English Version
English

معجزه ورود به کنگره، تغییر من و مسافرم بود

معجزه ورود به کنگره، تغییر من و مسافرم بود
سلام دوستان مرضیه هستم همسفر علی:
ما با تخریب بیش از ۲۰ سال وارد کنگره شدیم. آخرین آنتی ایکس مصرفی شیره و تریاک، مدت سفر ۴ماه و ۲۰ روز به راهنمایی راهنمای خوبم خانم زهرا و راهنمای مسافرم آقا سعید.
من از طریق مسافرم با کنگره آشنا شدم. مسافرم چندین بار اقدام به ترک کرد، ولی هربار به طریقی وسوسه می‌شد و دوباره شروع به مصرف می‌کرد. تا اینکه یکی از دوستانش را دید که او از طریق کنگره اقدام به ترک کرده بود و گل رهایی را گرفته بود.
 
 
از آنجایی که مسافرم از مصرف مواد خسته شده بود، از اطلاعات و راهنمایی ایشان استفاده کرد و وارد کنگره شد. خدا را شاکرم که این برادر لژیونی را وسیله‌ای برای آشنایی ما با این مکان مقدس قرار داد؛ تا علاوه بر رهایی اعتیاد، در جهت بالا بردن جهانبینی‌مان نیز اقدام کنیم. وقتی مسافرم وارد کنگره شد دیگر تمام ساعاتی که خانواده سه نفره ما دور هم می‌نشستیم بحث‌ها و صحبت‌هایمان حول آموزش‌های مسافرم و صحبت‌های جناب مهندس و جهانبینی می‌گشت. مسافر من قبل از ورود به کنگره خیلی عصبی بود و سر هر چیز کوچکی عصبانی می‌شد، ولی الان خدا را شکر با آموزش‌هایی که دیده است، باورم نمی‌شود او مسافر من است! و من همه این‌ها را مدیون کنگره بخصوص آموزش‌های خوب جناب مهندس و  راهنمایی‌های راهنماهایمان هستم.
زمانی که مسافرم گفت تو هم باید برای آموزش با من همراه شوی، مقاومت می‌کردم و می‌گفتم مگر من مصرف کننده هستم که بیایم وقتم را تلف کنم؟! اما اکنون که آموزش دیدم و وارد کنگره شدم، می‌بینم که چقدر آن موقع جهانبینی ضعیفی داشتم. تا اینکه روز جشن همسفران رسید و مسافرم بعد از جشن به خانه آمد و با یک بغض عجیبی گفت امروز همه همسفرانشان بودند، ولی من همسفر نداشتم. حالش را که دیدم، گفتم باشد، من برای جشن دوم همسفرت می‌شوم. با ورودم به کنگره به گونه‌ای حال و هوای آنجا مرا دگرگون کرد که هیچ مکان معنوی در یک آن، این حال خوب را نمی‌تواند به تو القا کند.
همه مثل یک خانواده در کنار هم همکاری و خدمت می‌کردند و من از آن روز، عضو جدانشدنی کنگره شدم و خواهم بود و از انرژی و حس‌های خوبی که از راهنمای خوبم، خانم زهرا دریافت می‌کنم سپاسگزارم. امیدوارم روزی من هم مثل راهنمای خوبم و راهنمایی و کمک ایشان به درجات بالای کنگره دست یابم و خدمتگزار عزیزان در کنگره باشم.
کنگره یک جریان آگاهی و بیداری در جهان هست که ما داریم در آن زندگی می‌کنیم و حالا که این توفیق را داریم تا در این جمع و مکان مقدس باشیم، قدر بدانیم و با عملکرد بهتر باعث شویم این آگاهی و بیداری به افراد بیشتری در سطح جهان برسد. به رسم ادب و احترام سلامی می‌کنم خدمت جناب مهندس دژاکام و خانواده گرانقدر ایشان که با صبر، تلاش، عشق و همزبانی سبب شدند جریان کنگره مسیر بهتری را بپیماید.
 
نویسنده و تایپ: همسفر مرضیه، لژیون هشتم
تنظیم و ارسال: همسفر سارا

همسفران نمایندگی حسنانی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .