English Version
English

وادی هشتم و تأثیر آن روی من

وادی هشتم و تأثیر آن روی من

با حرکت راه نمایان می‌شود. امواج،چون گردباد بر زمین فرود می‌آیند و آنچه برداشتنی باشد با خود به امانت می‌برند و این جز فرمان حاصل نمی‌شود؛پس با شما که پیمان می‌بندید در اندیشه آن باشید که از زمین‌ برخواسته و به آن مکان که فرمان است رهسپار شوید.

سلام دوستان علی هستم یک مسافر.قبل از هر سخنی سال نو را به همه اعضاء کنگره 60 تبریک می‌گویم و امیدوارم سال پربرکت و با آرامشی داشته باشید.همه این 14 وادی حکم نقشه راه را دارد؛وادی اول به ما آموخت تا خوب تفکر کنیم، وادی دوم به ما آموخت هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به این دنیا نگذاشته است و خلاصه اینکه پس از طی هفت وادی به وادی هشتم رسیدیم و دانستیم که با حرکت راه نمایان می‌شود و این‌یک قانون است مانند تمامی قوانین ثابت الهی در این وادی با دو مقوله بسیار مهم برخورد می‌کنیم؛ یکی حرکت و دیگری پیمان و اگر به یاد بیاوریم در وادی اول از سه نیروی القا،احیا، و تحرک سخن به میان آمده است.

همه ما خوب می‌دانیم که سکون بر هیچ موجودی جایز نیست و باید حرکت کرد این وادی فرمان حرکت را به ما می‌دهد و در این وادی حرکت، در جهت ارزش‌ها است و سرانجام آن، تکامل و پیشرفت است؛و اما پیمان،در ابتدای وادی می‌خوانیم که روزی خداوند تمامی آدمیان را در محلی جمع کردند و به آن‌ها گفتند: آیا پروردگار شما هستم؟ آیا قبول می‌کنید که من بالاترین فرمانروا و قدرت مطلق هستم؟آیا فرامین مرا اجرا می‌کنید؟ همگی گفتیم: بله،خداوند گفت: به زمین بروید که با حرکت راه نمایان می‌شود.این اولین پیمانی بود که بستیم و شکستیم و اما در وادی هشتم پیمانی مفید در نظر گرفته‌شده است که مسافران وهم سفرانی که مدت سفرشان در کنگره به 18 ماه رسیده باشد می‌توانند مجوز پیمان را دریافت کنند و اگر پیمان بسته شود یک‌بار روانی بسیار سنگین از دوشمان برداشته می‌شود.     

همه ما در دوران مصرف کارهای ضد ارزش بسیار انجام داده بودیم که حالا و بعد از رهایی فکر کردن به آن‌ها ما را آزار می‌دهد که انشا الله یا بستن این پیمان بتوانیم به آرامش بیشتری دست پیدا کنیم.در پایان اینکه ما انسان‌های فراموش‌کاری هستیم پس یادمان نرود در زمان اعتیاد به مواد مخدر سوار بر کشتی بودیم که نه غرق می‌شد و نه به مقصد می‌رسید. ولی با دعاهای خودمان و اطرافیان و همچنین تلاش و خواست هم‌سفران، راه درست را پیدا کردیم و به همین خاطر باید قدر لحظه‌لحظه کنگره و آموزش‌های کنگره را بدانیم و به این قدرت ادراک دست پیدا کنیم و در هیچ کجا آموزش‌های کنگره تکرار شدنی نیست.دو صد گفتار چون نیم کردار نیست.

با تشکر از کمک راهنمای محترم مسافر علی 

 

تایپ: مسافر مجتبی
تنظیم: مسافر علی 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .