اسیر،
چقدر بده ادم اسیر باشه،
اخه ادم عاقل خودشو اسیر میکنه، اره با دستای خودم ، چرا آدم باید تا همچین مرحله ای خودش رو نابود کنه ، اون اوایل موقع مصرف حالم خوب بود، لباس خوب میپوشیدم درآمد بیشتری داشتم ... مصرف میکردم سیگار میکشیدم چرت میزدم و نصف روزا خواب بودم از شدت مصرف زیاد. .به خودم اومدم دیدم زندگیم رفته ،از خودم بدم میومد با همه دعوا داشتم، منتطر بودم پدر ومادر بیان کمکم کنن .بیچاره ها اومدن ولی من منتظر بودم بلندم کنن اما خودم تلاشی نمیکردم ، من بارها اشگ مادرمو در اوردم سر پدرمو پایین انداختم ، العان بهشون میگم شرمندم دست خودم نبود ، ولی پیرشون کردم ،با اون چیکار کنم . میخوام بگم آدم تا وقتی خودش تکونی نده بخودش کسی قرار نیست یهویی از راه برسه نجاتش بده ، قرار نیست دنیا طبق میل ما بره جلو و قرار نیست یهویی تمام مشکلاتمون حل بشن ، باید خودمون دست به کار بشیم . ممکنه یه جرقه کوچیک توی ذهنمون درمورد درمان اعتیاد مارو مجاب کنه از بند اسارت خارج بشیم ، همونطور که من با خوندن یه مطلب تصمیم به ترک گرفتم .اره من بارها ترک کردم ولی نمیشد که نمیشد یا به قول دوست عزیزمون گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود تا اینکه بعد مدتها کنگره ۶۰ معرفی شد . کاش کنگره ۶۰ یکم زودتر پیدا میشد ،اخه جلو خیلی از بهم خوردن زندگیا و پر پر شدن جوانهارو میگرفت اقای مهندس کاش زوتر پیداتون میکردیم اخه هممون یه زخمی خوردیم از اعتیاد من از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر عبور کردم، من ته چاه بودم بالا اومدنم طول کشید اما عبور کردم، پاهام، دستام همه زخمین ولی با کمک کنگره ۶۰ وکتاباش بود که تونستم عبور کنم العان چهارده ماهه رها شدم اونم با گلی که بنیان کنگره بهم داد ، دست دست کردم، ولی قسمت بود که همه این اتفاقای بد وخوب بیفته ، اما هیچوقت دیر نیست برای درمان اعتیاد . واینکه کاش خدا به همه مصرف کنندها راه کنگره ۶۰ نشون بده، سرتون رو درد نمیارم، از بنیان کنگره ۶۰ وخانوادش وهمه خدمتگزاران کنگره ۶۰ تشکر میکنم وامیدوارم تنتون سالم باشه همیشه و دلتون شاد
مسافر رضا مسعول سایت
- تعداد بازدید از این مطلب :
42