English Version
English

همه چیز زمان نیاز دارد

همه چیز زمان نیاز دارد

سومین جلسه از دور سی و یکم سری کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ شعبه ستارخان به استادی همسفر ربابه، نگهبانی همسفر مونا و دبیری همسفر سکینه با دستور جلسه «درختکاری» روز سه شنبه مورخ 99/12/05 راس ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.

 

خلاصه سخنان استاد:
دستور جلسه این هفته وادی دوازدهم و درختکاری است. آقای مهندس فرمودند که دیگران کاشتند و ما خوردیم، ما می‌کاریم تا دیگران بخورند. روز پانزدهم اسفند، روز درختکاری قرار داده شده است، مسافر و همسفر بعد از رهایی در این روز درخت می‌کارند. درختکاری باید یک هدف و فرهنگ شود.
به نظر من، آقای مهندس در اینجا وادی دوازدهم و درختکاری را مخصوصاً کنار هم قرار داده‌اند تا مفهوم زمان را نشان دهند تا یاد بگیریم همان‌طور که مسافر من برای درمان ۱۱ ماه نیاز دارد، برای همه‌چیز نیز زمان نیاز است.  من بیشتر برای تازه واردین صحبت می‌کنم. بدانند که بهترین جا را انتخاب کرده‌اند.
مسافر من با ۱۵ سال تخریب و تجربه انواع ترک‌ها وارد کنگره شدند و من هم به عنوان همسفر ایشان سه ماه بعد وارد شدم. در مدت این سه ماه تغییرات زیادی در ایشان دیده شد. در لباس پوشیدن، طرز صحبت، نظم در رفت و آمدشان. من به عنوان همسفر این‌ها را دیدم و همراه شدم. این حس در من ایجاد شد که به کنگره بیایم.

 


اولین بار که وارد مکانی می‌شوی، همه‌چیز ممکن است سخت باشد ولی بعد از مدتی که می‌بینی تعدادی خوشحال هستند و نتیجه گرفته‌اند و یا مسافرت را می‌بینی که راحت و مرتب سفر می‌کند، مصرفش برخلاف روش‌های دیگر بیشتر و بدتر نشده است؛ همه‌چیزش رو به تعادل می‌رود و آن‌وقت تو هم خوشحال خواهی شد و سختی بر تو آسان می‌شود.
همه این‌ها از برکات کنگره ۶۰ است. من از آقای مهندس و راهنمایم تشکر می‌کنم. راهنمایم همیشه  می‌گفتند که صبر کن، همه‌چیز زمان نیاز دارد. درختکاری، همین حس صبر و گذشت زمان را برای من تداعی می‌کند.
روش‌های دیگر ترک در زمان‌های کوتاه بودند و نتیجه نمی‌دادند.
من با گذراندن آموزش‌های جها‌بینی به آرامش رسیدم و روابطم هم با مسافرم خیلی بهتر شد و به نظم رسیدیم.

 

 

 

 

مرزبان کشیک: همسفر فاطمه

 

تایپ: همسفر مونا (لژیون پنجم)

ویراستاری و ارسال: همسفر لیلا

همسفران نمایندگی استاد معین
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .