English Version
English

جشن چهار سال رهایی از سیگار مسافر عاطفه نمایندگی یاس

جشن چهار سال رهایی از سیگار مسافر عاطفه نمایندگی یاس

اخبار لژیون ویلیام وایت- نمایندگی یاس
دستور جلسه: وادی دوازدهم

جشن چهار سال رهایی از سیگار مسافر عاطفه

سخنان استاد:
سلام دوستان فاطمه هستم یک مسافر.
در وادی دوازدهم می‌خوانیم؛ "در آخر امر، امر اول اجرا می‌شود." و می‌آموزیم که برای رسیدن به هر خواسته‌ای، باید پارامتر زمان را در نظر بگیریم.
امر، به معنای "نیت"، "خواسته" و یا "حرکت در مسیر" می‌باشد. اول باید بدانیم نیت و خواسته ما چیست. برای برداشت گندم، اول باید بذر آن را بکاریم، آبیاری و مراقبت نماییم، سپس به آن زمان بدهیم. اگر تمام مراحل را درست انجام دادیم، زمان برداشت فرامی‌رسد، یعنی می‌توانیم به امر اول خود برسیم.
درک این وادی‌ها نقش بسیار مهمی در تغییر نگرش و جهان‌بینی ما دارد. من از این وادی می‌آموزم؛ ابتدا باید هدف و خواسته‌ای داشته باشم، آن را در ذهن خود تصویرسازی کنم، و در مسیر هدف، تلاش مستمر داشته باشم، تا به خواسته خود برسم. به‌این‌ترتیب در پایان کار، هدف اولیه‌ام اجرا می‌شود.
یک مصرف‌کننده نمی‌تواند یک‌باره مواد مخدر و سیگار خود را کنار بگذارد، زیرا جسم و روان او تخریب شده است، باید با روش درست و داروی مناسب، در مدت‌زمان مشخص، به تعادل برسد.
ما در طول سال‌هایی که در کنگره حضور داشتیم، شاهد رهایی بسیاری از مصرف‌کنندگان مواد مخدر و سیگار، و رسیدن آن‌ها به درمان و تعادل بوده‌ایم. باید در تمام مسائل و امورات زندگی به روش DST توجه کنیم، چراکه یک قانون کلی و اساسی می‌باشد.
در ادامه تولد خانم عاطفه عزیز را خدمت جناب مهندس و خانواده محترمشان تبریک می‌گویم، و سپاسگزارم و به خانم عاطفه عزیز تبریک عرض می‌کنم، امیدوارم این رهایی برایشان مستدام باشد، به‌زودی کمک راهنما شوند و با خدمت کردن، زکات حال خوبشان را پرداخت کنند.
خانم عاطفه در زمان مصرف سیگار، سختی‌های زیادی متحمل شدند، و توانستند با متد DST و آدامس نیکوتین در مدت‌زمان مناسب، به درمان برسند. امیدوارم تمام سفر اولی‌ها این جایگاه و حال خوب را تجربه کنند.
 

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-01-20%20at%2009.37.54.jpeg

صحبت‌های مسافر عاطفه:
سلام دوستان عاطفه هستم یک مسافر. قبل از هر چیز، خدا را شکر می‌کنم که در این جایگاه قرار گرفتم، و توانستم علاوه بر مواد، سیگار خود را نیز به درمان برسانم. از جناب مهندس بابت زحماتشان سپاسگزارم. از راهنمای عزیزم خانم فاطمه، و تمام اعضای لژیون که مرا در این امر همراهی کردند، بسیار تشکر می‌کنم.
من با مصرف روزی دو پاکت سیگار وارد کنگره شدم. قصد من فقط درمان مواد مخدر بود، اصلاً نمی‌خواستم سیگارم را کنار بگذارم، زیرا وابستگی و انس شدیدی نسبت به سیگار داشتم، و استفاده از آن را تخریب نمی‌دانستم. زمانی که کمک راهنمایم به من گفتند وارد لژیون ویلیام وایت شوم، واقعاً ناراحت و خشمگین شدم، و گفتم؛ من به‌هیچ‌عنوان نمی‌خواهم سیگارم را کنار بگذارم، هدف من فقط درمان مواد بود، این کار از عهده‌ی من خارج است!
اما به خاطر فرمان‌برداری از کمک راهنمایم وارد لژیون ویلیام شدم. یک ماه طول کشید تا عملاً وارد پروسه درمان شوم. زمانی که اعضای لژیون اعلام سفر می‌کردند و می‌گفتند چند قطعه آدامس مصرف می‌کنند، می‌دیدم که چقدر حالشان خوب است! همین باعث شد به رقابت بیفتم و به‌صورت جدی‌تر سفر خود را ادامه دهم.
یادم هست همیشه در زمان تیپر داروی OT، دچار مشکل می‌شدم، بعد از ورود به لژیون ویلیام متوجه شدم دلیل آن اتفاق، مصرف بیش‌ازحد سیگار بود، زیرا همیشه بعد از خوردن دارو، دو نخ سیگار می‌کشیدم! امروز خوشحالم که در این جایگاه قرار گرفته‌ام، و بابت آن از جناب مهندس، کمک راهنمای عزیزم و تمام خدمتگزاران کنگره سپاسگزارم.

اعلام سفر
مسافر عاطفه، نام کمک راهنما: خانم فاطمه- آنتی ایکس مصرفی: سیگار- مدت تخریب: 10 سال- روش درمان: DST- داروی درمان: آدامس نیکوتین- مدت سفر: 10 ماه- مدت رهایی: 4 سال و 5 ماه

گردآوری: مسافر بیتا- لژیون ویلیام وایت- نمایندگی یاس
ویرایش و تایپ: کمک راهنما مسافر مریم- لژیون سوم- نمایندگی یاس
بازبینی: مسافر خاطره
ارسال: مسافر مهرانا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .