English Version
English

جشن بیست و یکمین سال بنیان کنگره 60

جشن بیست و یکمین سال بنیان کنگره 60

روز جمعه ۱6 آذرماه نود و هفت،  سالروز بیست و یکمین سال رهایی بنیان کنگره ۶۰  از دام مصرف مواد مخدر و کشف راه درمان اعتیاد (متد(DST ، جمعی از اعضای کنگره ۶۰ در نمایندگی پارک طالقانی و در محل برگزاری لژیون پزشکان با یک برنامه‌ از پیش تعیین‌شده، با غافل‌گیری آقای مهندس جشنی را  به همین منظور برگزار نمودند.

 
پیش‌ازاین مراسم به‌رسم سال‌های گذشته پروفسور ویلیام وایت محقق برجسته، دوست و همکار آقای مهندس پیامی را به جهت این روز باشکوه ارسال نمودند.
 
 
 

اکنون متن پیام

به آقای حسین دژاکام برای بیست و یکمین سال رهایی از اعتیاد و ششمین سال آزادی از سیگار

دوست و برادر عزیزم نویسنده‌ای به نام آرتور فرانک گفته است، ققنوس برای خاکسترش عزاداری نمی‌کند، مار برای پوست قدیمی‌اش عزاداری نمی‌کند، در این روز ما رهایی شما از اعتیاد را جشن می‌گیریم ما همچنان جشن می‌گیریم که آنچه شمارا آزاد کرد، نه به عقب بلکه به جلو نگاه کرد.

شما از تولد دوباره خود هدیه‌ای به هزاران فرد دیگر دادید، درس‌هایی که در آن پروسه آموختید، اکنون در سراسر جهان گسترش می‌یابد و افرادی در فرهنگ‌های مختلف را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

امروز از دستاورد شما و معنای آن برای ما و دیگران قدردانی می‌کنیم.

شش سال پیش شما تصمیم قطعی گرفتید که ریکاوری از اعتیادتان باید شامل رفع وابستگی به توباکو (سیگار) باشد اعلام این موضوع رهبری شجاع می‌خواهد و شجاعت شما در آن لحظه زندگی‌های بی‌شماری را نجات داد وجنات خواهد داد.

کنگره 60 از اعتیاد خاکستر شما به پا خواست و اعضای آن متصل به درمان شما درمان شدند، ریکاوری شما و خدمت شما به بشریت سفری قهرمانانه بوده است که نور به جریان آورده است.

دنیا به خاطر خدمات شما، مکان بهتری شده است.

عمیق‌ترین قدردانی من برای دوستی پایدارمان

بیل- دسامبر 2018

 
 
 
 

سخنان مهندس:

سلام دوستان حسین هستم یک مسافر

سپاسگزارم از شما. غافلگیر می‌کنید آدم رو. من خودم همه رو غافلگیر می‌کنم آخرش خودم غافلگیر شدم. اولین آرزو تو دلمِ اما دومین آرزو که هر سال همین آرزو را دارم امیدوارم یک روزی بتوانیم به کمک هم‌دیگر آکادمی اعتیاد رو به وجود آوریم.

امیدوارم بتوانیم با کمک اساتیدی که وجود دارند بتوانیم آکادمی اعتیاد را به وجود بیاوریم به دو زبان فارسی و انگلیسی و پتانسیل این کار را داریم و می‌توانیم در مسئله درمان اعتیاد در جهان حرف اول را بزنیم، همین امروز که خیلی‌ها اعتقاددارند اعتیاد راهی ندارد ما امروز تقریباً 25000 نفر درمان شده به‌طور کاملاً قطعی داریم که اگر شب در انبار مواد مخدر هم بخوابند راحت خوابشان می‌برد، پس ما می‌توانیم قطبی بشویم که برای درمان اعتیاد از کشورهای مختلف به ایران بیایند اعتیاد خودشان را درمان نمایند، من از آقای دکتر افشار و آقای دکتر روشن پژوه سپاسگزارم که با حضورشان من را غافلگیر نمودند.

از تمام شما عزیزان سپاسگزارم

 
سخنان سرکار خانم آنی:

سلام دوستان آنی هستم یک مسافر

خوشحالم که امروز در جمع پزشکان و اندیشمندان هستم، تنها آرزویم این است که دانشگاه اعتیاد باز شود و به دو زبان تدریس شود، تبریک می‌گویم به همسرم آقای مهندس و بهترین‌ها را برای شما عزیزان آرزو دارم.

 
سلام دوستان امین هستم یک مسافر

من تبریک می‌گویم تولد پدرم و هفته بنیان را خدمت خودشان و تمام اعضاء کنگره 60 امیدوارم که سالیان سال این جمع برقرار باشد و شاهد این رشد و شکوفایی باشیم به مادرم خدا قوت می‌گویم و شاکر خداوند هستیم.

 
سخنان سرکار خانم آنی کماندار:

سلام دوستان آنی هستم یک هم‌سفر

من هم رهایی پدرم را تبریک عرض می‌نمایم و خوشحالم که در بین شما عزیزان حضور دارم.

سخنان سرکار خانم شانی:

سلام دوستان شانی هستم هم‌سفر

من این روز را به همگی تبریک عرض می‌نمایم انشا الله که هر چه این مسیر و راه بزرگ‌تر می‌شود قلب‌هایمان هم بزرگ‌تر شود و ظرفیتمان و محبتمان نسبت به یکدیگر بزرگ‌تر شود.

در ادامه لوح سپاسی از طرف همسفران و مسافران توسط دیده بان محترم آقای سلامی تحویل آقای مهندس گردید
 
 
 
 
 
سخنان آقای دکتر افشار:

من هم این روز زیبا را خدمت آقای مهندس دژاکام و جامعه بشریت تبریک عرض می‌نمایم خیلی خوشحالم که در این روز قشنگ کنار شما عزیزان هستم باید قدر این روز را بدانیم و شاکر خداوند باشیم، درزمینهٔ تأسیس دانشگاه اعتیاد باید خدمت شما عزیزان عرض کنم یک پیش‌زمینه‌هایی مطرح‌شده انشا الله دست‌به‌دست خواهیم داد و دانشگاه آکادمی اعتیاد را راه‌اندازی خواهیم نمود.

 

سلام دوستان مسعود هستم یک مسافر

من ابتدا به آقای مهندس و خانواده محترمشان تبریک عرض می‌نمایم، بهتر است بگویم من به جامعه بشریت و انسانیت تبریک می‌گویم، من به آن خانواده‌هایی تبریک می‌گویم که گاهی می‌بینم بارهایی مسافرشان اشک شوق می‌ریزند، آقای مهندس شما تغییر در فرد و تغییر در زندگی افراد دادید امیدوارم که جهانی شویم.

 
سلام دوستان رضا هستم هم‌سفر:

من هم به‌نوبه خودم این روز زیبا را خدمت آقای مهندس، خانواده محترمشان و تمام اعضا کنگره تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم سالیان سال در کنار همدیگر باشیم.

 
 
سخنان آقای دکتر روشن پژوه:

من هم ابتدا خدمت تک‌تک شما عزیزان عرض سلام و تبریک دارم من فکر می‌نمایم که احساس آقای مهندس یک احساس منحصربه‌فرد است بنده خیلی خوشحالم که این سعادت نصیبم شد تا در خدمت شما عزیزان باشم، من خیلی خوشحالم که حوزه‌ای بنام کنگره 60 در کشور ما شکل‌گرفته و امیدوارم که بتوانیم با تعاملاتی که با ستاد مبارزه با مواد مخدر و دانشگاه علوم پزشکی انجام دادیم بتوانیم با لطف خداوند دانشگاه اعتیاد را راه‌اندازی نماییم.

 
ادامه مراسم به روایت تصویر
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ر

تهیه گزارش، تایپ و عکس: مسافر رضا جدیدی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .