English Version
English

گزارش تصویری جلسه مبصرهای استانهان تهران، اصفهان و خراسان

گزارش تصویری جلسه مبصرهای استانهان تهران، اصفهان و خراسان
گزارش تصویری جلسه هماهنگی مبصرهای کلینیک های استانهای: تهران، اصفهان و خراسان با سخنان آقای بابک لطفی نگهبان محترم شورای OT کنگره 60
 
سلام دوستان بابک هستم یک مسافر؛
خیلی خوشحالم که امروز همه ما دور هم جمع شدیم به عنوان خانواده بزرگ OT کنگره 60. از بچه‌های حومه تهران ممنون هستم که در این هوای سرد در جلسه حاضر شدند. قوانین را دوستان می‌گویند، من آمدم به جلسه جملاتی را که مهم هستند بگویم.
شما کار خیلی مهمی را انجام می‌دهید. شاید از ما که‌ کار مدیریتی انجام می‌دهیم، کار شما مهمتر باشد، چون مستقیما با رهجو های سفر اولی که وارد کنگره می‌شوند و برای دریافت شربت به کلینیک مراجعه می‌کنند ارتباط دارید، چون هر کدام از شما یک نماینده هستید از کنگره 60 در کلینیک هایی که ما با آنها ارتباط داریم. نمی دانم شما می‌دانید یا نه، که ما هر کسی را به عنوان مبصر به کلینیک نمی فرستیم، چون مبصر کنگره باید با دکتر کلینیک که کنگره‌ای نیست در ابتدای کار ارتباط داشته باشد، با کارمندان کلینیک ارتباط داشته باشد، با رهجوهای سفر اولی که هنوز با قوانین کنگره آشنایی ندارند و جهان بینی کنگره را نمی‌دانند، با همه اینها شما سروکار دارید.
 

پس به خاطر همین است که من می‌گویم مطمئن باشید که خدمتی که تک تک شما می‌کنید از خدمتی که من به عنوان نگهبان شورای OT کنگره انجام می‌دهم، خیلی بیشتر است، خیلی مفید واقع می شوید پس فدر خدمتتان را بدانید. خدمتتان را ارزان نفروشید بحث فروختن حتماً نباید مالی باشد همین که من ده دقیقه دیر به کلینیک برسم، خدمتم را فروخته‌ام همین که من یک روز نروم به کلینیک و به مسئول خودم نگویم خدمتم را فروخته‌ام. چرا ما در قسمت های مختلف مسئول های مختلف گذاشته ایم، چرا آقای محمد لطفی در حومه تهران کار می کند با مبصرها در ارتباط است؟ یا در تهران محمدرضا هست، من هستم، یا بقیه بچه ها؟ به خاطر اینکه نحوه ارتباط گرفتن‌ شما با بچه های OT مرکز راحت باشد و لازم نباشد همه با یک نفر در ارتباط باشند و کار سخت شود. برای این که شما راحت تر بتوانید مسائل خودتان را مطرح کنید ما این کار را انجام دادیم و به خاطر همین است که می گویم قدر خدمتی را که انجام می دهید بدانید. این را بدانید در آن کلینیکی که شما خدمت می کنید هر یک نفری که رها شود شما در رهایی آن نقش دارید، دیدگاه من این است که آن کسی که در کلینیک بومهن رها می شود و شما در کلینیک پاکدشت خدمت می‌کنید شما در رهایی آنهم هم نقش دارید حتی اگر آن شخص را یک بار هم ندیده باشید. توضیح دادن این مسئله طولانی است اما من به این باور دارم، کاری که شما می کنید بسیار مهم است. در واقع شما کاری می کنید که ما بتوانیم قوانین کنگره ۶۰ را به صورت خیلی مطلوب در کلینیک ها اجرا کنیم. شما همه سفر دومی هستید چه چیزی باعث شده که کنگره در شعباتی که شما در آن رها شده اید سرپا بماند مگر غیر از نظم و انضباط است. مهمترین چیزی که باعث شده که ما به سفر دوم برسیم این بوده که نظم و انضباط را به ما یاد داده اند. به اضافه اینکه در کنارش محبت هم وجود داشته چرا که اگر محبت نبود کنگره مانند پادگان می شد و شاید هیچ کدام از از ما به رهایی هم نمی رسیدیم.
 

پس هنر یک بچه کنگره ای در یک جمله، این دو مورد است که، بتواند خدمت کند و قوانین کنگره را محکم اجرا کند اما محبت داشته باشد، دل کسی را نشکند و با کسی بد صحبت نکند. پس بدانید که شما در جایی که خدمت می کنید یک بازوی کنگره هستید و کنگره به شما افتخار می کند. اگر شش ماه یک بار شما را به جای دیگری منتقل می کنند دلیل بر این نیست که شما بد خدمت کرده‌اید این قانون کنگره است که شش ماه یکبار چه در شعبات و چه در کلینیک ها بچه های OT جابجا می شوند. اگر موردی بوده که بعد از ۶ ماه جابجا نشده این می تواند دو دلیل داشته باشد: یا عدم مدیریت صحیح ما بوده و یا در شعبه افراد متقاضی خدمت و یا افراد با صلاحیت کم بوده است.
 

امیدوارم همه ما بتوانیم دست در دست هم دهیم تا OT کنگره را از این قوی تر کنیم. با حضور این تعداد شما در اینجا در روز جمعه، نشان می‌دهد که OT کنگره قوی خدمت می‌کند. امیدوارم هر روز بتوانیم بهتر شویم. آقای مهندس به ما می گویند ما در کنگره چیزی به اسم سکون نداریم یا صعود است و یا سقوط . مطمئنم اگر ما دست به دست هم دهیم OT کنگره صعود می‌کند OT و نشریات، این دو چیزی است که راهنماها به آن احتیاج دارند تا بتوانند رهجوها را به رهایی برسانند. پس ما اگر بتوانیم OT کنگره را قوی کنیم و نشریات هم قطعاً کار خودشان درست انجام می دهند، پس شعبات کنگره قوی می‌شود. این جملات را نگفتم که مثل فرمانده های های جنگی به شما روحیه بدهم اینها را گفتم که بدانید وقتی را که می گذارید برای خدمت چقدر ارزش دارد. ارزش کار خودتان را بدانید و با افرادی که با شورا ارتباط دارند مثل آقای شاهرخ و بقیه بچه ها ارتباط داشته باشید. هر وقت با من کار داشتید به من زنگ بزنید، تلفن مستقیم من را همه دارید. من هم مثل شما همه در خدمت کنگره هستیم. مبصر، ایجنت، راهنما فرقی ندارد، همه دست به دست هم می‌دهیم تا یک نفر به رهایی برسد. ارزش آن رهایی از همه این اسمها بالاتر است. چون همه ما طعم آن رهایی را چشیده ایم، طعم حال خراب را چشیده‌ایم. امیدوارم همه ما بتوانیم افتخار باشیم برای کنگره و کنار آقای مهندس سرمان را بالا بگیریم و از همه اینها مهم تر، خدمت کنیم که حال خودمان خوب شود.
 
    تصاویر جلسه هماهنگی مبصرهای استان خراسان 
 
 
 
 
تصاویر جلسه هماهنگی مبصرهای استان اصفهان
 
 
 
 
 
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .