English Version
English

کارگاه های آموزشی کنگره ۶۰ نمایندگی کرج

کارگاه های آموزشی کنگره ۶۰ نمایندگی کرج

روز یکشنبه مورخ 07/29/ 1397 هفتمین جلسه از دور سی و ششم سری کارگاه های آموزشی کنگره ۶۰ نمایندگی کرج به استادی مسافرآرش، نگهبانی مسافر مرتضی و دبیری: مسافر پوریا با دستور جلسه " شربتD.SAP"  راس ساعت ۱۶آغاز به کار نمود.

 سلام دوستان آرش هستم یک مسافر.

خداوند بزرگ را شاکرم و همچنین از نگهبان عزیز سپاسگزارم که مرا دعوت کردند تا در این جایگاه خدمت کنم و از همه شما عزیزان بابت حضورتان در جلسه تشکر می‌کنم.

عنوان دستور جلسه امروز D.ASP است و برای اولین بار در دستور جلسات قرارگرفته است و این نشان از اهمیت این امر دارد که داروی درمان محسوب می‌شود من خودم از این شربت استفاده می‌کنم.

شاید این‌یکی از معجزات این دارو باشد وقتی بحث این دستور جلسه از روز چهارشنبه مطرح شد که من در آکادمی خدمت مهندس بودم و بنده در مورد این موضوع چند روزی را تحقیق کردم و حالا که در خدمت شما هستم متوجه این موضوع شدم که بنده سنگ کلیه داشتم و زمانی که شربت D.SAP می‌خوردم درد نداشتم و از زمانی که دیگر شربت نمی‌خوردم دوباره درد کلیه داشتم به‌نحوی‌که باید بیمارستان می‌رفتم ولی دوباره شروع کردم به خوردن شربت و متوجه شدم درد کلیه‌ام از بین رفت و می‌خواهم بگویم که یکی دیگر از فواید این است که برای دردهای کلیوی مناسب است.

ما از صحبت‌های مهندس متوجه شدیم که این دارو چگونه درست می‌شود و اسم آن به این دلیل است که دارو است نه سرکه و اسم D.SAP اسم اقتصادی آن است که اول اسم مهندس و sap به معنای معجون و عصاره است که این معنا در آینده درخشان می‌شود زیرا افکار مهندس بلندمدت و درواقع برنامه‌ریزی‌شده است.

احتمالاً می‌خواهند تجاری‌سازی کنند و این را برای باقی جامعه استفاده کنند به همین جهت این نام را انتخاب کردند.

فرایند تولید این محصول با سرکه سیب فرق دارد و با وسواس خاصی و طی فرایندی 10 تا 11 ماهه تولید می‌شود و با سایر سرکه فرق دارد زیرا اکثر سرکه‌های که در بیرون تولید می‌شود درواقع سرکه نیست بلکه از اسیدهای مختلف شیمیایی تهیه می‌شود و حتی سرکه‌های طبیعی طی فرایند حداکثر 40 روزه تهیه می‌شوند حال اینکه شربت D.SAP طی فرآیندی طولانی و به گفته مهندس فرایند تخمیر توسط مگس سرکه سیب انجام می‌شود به‌هرحال این‌یک دارو است و این دارو را مهندس عزیز تولید کرد.

من به مهندس ایمان کامل دارم زیرا من توسط داروی مهندس شفاء یافته‌ام و به این امر ایمان‌دارم که مهندس دستان پرمهری دارند و برای سلامتی اعضاء کنگره 60 با همه توان کار می‌کنند؛ و این دارو نیز یکی دیگر برکات مهندس برای ما هست.

از اینکه به صحبت‌های بنده گوش دادید از همه شما سپاسگزارم.

در ادامه مراسم اهدا گل  توسط مرزبان کشیک به مناسبت رهایی دو نفر از مسافران نمایندگی کرج با شکوه تمام برگزار کردید. 

تایپ:مسافر فرشاد،مسافر محمدباقر
عکس:مسافر مسافر آرش
ارایه گزارش:مسافر امیر حسین 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .