سلام دوستان محسن هستم یک مسافر.
روزهای نخست که وارد کنگره شدم اصلاً نمیدانستم معنی و مفهوم حرمت در این سیستم چیست؟ تا وقتی که در جلسات عمومی و لژیون شرکت کردم، از گفتههای استاد جلسه و راهنمای لژیون برداشتهایی را برای خودم نکتهبرداری میکردم تا بتوانم در زندگی و کارهای روزمره کاربردی کنم. راهنما هر جلسه میگویند؛ فقط در شعبه با هم در ارتباط هستید، نه شماره به هم بدهید و نه بیرون از شعبه با هم ارتباط داشته باشید! چون وقتی بیرون از کنگره ارتباط داشته باشید سفرتان خراب میشود. من اوایل سفرم کلأ متوجه این گفتهها نبودم؛ ولی طی این ۲۸۳ روز که سفر میکنم متوجه شدم گفتههای استاد جلسه و راهنما چقدر مفید و ارزشمند بوده که هیچ مدرسه و دانشگاهی چنین آموزشهایی به من و رهجوهایی که درحال سفر هستند نمیدهند.
خداوند را شاکر و سپاسگزارم، ممنونم از آقای مهندس دژاکام، خانواده محترمشان و کلیه خدمتگزارانی که توانستند باپشتکار در طی ۳۰ سال زحمت کشیدن این شعبات را تأسیس کنند تا من و کسانی که یکعمر در تاریکی به سر میبردیم به برکت وجود کنگره ۶۰ به روشنایی دست پیدا کنیم.
نگارش: مسافر محسن از لژیون پنجم
ویرایش: مسافر حسین
ارسال: مسافر مصطفی
مرزبان خبری: مسافر مرتضی
نمایندگی عصارزاده
- تعداد بازدید از این مطلب :
12