تاریخ
چهار شنبه 4 تير 1399

کارگاه آموزشی جهان بینی چهارشنبه؛ حرمت کنگره 60 ، چرا رابطه کاری و مالی در کنگره ممنوع است ؟

موضوع : کارگاه های آموزشی کنگره 60
فایل صوتی
کارگاه آموزشی جهان بینی چهارشنبه؛ حرمت کنگره 60 ، چرا رابطه کاری و مالی در کنگره ممنوع است ؟

دوره هشتادم سری کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران کنگره 60، با استادی و نگهبانی مهندس دژاکام و دبیری همسفر بنفشه با دستور جلسه حرمت کنگره 60 ، چرا رابطه کاری و مالی در کنگره ممنوع است ؟ در تاریخ 99/04/04 راس ساعت 10:00 آغاز به کار نمود.

 

 

نام فایل

تاریخ

لینک

فایل صوتی سخنان مهندس

99/04/04

دانلود

 

 

دیدگاه شما
نام :  
ایمیل :  
دیدگاه :  
 
دیدگاه ها
22 نظر  
  • کامران
زمان ارسال
1399/04/11 23:14:54
سلام آقای مهندس حلال کنید. دوستدار شما
  • احمدv از شیراز. ل دوم
زمان ارسال
1399/04/11 16:23:21
باسلام خدمت مهندس عزیز... خسته نباشید خدا قوت که اینچنین برا من زحمت می‌کشد سالم وپایدار باشید
  • محمد علی
زمان ارسال
1399/04/10 22:53:0
باسلام خدمت مهندس وکلیه همسفران عزیز مثل همیشه سخنان گهر بار وامونده ب امید رهایی تندرست باشید در پناه حق
  • محمد سپیدکار
زمان ارسال
1399/04/08 9:5:0
سپاس از خدمتگزاران سایت
  • همسفر
زمان ارسال
1399/04/07 10:7:45
با سلام تایپ سخنان مگر چقدر زمان میبرد که همیشه فایل صوتی هست و تایپ به چندین هفته بعد موکول می شود خواهش میکنم این مشکل را حل نمایید چندین ماه است که این رویه برقرار است
  • پوران همسفرعباس شاداباد1
زمان ارسال
1399/04/07 9:33:30
خداقوت خدمت اقای مهندس ودبیر محترم ؛بسیارعالی بود سپاسگزارم .
  • مسافرحسین
زمان ارسال
1399/04/07 9:0:37
خداقوت.خداشماروحفظ کند.
  • محمد علی
زمان ارسال
1399/04/07 6:40:15
با عرض یلام و خدا قوت به اعضای کنگره60 پایدار باشید
  • همسفرمائده،سهروردی اصفهان
زمان ارسال
1399/04/05 20:6:17
با تشکر از آقای مهندس ، سپاسگزار شما و آموزشهای ناب شما هستم، امیدوارم با بهترین برداشت و عمل به آن، قدردان باشم. تبریک و خداقوت خدمت خانم بنفشه عزیز، امیدوارم موفق باشید.
  • همسفر سمیرا از شعبه چالوس
زمان ارسال
1399/04/05 11:49:42
با سلام و خدا قوت و تشکر از آموزش های بی نظیر ی که در اختیار ما قرار میدهید،از خداوند سلامتی روز افزون برای شما و خانواده محترم تان خواستارم.
  • همسفروجیهه(کرمان)
زمان ارسال
1399/04/05 10:49:54
سلام،آقای مهندس بسیارسپاس گزارم ازآموزشهای عالی شماهمیشه بیان ساده وکامل شماراه گشای بسیاری ازمشکلاتم شده.برای شماوخانواده گرامی وتمام خدمتگزاران کنگره۶۰آرزوی سلامتی دارم.پاینده باشید
  • Hamim
زمان ارسال
1399/04/05 7:54:35
خداقوت به خدمتگزارن کنگره شصت.
  • همسفر ملیحه لژیون ۱۹ سلمان فارسی
زمان ارسال
1399/04/05 2:50:4
سلام و خدا قوت خدمت جناب مهندس و همه خدمتگزاران صدیق کنگره جلسه بسیار عالی و پرباری بود
  • محمد لژیون نوزده عمان سامانی
زمان ارسال
1399/04/04 21:53:38
بنام هستی بخش هستی از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر..... سپاس فراوان از جناب مهندس حسین دژاکام عرض خداقوت خدمت همسفر بنفشه
  • مهدی‌شورگشتی
زمان ارسال
1399/04/04 20:56:58
واقعا‌نمیدونم‌چطوری‌‌ازجناب‌مهندس‌‌تقدیر‌وتشکر‌کنم‌بابت‌این‌همه‌زحمت‌که‌برای‌سالم‌زندگی‌کردن‌وارامش‌برای‌رهجویی‌مثل‌من‌که‌واقعا‌نمیدونم‌چطوری‌باید‌تشکر‌ وقدردانی‌کرد‌ممنون‌از‌همه‌خادمان‌وخدمت‌گذاران‌کنگره‌۶۰ مهدی‌ا‌شورگشتی‌از‌لژیون‌دهم‌شعبه‌عطار
  • روح الله
ممنون و سپاسگزارم از زحمات همه اعضاء کنگره 60
  • مسافر یوسف از نمایندگی صائب تبریزی
زمان ارسال
1399/04/04 15:38:17
سلام و خدا قوت میگم به آقای مهندس و خدمتگزاران شعبه آکادمی
  • فاطمه همسفر اکبر نمایندگی دهخدا
زمان ارسال
1399/04/04 14:57:0
بسیار خوشحالم که در جمع اعضای کنگره ی ۶۰ هستم امیدوارم روزی از خدمتگزاران واقعی آن باشم باتشکراز زحمات آقای مهندس دژاکام.وخداقوت خدمت تمامی اعضای سایت .
  • رضا قلی پور (همسفر)
زمان ارسال
1399/04/04 14:48:45
متشکرم.
  • علی لژیون 25 کرج
زمان ارسال