English Version
English

قرعه کشی و برنامه هفته اول مسابقات والیبال جام سردار

قرعه کشی و برنامه هفته اول مسابقات والیبال جام سردار
 
با سلام به اطلاع می رساند که به منظور آغاز هفتمین دوره از مسابقات جام سردار در روز چهارشنبه مورخ 26 آبان ماه سال 1395 در نمایندگی آکادمی طی جلسه ای با حضور نگهبان ورزش والیبال جناب آقای نمکی و مسؤل شورای ورزشی جناب آقای نادر فراهانی برنامه قرعه کشی تیمها جهت گروه بندی صورت گرفت .
 
 
 
 
 
 
 
 
در این دوره از مسابقات جام سردار ،با توجه به شرکت نمودن 38 تیم و طبق قرعه کشی صورت گرفته کلیه تیمها درقالب 9 گروه ، که شامل 7 گروه متشکل از4 تیم و 2 گروه با 5 تیم به رقابت خواهند پرداخت .که مسابقات در دور گروهی هر تیم با دیگر تیمهای گروه خود به صورت رفت و برگشت ،رقابت نموده و در پایان با توجه به جدول امتیازات از هر گروه 2 تیم به دور بعد صعود میکند لازم به ذکر است که برنده هر مسابقه در دور اول این مسابقات به صورت برد 2 گیم از 3 گیم مشخص می شود.
 
 
روز جمعه مورخ 1395/08/29 مصادف با افتتاحیه هفتمین دوره از مسابقات جام سردار در پارک طالقانی می باشد که در این روز در رشته والیبال با برگزاری 18 رقابت اولین هفته مسابقات جام سردار رقم خواهد خورد.
لازم به ذکر است رعایت قوانین و مقررات زیر که از مصوبات شورای ورزشی کنگره می باشد برای هر تیم لازم و ضروری است:
1)به همراه داشتن کارت عضویت کنگره با تاریخ معتبر کلیه بازیکنان تیم
2)به همراه داشتن کارت بیمه ورزشی کلیه بازیکنان
3)داشتن لباس متحد الشکل با شماره و آرم کنگره برای کلیه بازیکنان هر تیم
4)کلیه تیمها می بایست 15دقیقه قبل از شروع مسابقاتشان به منظور پر کردن فرم و ارنج تیمشان در زمین مسابقه حضور داشته باشند.
جدول برنامه مسابقات روز جمعه به شرح زیر می باشد.
 
 
 
با احترام نگهبان رشته ورزشی والیبال سعید نمکی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .