English Version
English

تمام رنج بشر، از دانش‌های کشف نشده است

تمام رنج بشر، از دانش‌های کشف نشده است

همسفر زهره مرزبان شعبه دانیال اهواز مدتی قبل به بیماری کرونا مبتلا شد و با دستور العمل کنگره به درمان رسید. احسان، مسافرِ همسفر زهره با ۱۰ سال تخریب تریاک و شیره وارد کنگره شد؛ ۱۰ ماه و ۲۵ روز به راهنمایی آقای شهرام حافظی و به روش DST با داروی OT سفر کرد و سه سال از رهایی او می‌گذرد. سفر نیکوتین را هم به راهنمایی آقای شارود بهرامی پور و به روش DST با داروی نیکوتین جویدنی انجام داد و تا به امروز، ۲ سال و ۹ ماه رهاست. راهنمای او خانم زهرا اشجاری، ورزش مسافرش کوهنوردی و والیبال و رشتهٔ ورزشی خودش در کنگره دارت و بدمینتون است. fh همسفر زهره در مورد بیماری کوید 19 گفت‌و گویی کرده‌ایم که می‌خوانید:

چگونه متوجه شدید که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اید؟

ابتدا مسافرم با تب و بدن‌درد شدید، به این بیماری مبتلا شد و روز بعد، دو فرزند ۴ و ۱۲ ساله‌ام نیز دچار تب و لرز و بی‌حالی شدند و روز چهارم نیز از شدت ضعف و بی‌حالی، خودم نقش زمین شدم.

 

تا چه حد، به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهمیت می‌دادید؟

خانوادهٔ ما جزء آن دسته افرادی بود که از همان ابتدای ورود بیماری به کشور، قرنطینه را حفظ کرده و تنها هفته‌ای یکی دو بار برای خرید مایحتاج منزل با رعایت تمام نکات بهداشتی از منزل خارج می‌شدیم و مسافرم نیز در محل کار خود به‌شدت تمام موارد بهداشتی و ایمنی را رعایت می‌کرد.

 

بیشترین علائمی که داشتید چه بود؟

ضعف عمومی و بدن‌درد شدید.

 

آیا قبل از مبتلا شدن، از D.Sap استفاده می‌کردید؟

بله به‌طور منظم روزی یک‌بار مصرف می‌کردم.

 

در دورهٔ بیماری از چه داروهایی استفاده کردید؟

استامینوفن، پروفن و کپسول آزیترومایسین.

 

آیا در دورهٔ بیماری از بخور D.sap نیز استفاده کردید؟ تأثیر بخور بر روند بیماری چگونه بود؟

بله روزهای ابتدایی بیماری هر ۶ ساعت یک‌بار استفاده می‌کردم و فکر می‌کنم یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث شد که ما دچار سرفه یا تنگی نفس نشدیم، همین بخور بود.

 

چه مدت طول کشید تا به درمان کامل برسید؟

حدود ۳ هفته

 

با آرزوی سلامتی برای شما و تمام خدمت‌گزاران کنگره ۶۰، در پایان اگر صحبتی باقی‌مانده، بفرمایید.

به فرمودهٔ جناب مهندس دژاکام، «تمام رنج بشر، از دانش‌های کشف نشده است»؛ بیماری کرونا نیز صورت‌مسئلهٔ بسیار ساده‌ای دارد و درنتیجه، درمان آن هم بسیار ساده است. امیدوارم که این دانش نیز مانند دانش درمان اعتیاد به بیرون از کنگره، راه پیدا کند و مردم دنیا به‌واسطهٔ این نعمت خدادادی،سرکه سیب، از این بیماری نیز رها شوند.

برای جناب مهندس دژاکام و خانواده محترمشان همواره از خداوند مهربان، طول عمر باعزت و سلامتی و سربلندی آرزومندم. از شما عزیزان خدمت‌گزار وبلاگ نیز نهایت قدردانی را دارم. ان‌شاءالله سلامتی و آرامش، سهم تمام مردم دنیا باشد.

 

تهیه: همسفر مینا، لژیون اول

ویراستاری: همسفر سمیرا، لژیون سوم

نمایندگی دانیال اهواز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .