English Version
This Site Is Available In English

خداوند به ما حق انتخاب داده است که چه راهی را انتخاب کنیم

خداوند به ما حق انتخاب داده است که چه راهی را انتخاب کنیم

دلنوشته همسفر علیرضا از لژیون پنجم به راهنمایی همسفر محسن در رابطه با دستور جلسه «وادی چهارم: در مسائل حیاتی به خداوند مسئولیت دادن یعنی سلب مسئولیت از خویشتن»

سلام دوستان علی رضا هستم همسفر حسن،آخرین آنتی ایکس مسافرم تریاک و شیره کشیدنی، راهنمای مسافرم آقای اختراعی، راهنمای خودم آقای محسن ریحانیورزش درکنگره شنا و الان هم به مدت 3 سال هست که آزاد و رها هستند

سلام دوستان علیرضا هستم همسفر، وادی چهارم یعنی مسائل حیاتی به خداوند سپردن و سلب مسئولیت از خویشتن، قبل از هر چیزی واقعا خداوند را شاکرم که در جمع دوستان کنگره هستم. در وادی چهارم فهمیدم که من همیشه در مقابل خداوند وظایفی دارم الان که می‌خوام این وظایف را انجام بدم همینطور که با منت هست و از خداوند درخواست کردم که خداوند من نماز می‌خونم یا به ناموس مردم نگاه نمی‌کنم به جایش تو برام این کارا انجام بده، فهمیدم که این وظایف خودم بوده که خداوند در مقابلش به من خیلی چیزهای دیگر داده است که الان دقت نمی‌کنم و اینکه هر مشکلی برایم پیش آمد اگر به خداوند نزدیک بودم آن مشکل خود به خود از بین میرود یا راه حلی برای آن پیدا میشود که چطور از بین برود. خداوند به ما حق انتخاب داده است که چه راهی را انتخاب کنیم، حتی اگر اشتباه راه را انتخاب کنم، خداوند به من تذکر و راهنمایی می‌کند که برگرد و واقعاً خداوند رو شاکرم برایم خیلی جالب بود که این خواسته‌هایی که من دارم همش از نفس من است که در این وادی فهمیدم و متوجه شدم که نفس به سه دسته تقسیم می‌شود نفس اماره، نفس لوامه و نفس مطمئنه، اینکه من هنوز در نفس لوامه‌ام برایم جالب بود، به طوری یقین پیدا کرده ام که در این نفس هستم و واقعاً خداوند را شاکرم و امیدوارم که به کمک کنگره ۶۰ و راهنمای عزیزم آقا محسن ریحانی بتوانم به نفس مطمئنه برسم.  باتشکر

مرزبان خبری: همسفر معین

تایپ: همسفر علیرضا (لژیون پنجم)

ویراستاری و ارسال خبر: همسفر محمد حسین (لژیون چهارم)

سایت همسفران آقا نمایندگی شفا مشهد

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .