English Version
English

خوب بودن حالمان به عملکرد خودمان بستگی دارد

خوب بودن حالمان به عملکرد خودمان بستگی دارد

جلسه پنجم از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰، نمایندگی نائین، با استادی دیدبان محترم مسافر اصغرمنصوری، نگهبانی مسافر محمدو دبیری راهنمای محترم مسافر ابراهیم با دستور جلسه «وادی دوّم و تاٌثیر آن روی من» پنجشنبه  6 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

مثل همیشه سپاس‌گزار خداوندی هستیم که وصل‌ها را انجام می‌دهد و ما را از نعمت آموزش‌های آقای مهندس سیراب می‌کند انشا الله سال خوبی را شروع کرده باشید عید گذشته را تبریک می‌گویم و انشا الله از ماه رمضان بهره کافی را برده باشید. نشانه‌های سال خوب این است که در کنگره هستیم و خداوند به ما اجازه داده در این مکان باشیم. روزی شخصی از حضرت علی علیه‌السلام سؤال کرد آیا پیش‌گویی درست است؟ فرمودند نه اگر امروز در صراط مستقیم باشی فردا به تو آسیبی نمی‌رسد و این مسئله دو نشانه دارد اینکه اجازه داشته باشیم در مکان قبلی که مکان آموزش هست باشیم و دیگری حال ما خوب است.

حال خوب مال و اموال نیست انکفالین های درون و سیستم بیوشیمی بدن ما است که درست‌کار کند. حال خوب نشانه اعمال و رفتار ما است. انشا الله خداوند توفیق بدهد که در کنگره شصت بمانیم و برای این باید بهاء بدهیم. خداوند به ما لطف کرد و درزمانی قرار گرفتیم که آقای مهندس متد دی اس تی را کشف کردند، در حال حاضر میلیون‌ها نفر انسان گرفتار هستند که از خداوند می‌خواهند که گرفتار اعتیاد نباشند، و این مسئله در کنگره 60 حل‌شده است و درمان انجام می‌شود.دانش،

آگاهی و هنر زندگی در کنگره شصت است چون اطلاعاتی که اعضای کنگره شصت دارند دیگران ندارند، ما می‌توانیم از کوچک‌ترین داشته‌های زندگی خود استفاده کنیم که دیگران از بزرگ‌ترین داشته خود نمی‌توانند استفاده کنند و این هنر زندگی کردن است. متد دی اس تی یکی از بزرگ‌ترین کشف‌هایی است که تاکنون در دنیا رخ‌داده است و این به دست آقای مهندس انجام شد و در جهان هنوز هیچ شخص و سیستمی نتوانسته در خصوص درمان اعتیاد کاری انجام دهد فقط در کنگره شصت درمان انجام می‌شود و نمونه آشکار آن هفتاد هزار نفر درمان شده است.

وادی اول می‌گوید با تفکر ساختارها آغاز می‌شود و بدون تفکر هر آنچه هست روبه‌زوال است وادی دوم می‌گوید هیچ مخلوقی به جهت بیهودگی پا به حیات نمی‌نهد و ما به هیچ نیستیم حتی اگر به هیچ فکر کنیم این وادی خیلی از مشکلات ما را حل کرد و این را درک کردیم که ما بیهوده پا به حیات نگذاشته‌ایم و فهمیدیم که ما اشرف مخلوقات و جانشین خداوند در زمین هستیم در وادی سوم فهمیدیم که خودمان باید به خودمان کمک کنیم در وادی چهارم فهمیدیم که مسئولیت کارهای خودمان را باید بپذیریم و خداوند ما را کمک می‌کند و مسئولیت به خاطر داشتن قدرت اختیار است در وادی پنجم آموزش گرفتیم که تفکر نمی‌تواند به‌تنهایی به ما کمک کند باید حرکت کرد در وادی ششم در این وادی ابزار درست فکر کردن و درست حرکت کردن را به ما آموزش می‌دهد و آن عقل است که ما هم می‌توانیم خالق درروی زمین باشیم و یکی از چیزهایی که می‌توانیم خلق کنیم سرنوشت خودمان است و می‌توانیم خودمان را تغییر دهیم این را در کنگره شصت آموزش گرفتیم و فهمیدیم که خلق‌شده‌ایم که آموزش ببینیم و به دیگران خدمت کنیم.

چه اتفاقی افتاده که شخصی حاضر است در هفته چند روز راه طولانی را طی کند و برای خدمت کردن به کنگره بیاید، چه چیزی پیداکرده است؟ چرا راهنما زمانی که خدمتش تمام می‌شود بدنش می‌لرزد؟ این به درک و فهم وادی دوم برمی‌گردد چون خوب بودن حالمان به عملکرد خودمان بستگی دارد در قرآن خداوند فرموده از من به شما بدی نمی‌رسد و این را فهمیدیم که باعث بدی و خوبی در زندگی خود ما هستیم و آن‌قدر که قدرت تخریب داریم بیش از ده برابر قدرت ساختن داریم. این نیرو در ما به‌صورت خفته وجود دارد و آن را باید آرام‌آرام بیدار کنیم و بهای اشتباهات خود را باید بپردازیم و طبق قوانین و حرمت‌های کنگره حرکت کنیم و باید بدانیم خودمان باید به فکر خودمان باشیم هیچ‌کس نمی‌تواند شفاعت دیگری را بکند در سوره بقره آمده شفاعت کسی به تو نمی‌رسد مگر خودت عمل صالح انجام بدهی.

در وادی اول می‌گوید ما باید فکر کنیم و به چه چیزی فکر کنیم و به چه چیزی فکر نکنیم ما تا در کنگره هستیم باید به قوانین و حرمت‌های کنگره احترام بگذاریم و طبق آن‌ها حرکت کنیم و به درست حرکت کردن و درمان فکر کنیم خانواده و فرزندان نباید تاوان اشتباه گذشته ما را بپردازند باید مشرف بر زمان باشیم و بدانیم چه موقع چه‌کاری باید انجام بدهیم و نظم را در زندگی سرلوحه کار خود قرار دهیم. خداوند آتش را بر حضرت ابراهیم سرد کرد و اگر نمی‌کرد ابراهیم می‌سوخت ولی آتش اعتیاد دیگران را هم می‌سوزاند همان خدا آتش اعتیاد ما را هم سرد کرد این خواسته ما بود و خداوند راه را به ما نشان داد در وادی هفتم آمده رمز و راز کشف حقیقت در دو چیز است یافتن راه و آنچه برداشت می‌کنیم وقتی راه نمایان شد برداشت مهم است که چه چیز برداشت می‌کنیم پس باید مواظب بود برداشت درست انجام دهیم.

خداوند سریع الحساب است و هر کس که در صراط مستقیم باشد دائماً در حال دریافت است اگر حرف درست بزنید مزد آن را می‌گیرید و هرکجا حرف راست و مسیر درست باشد خداوند همانجا حضور دارد و یکی از مکان‌هایی که خداوند حضور دارد جایی است که انسان‌ها احیاء می‌شوند. حضرت موسی گفت خدایا کجائی گفت من در دل دردمندان هستم و گروهی از دردمندان جامعه معتادان هستند پس شما که اجازه آمدن به کنگره به شما داده‌شده باید درست حرکت کنید تا دیگران تغییر را در ما ببینند و برای درمان مسیر درست را انتخاب کنند شما پیام‌آوران کنگره هستید و اگر قدرشناس نباشید این نعمت از شما گرفته می‌شود و شاید دیگر وقتی برایتان نباشد چون وقت شما امروز است.

هفته راهنما را به راهنماها و ایجنت خانواده و ایجنت مسافران تبریک می‌گویم هفته راهنما هفته بزرگی است و در کنگره شصت بالاترین جایگاه از راهنماها است و خداوند هم خود را رب‌العالمین یعنی مربی عالمین معرفی می‌کند اگر می‌خواهید بزرگ شوید به راهنمایتان احترام بگذارید آن‌ها به احترام نیاز ندارند شما به آن نیاز دارید خداوند کلید خوشبختی را به سه کس داده، پدر و مادر و رب به آن‌ها احترام بگذارید حضور شما در اینجا از دعای پدر و مادر است و اگر خواستید وسعت روزی شما زیاد شود به پدر و مادر و ربتان احترام بگذارید. هفته راهنما را گرامی بدارید و بدانید آن روز بهترین روز عمر شما است چون هر کس تو را کلامی آموخت تو را بنده خود ساخت.

تایپ : مسافر خسرو لژیون دوّم

ویرایش، تنظیم و ارسال: مسافر محمدرضا راهنما تازه واردین

نمایندگی مسافران نایین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .