English Version
English

حرکت به سمت دانایی و لذت از زندگی

حرکت به سمت دانایی و لذت از زندگی

دوازدهمین جلسه از دور هفتاد چهارم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 ویژه آقایان مسافر، در نمایندگی آکادمی با دستورجلسه ( (رابطه یادگیری و معرکه گیریبا استادی مسافر علی اکبر و نگهبانی مسافر ابراهیم و دبیری مسافر بهادر در روز دوشنبه 1398/08/13 ساعت 17:00 آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

خوشحالم که در جمع شما هستم و از آقای پیمان عزیز تشکر می کنم که به من فرصت خدمت و آموزش را در این جایگاه به من دادند.

درباره دستور جلسه رابطه یادگیری و معرکه‌گیری ممکن است کسانی که تازه به کنگره آمده‌اند برایشان سؤال پیش بیاید که ما آمده‌ایم برای درمان اعتیاد و این دستور جلسات چیست و چه ارتباطی با اعتیاد دارد. برای اینکه بتوانیم زندگی کنیم و از زندگی خود لذت ببریم بایستی به‌طرف دانایی حرکت کنیم. دانایی که اگر شخص برای به دست آوردن آن تلاش نکند و در جهت آن حرکت نکند دوباره به اعتیاد بازگشت می‌کند زیرا زمانی که انسان حال خوبی نداشته باشد از مسیر درست زندگی کردن خارج می‌شود و باید دانست که به میزان بالا بردن دانایی نیروهای منفی هم بیکار نمی‌نشینند و خود را بروز می‌کنند و ما هم همواره بایستی میزان آگاهی و دانایی خود را بالا ببریم تا بتوانیم به‌خوبی زندگی کنیم.

کسی که برای درمان اعتیاد به کنگره می‌آید بایستی خواست قوی برای این کار داشته باشد. زمانی که خواست درمان در شخص قوی باشد اگر زمین و زمان هم‌دست در دست هم دهند که شخص را از مسیر خود خارج کنند نمی‌توانند و در ادامه بستگی به شخص دارد که چگونه عمل کند. وقتی انسان در مسیر درستی حرکت کند انسان‌هایی هم که با او در ارتباط هستند عوض می‌شوند و با انسان‌هایی ارتباط خواهد داشت که در مسیر درست زندگی می‌نمایند.

اما معرکه‌گیری در کنگره زمانی اتفاق می‌افتد که شخص درست سفر نکند. من در دوران مصرفم وقتی دیر به خانه می‌آمدم برای اینکه به من نگویند که چرا دیر آمده‌ای و مصرف کرده‌ای من شلوغش می‌کردم و معرکه‌گیری می‌کردم تا بتوانم دوباره به کار خودم ادامه دهم. حالا من برای درمان به کنگره آمده‌ام اگر در کنار کسانی قرار بگیرم که درست سفر نکرده‌اند و خواستشان قوی نیست و همیشه در حال اعتراض کردن هستند من هم ممکن است وارد بازی آن‌ها شوند و از مسیر خودم خارج گردم و در این مورد بایستی بسیار هوشیار عمل نمود تا شخص از جریان درمان خارج نشود و به‌درستی به مقصد که درمان اعتیاد است برسد.

تهیه گزارش :گروه وبلاگ آکادمی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .