English Version
English

ایجنت های جدید 5 نمایندگی کنگره 60 معرفی شدند

ایجنت های جدید 5 نمایندگی کنگره 60 معرفی شدند

مراحل انتخاب ایجنت برای نمایندگی های کنگره 60 به این صورت است که ابتدا اعلام میشود که کمک راهنمایانی که داوطلب خدمت در جایگاه ایجنتی هستند فرم مربوط را از طریق سایت کنگره60 دریافت و پس از تکمیل به دیده بان رابط یا دبیر شورای دیده بانان تحویل دهند.
در مرحله بعد ، یک شورای سه نفره ، مرکب از دیده بان رابط نمایندگی ، دیده بان راهنمایان و دبیر کنگره دیده بانان و جانشین نگهبان کنگره60 ، فرم ها را بررسی و یک نفر را انتخاب مینمایند. در مرحله بعد ، فرم فرد انتخاب شده به رویت نگهبان کنگره60 میرسد و آقای مهندس تایید مینمایند؛ پس از تایید نگهبان کنگره60 ، به ایجنت منتخب اعلام میشود در یک روز مشخص برای برگزاری امتحان کتبی شرح وظایف و شرکت در جلسه توجیهی به دفتر کنگره دیده بانان در ساختمان سیمرغ مراجعه نماید. در این جلسه ابتدا امتحان کتبی شرح وظایف از ایجنت گرفته میشود و سپس در جلسه توجیهی با حضور چند نفر از دیده بانان شرکت می نماید.

روز دوشنبه 15 آذر ماه 1400، تعداد 5 نفر از ایجنت های جدید( نمایندگی های : رباط کریم، بوشهر، نیمایوشیج بهشهر، سلمان فارسی اصفهان، دانیال اهواز) در امتحان ذکر شده و جلسه توجیهی شرکت نمودند.

میلاد خداکرمی _ نمایندگی رباط کریم

علیرضا حاجی دشتی _ نمایندگی بوشهر

بهرنگ نیالایی _ نمایندگی نیمایوشیج بهشهر

مهرداد شیری _ نمایندگی دانیال اهواز

علی رحیمی _ نمایندگی سلمان فارسی اصفهان

تهیه و تنظیم : مسافر سهند ( مرزبان خبری ساختمان سیمرغ )

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .