English Version
English

همه چیز برای پرتاب علم جدید مهیا است

همه چیز برای پرتاب علم جدید مهیا است

1401/2/18

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم.

دیروز برای من یک روز تاریخی و بسیار مهم بود و من بسیار خوشحال شدم که توانستم مستقیماً با شما سخن بگویم، دیدن شما برای من بسیار لذت‌بخش بود و معتقد هستم که دقیقاً در لحظه‌ای این دیدار مهیا شد که همه آنچه می‌بایست مهیا باشد، مهیا گردیده تا ما توانستیم با هم سخن بگوییم.

وجود دکتر جرج و اریک فرزند ایشان در این دیدار بسیار اهمیت و با ارزش بود و ما اکنون برای این که بتوانیم یک بیماری مرموز و غیرقابل درمان را به یک بیماری قابل درمان تبدیل کنیم و پرده از روی یک سری رازها برداریم، بایستی روی مقالات علمی که مربوط به فیزیولوژی و تغییرات روی بیان ژن‌ها است، تکیه کنیم و البته می‌دانم که کار ما با چاپ سه مقاله که مربوط به سرطان خون، اعتیاد و کوئید 19 می‌باشد آغاز می‌شود، یعنی ارزش علمی ما را جدی خواهند گرفت، امیدوارم هر چه زودتر تا یک ماه دیگر چاپ مقالات را داشته باشیم.

امروز پس از 24 سال کار میدانی روی پروژه DST تمامی امکانات و آزمایشگاه و نمونه‌های مختلف انسانی در بهترین شکل ممکن آماده است و اکنون تنها شما توان آن را دارید که نقاط اتصال جهان‌های مختلف علمی را به هم متصل کنید و یکی از بهترین گزینه‌ها پس از دکتر جرج همان‌طوری که گفتید خانم دکتر وانکو رئیس NIDA است و خوشبختانه من هم در ایران در کنار خودم استادان دانشگاه و همین‌طور دانشمندان خوبی در علوم پزشکی مثل دکتر آروین دارم، در حقیقت همه چیز برای پرتاب علم جدید مهیا است.

به هر حال من منتظر چاپ مقالات هستم، مخصوصاً مقاله درمان شیشه با OT و تغییرات در بیان ژن‌ها و رفتن به طرف تعادل کاملاً طبیعی در سیستم عصبی، و همین طور سایر مقالات.

دوست و برادر همیشگی شما در زمین و آسمان

حسین

may 8, 2022

Dear Bill,

I hope you are fine, I am well.

Yesterday was an important and historic day for me. I am so delighted to speak with you directly. It happend at the best moment that every medium was ready to conduct this delightful meeting.

Having Dr. George and his son Eric was also important. In order to change an incurable disease into a curable one and to unmask the secrets we must focus on scientific physiology researches and gene expression.

I believe our work begins with 3 papers on blood cancer, COVID and addiction.

In other words after these articles are published they will take us seriously.

These articles will be out in less than one month.

After 24 years of field work on DST method, we have all the facilities such as laboratory, human subjects and etc. Now only you are capable of Connecting this dots and as you mentioned Dr. Valkov the head of NIDA could be a great asset.

I have many scholars and experts like Dr. Arvin beside me as well.

In other words everything is ready to count down the launch of new science rocket.

I am waiting for my articles to be published specialy the one on treating meth addiction and proving it buy showing the changes in gene expression.

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein

مترجم: احسان رنجبر

تایپ: مسافر محمدحسین

تنظیم: مسافر ابراهیم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .