از سفر در کنگره خدمت می‌کنند. عده‌ای هم از لحاظ علمی به کنگره خدمت می کند و خیلی مسائل را بررسی می‌کنند. عمده کمک ما برای کنگره می تواند کمک مالی باشد. حال چرا کمک مالی ؟ طبق فرمایش مهندس هر ساختاری برای اینکه به نتیجه برسد باید دارای سه مولفه باشد. اول امور مالی، دوم علم و سوم تخصص.


در کنگره ۶۰ از لحاظ درمان اعتیاد، تخصص و علم لازم را جناب مهندس دارند و مساله اعتیاد که در جهان بدون حل است، در کنگره ۶۰ حل شده و راه درمان آن نیز مشخص شده است. حال اگر کنگره بخواهد در جهان شناخته شود نیاز به ثروت دارد. با توجه به این‌که کنگره ۶۰ به هیچ نهاد دولتی و خصوصی وابسته نیست و یک سازمان مردم نهاد است که توسط مسافران و همسفران اداره می شود، حالا که به حال خوش رسیدیم، باید هرچه می‌توانیم از لحاظ مالی کمک کنیم تا ساختار کنگره زودتر به جهانی شدن نزدیک شود.


در کنگره آقای مهندس در رابطه با تئوری ایکس یک سری آزمایشاتی در خصوص انواع سرطان‌ها و بیماری‌های مختلفی انجام می دهند که برای پیش برد این اهداف نیاز به پشتوانه مالی دارند. هرکدام از ما از این به بعد باید بدانیم در راه رسیدن به این هدف مهم چقدر می توانیم سهیم باشیم. ما باید تمام تلاش خود را برای این‌که کنگره به اهداف خود برسد، انجام دهیم و آن را در راه جهانی شدن یاری کنیم.


عکس: همسفر محمد لژیون چهارم
تایپ: همسفر مصطفی لژیون اول
تنظیم و ارسال: مسافر کمال لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .