English Version
English

گزارش تصویری از مسابقه کوهپیمایی در شهر قزوین با حضور تیم کوه نوردی نمایندگی قزوین

گزارش تصویری از مسابقه کوهپیمایی در شهر قزوین با حضور تیم کوه نوردی نمایندگی قزوین

روز جمعه مورخ 97/2/21 به مناسبت تجلیل و گرامی داشت از پیشکسوتان و مربیان کوه‌نوردی استان قزوین مسابقه کوه‌پیمایی (عمومی) در ارتفاعات شمال شهر قزوین برگزار شد که گروه کوهنوردی کنگره 60 نمایندگی قزوین نیز در آن حضوری پررنگ داشتند و در قسمت آقایان مقام اول، دوم و سوم را کسب نمودند. توجه شمارا به دیدن مشروح این گزارش جلب می‌کنم.

این مسابقه و همایش کوه‌پیمایی به مناسبت تجلیل از زحمات آقای غلامعلی عباسی، پیشکسوت و مربی کوهنوردی استان قزوین برگزار شد، ایشان بالغ‌بر 50 سال است که در این رشته ورزی فعالیت می‌نمایند.

اعضای گروه کوه‌نوردی کنگره 60 به راهبری کمک راهنمای محترم مسافر محسن، رأس ساعت 8 صبح، در روستای باراجین واقع در ارتفاعات شمال شهر قزوین گرد هم آمدند و پس از ثبت‌نام و انجام کارهای مقدماتی در خط شروع قرار گرفتند. شایان‌ذکر است که این مسابقه در دو بخش آقایان و خانم‌ها به‌صورت مجزا برگزار شد؛ و در قسمت آقایان سه تن از اعضای گروه کوهنوردی کنگره 60، مسافر داریوش و کمک راهنمای محترم مسافر محسن و مسافر وحید به ترتیب عنوان‌های اول و دوم و سوم را کسب نمودند و با قرار گرفتن در جایگاه به معرفی کنگره 60 پرداختند و اینکه در کنگره 60 با روش d s t (درمان تدریجی) به‌راحتی می‌توان مصرف‌کنندگان مواد مخدر را با هر نوع مصرفی (شیشه، هرویین، تریاک و غیره) درمان کرد که این امر با تشویق و تعجب حاضرین همراه بود و برای آنان جای تعجب داشت که یک مصرف‌کننده مواد مخدر پس از رسیدن به درمان بتواند در سطح حرفه‌ای به این ورزش دشوار بپردازد. در پایان نیز به نفرات برگزیده جوایزی به‌رسم یادبود اهدا گردید.

 

 

 

تصاویری از طبیعت زیبای ارتفاعات شمال شهر قزوین

 

با تشکر از تیم کوه نوردی کنگره 60 نمایندگی قزوین
عکس ، تهیه و تنظیم گزارش، مسافر جواد 
نمایندگی قزوین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .