English Version
English

اردوی سالیانه کنگره ۶۰؛ گفت و گو با آقای امید

اردوی سالیانه کنگره ۶۰؛ گفت و گو با آقای امید

آگاهی نسبت به اصل انرژی که بیان می‌کند انرژی هیچ‌گاه از بین نمی‌رود بلکه از حالتی به حالت دیگر تبدیل می‌شود موجب ترقی و پیشرفت شخص می‌شود، چراکه شخص نسبت به دادوستد انرژی اشراف دارد، این بار به خدمت یکی دیگر از زحمت کشان پرانرژی اردوی سالیانه آقای امید کمک اردوبان رفتیم تا توانسته باشیم گوشه‌ای از زحمات دوستان را منعکس کنیم. شمارا به خواندن این گفت گو دعوت می‌کنیم.

 

سلام، لطفاً خودتان را معرفی کنید.

سلام امید هستم یک مسافر، آخرین آنتی ایکس مصرفی شیره و تریاک، مدت سفر اول ۱۱ ماه با راهنمایی آقای مجید کریمی و در حال حاضر ۳ سال و ۸ ماه است که آزاد و رها هستم.

 

شما چند بار در اردوی سالیانه کنگره ۶۰ شرکت داشته‌اید؟

امسال چهارمین سالی است که در اردو شرکت می‌کنم.

 

برای شما امسال با سال‌های گذشته چه فرقی داشت؟

هرسال که می‌گذرد، چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم و بعضی اتفاقات که شاید هرساله تکرار می‌شوند، برایم یک معنا و مفهوم جدیدی پیدا می‌کنند، تمامی رفتارهایی که اساتید در کنگره انجام می‌دهند برای ما معنی جدیدی پیدا می‌کنند و دلیل آن‌ها را بهتر می‌فهمیم و این تغییرات ارتباط مستقیمی دارند با بالا رفتن سطح آموزش‌های افراد در طی این سال‌هایی که می‌گذرند.

 

تغییرات امسال با سال‌های قبل را چگونه می‌بینید؟

برای کسی که در کنگره آموزش می‌بیند هرسال این تغییرات وجود دارد و به نظر من هرسال معنی و مفهوم خدمت کردن برای انسان فرق می‌کند و یک وجه جدید از آن برای انسان مشخص می‌شود مثلاً فقط این نیست که بیاییم و یک کاری را انجام بدهیم بلکه رفتارها و اعمال شخص هم تأثیرگذار و مهم هستند.

 

شما در اردوی بلده چه مسئولیتی دارید؟

من خدمتگزار قسمت انبار هستم.

 

لطفاً بیشتر توضیح دهید؟

قبلاً انبارگردانی و خرید و قسمت مالی کلاً در قسمت تدارکات بودند که امسال مالی و تدارکات از هم جدا شدند و یک قسمت جدیدی به نام انبار در اردو اضافه‌شده است که مسئولیت انبار تحویل گرفتن کلیه اجناسی است که به اردو وارد می‌شود و در ادامه تحویل دادن این اجناس به افرادی است که آن‌ها را مورداستفاده قرار می‌دهند.

 

چند نفر در قسمت انبار خدمت می‌کنند؟

۵ نفر.

 

چه پیامی برای افرادی که امسال موفق نشدند به اردو بیایند دارید؟

امیدوارم که برای سال آینده موفق بشوند به اردو بیایند و من مطمئن هستم که بایستی اذن خداوند باشد تا فردی بتواند در این اردو شرکت نماید. در این مدت یک جمله در ذهن و فکر من دائم تکرار می‌شود و دلیل آن را نمی‌دانم و آن جمله این است " شوق پریدن در دلت باید " و امیدوارم این شوق پریدن را خداوند از ما نگیرد و تا همیشه در کنگره باشیم و از آموزش‌های آن استفاده کنیم.

 

از اینکه وقت خود را در اختیار ما قراردادید تشکر می‌کنم.

تهیه گزارش: لژیون خبری اردوی آموزشی تفریحی کنگره ۶۰

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .