English Version
English

در پرتو آموزش است که پذیرش انسان بالا می‌رود

در پرتو آموزش است که پذیرش انسان بالا می‌رود

گفتگویی دوستانه با اسیستانت محترم همسفر ناهید در شعبه مسعود کرج انجام دادیم که خدمت شما عزیزان ارائه می‌شود:

با سلام و خیر مقدم خدمت شما اسیستانت محترم خانم ناهید، خیلی خوشحال هستیم که در خدمت شما هستیم و خدا قوت به شما می‌گویم. به شعبه مسعود کرج خیلی خوش‌ آمدید. ممنون می‌شوم خودتان را به رسم کنگره معرفی کنید؟
سلام دوستان ناهید هستم یک همسفر، تخریب مسافرم بیش از 20 سال، آخرین آنتی‌ایکس مصرفی دی‌اسیتل‌مرفین، متا آمفتامین، روش درمان DST مدت سفر 11ماه و ده روز، با داروی درمان اپیوم خوراکی با استاد راهنمایی آقای کوروش آذرپور و سرکار خانم جلالی؛ ورزش مسافرم والیبال و شنا ورزش خودم شنا، مدت رهایی 10 سال و یازده ماه.

 

در چه جایگاه‌هایی در کنگره 60 خدمت انجام داده‌اید؟
دبیری، نگهبانی، سایت، کمک‌راهنمایی، ایجنتی، دستیار دیده‌بان و اسیستانت رابط.

 

در حال حاضر چه جایگاهی دارید؟ کمی در مورد جایگاهتان برای دیگر همسفران بیان کنید؟
در حال حاضر افتخار دارم در جایگاه اسیستانت رابط خدمت همسفران عزیز باشم. هر جایگاهی  که در کنگره 60 به افراد داده می‌شود، بنا به تفکری که جناب مهندس انجام می‌دهند و لازم می‌دانند ایجاد می‌شود. اسیستانت هم یک جایگاه جدید است که هر شخصی که انتخاب می شود، در جایگاه و در پست خدمت خاصی شروع به کار می کند. در حال حاضر 12 اسیستانت در قسمت‌های مختلف مثل اسیستانت سردار، اسیستانت ویلیام وایت، اسیستانت سایت همسفران، اسیستانت ورزش، اسیستانت تازه‌واردین، اسیستانت آموزش، اسیستانت آمار، اسیستانت مرزبانی، اسیستانت راهنمایان و چند نفر هم اسیستانت رابط در حال خدمت هستیم.

 

لزوم وجود اسیستانت رابط در کنگره 60 چیست؟
همانطور که گفتم آقای مهندس هیچ جایگاهی را بدون تفکر ایجاد نمی کنند و حتما لازم دانسته‌اند که در کنگره 60 برای اینکه همسفران استقلال خود را به دست بیاورند، افرادی که تقریباً باتجربه هستند و دوست دارند خدمت انجام دهند و به امور شعب رسیدگی کنند و در حل مسائل نمایندگی‌ها کمک‌حال مسئولان نمایندگی باشند. همچنین رابط بین شعب و مرکز باشند که تمام این خدمات پر از آموزش برای تک‌تک ماست. البته خودم را می‌گویم که در این مسیر پی به ابعاد و مجهولات خودم می‌برم و هرچه جایگاه‌های تازه‌تری را به بنده می‌دهند، بیشتر پی به نداشته هایم می‌برم. به همین خاطر تشنه‌تر از قبل می‌شوم تا در مسیر کنگره 60 قدم بردارم، بیاموزم و آموزش به همراه خدمت واقعاً حس و حال من را خوب می‌کند.

 

نظر شما درباره شعبه مسعود کرج چیست؟
اولین بار است که افتخار حضور در شعبه مسعود را دارم. با وجود اینکه شعبه‌ تازه تأسیس است ولی انرژی بالایی برایم داشت و حس خوبی برایم ایجاد کرد. شاید یکی از دلایلش این بود که نمایندگی برای خود کنگره بود و مستأجر نبودیم و دوم اینکه راهنمایان همه باتجربه و پرانرژی بودند و ایجنت و مرزبانان محترم، باتجربه و مسلط به کار بودند و نظم و ادب در شعبه مسعود کاملاً مشهود بود. همچنین شعبه بسیار زیبا و پرانرژی بود. امیدوارم که شاهد رهایی‌های زیادی در این شعبه باشیم.

 

چه توصیه‌ای برای دیگر همسفران دارید بفرمایید؟
آموزش و خدمت برابر حال خوش است. اگر همسفری می‌خواهد به حال خوش برسد، کنگره مکانی است که این بستر را برای همسفران فراهم کرده است. پس به فرموده‌ی آقای مهندس هرچه دارید بگذارید پشت در کنگره و با ظرف خالی وارد کنگره بشوید. سه پارامترِ نظم، ادب وفرمان‌برداری را برای پیشرفت یک همسفر سرلوحه‌ی وظایف خود قرار دهیم و در پرتو آموزش‌ها پذیرش خود را بالا ببریم؛ مسافران خود را اول به خدا بعد به کنگره و راهنمایش بسپاریم و بیشتر به خودمان و آموزش‌هایی که می‌گیریم و به کاربردی کردن آن‌ها بپردازیم تا تصفیه و پالایش شویم و خود گم‌کرده را پیدا کنیم.

 

ممنون می‌شوم اگر کلام آخری دارید بیان کنید؟
تشکر می‌کنم که در خدمت شما و همسفران عزیز شعبه کرج بودم و بسیار انرژی گرفتم و ممنون بابت میهمان‌نوازی و استقبال گرم اعضای همسفران نمایندگی مسعود کنگره 60. خدا را هزاران سپاس به خاطر وجود بزرگان و استادانی مثل آقای مهندس که چراغ راه ما شدند و تشکر از راهنمایان عزیزمان سرکار خانم جلالی و آقای کوروش آذرپورو تشکر ویژه از مسافر عزیزم که در این مسیر صبورانه مرا همراهی می‌کند.

گفتگو: همسفر سمانه
عکاس: همسفر صدیقه
ویراستاری و ارسال: همسفر سمانه

همسفران نمایندگی مسعود کرج

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .