English Version
English

فینال مسابقات تنیس روی میز جام سردار

 فینال مسابقات تنیس روی میز جام سردار
مسابقه فینال تنیس روی میز جام سردار امروز جمعه با رویارویی حسین کراری از نمایندگی شاداباد با عباس جلولی از نمایندگی آکادمی راس ساعت 10 صبح در پارک طالقانی با استقبال انبوه مسافران ،همسفران و دوستاران کنگره 60 به زیبایی هر چه تمامتر برگزار شد .

همانطور که از هفته قبل پیش بینی می شد حسین کراری با قدرت و صلابت خاص خود به جایگاه قهرمانی تکیه زد ،ست ابتدایی با سرویس های جادویی و غیر فابل مهار حسین کراری با نتیجه 2 بر 11 به اتمام رسید .ست دوم این مسابقه نیز با نتیجه 6 بر 11 به سود حسین تمام شد ست سوم نیز با تلاش فوق العاده عباس جلولی که توانست 14 بر 12 یک ست را از آن خود کند . اما ست چهارم ست پایانی بازی بود و حسین با چند سرویس غیر قابل مهار توانست با اختلاف پوئن بالایی به پیروزی 5 بر 1 برسد و به مقام قهرمانی برسد .

نبوغ و استعدادهای باالقوه نهفته در ضمیر حسین و سایر مسافرین کنگره 60 در سایه ایمان ،معرفت و عمل سالم رنگ واقعیت می گیرد و شعار (( ما یا می بریم یا می آموزیم )) ژرفای ماهیت آموزش در کنگره را عیان و هویدا می سازد .

در آخر برای تمام ورزشکاران کنگره در تمامی سطوح اعتلا و سرافرازی آرزو داریم و قهرمانی حسین کراری را به ایشان و نمایندگی شاداباد و خانواده بزرگ کنگره 60 تبریک می گوییم .

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

منبع کنگره 60 : وبلاگ کنگره ورزش

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .