English Version
This Site Is Available In English

به ما توفیق خدمت می‌دهند تا بتوانیم آموزش را انتقال بدهیم

به ما توفیق خدمت می‌دهند تا بتوانیم آموزش را انتقال بدهیم

امروز گفت و گو و مصاحبه ای را داشتیم با پهلوان محترم مسافر بهرام (ایجنت شعبه خمین) که قصد داریم از تجربیات ایشان استفاده ببریم.

به رسم کنگره خواهش می‌کنم که خودتان را معرفی کنید.
سلام بهرام هستم مسافر، آنتی ایکس مصرفی تریاک، روش درمان دی اس تی با داروی اوتی، نام راهنما آقای مرتضی، مدت سفر ۱۵ ماه، رهایی ۵ سال. در ادامه سفر سیگار داشتم، نام راهنما آقای مسعود، رهایی ۲ سال و ۶ ماه و در ادامه یکسال هست که سفر جونز می‌کنم با راهنمایی پهلوان مسعود و حدود ۲۲ کیلو کاهش وزن داشتم.

چگونه با کنگره ۶۰ آشنا شدید؟
من در سال ۹۶ توسط یکی از همکارانم با کنگره ۶۰ آشنا شدم ولی در خرداد ماه سال ۹۷ که مصادف با ماه مبارک رمضان بود اجازه ورودم به کنگره داده شد. وقتی وارد کنگره شدم همکار من یکی از راهنمایان کنگره بود و من هم خیلی علاقمند به دریافت شال راهنمایی بودم.

شما تا به حال چه جایگاه ‌های خدمتی را تجربه کردید و کدام یک از آنها خیلی بیشتر لذت بخش بوده است؟
دبیری، نگهبای، سایت، اوتی، راهنمایی، ایجنتی، نگهبان و خزانه‌دار لژیون سردار و در قسمت مالی در جایگاه دنوری و پهلوانی افتخار خدمت داشته‌ام. برای من همه خدمت‌ها با ارزش بودند و در مقطعی که در هر خدمتی قرار داشتم صدِ خودم را برای آن خدمت می‌گذاشتم و از آن خدمت هم خیلی لذت می‌بردم ولی بیشتر از همه خدمت در جایگاه نگهبانی لژیون سردار و بعد هم ایجنتی برای من حس و حال دیگری داشت. در این جایگاه‌ها دریافت‌های زیادی داشتم و آموزش‌های زیادی گرفتم.

خدمت های شما چه تاثیری در زندگی شما داشتند؟
همانطوری که استاد سردار فرمودند همه انسان‌ها برای آموزش و خدمت کردن به هستی قدم گذاشته‌اند. پس برای انجام هر خدمتی لازم است که آموزش‌های لازم را ببینیم و قطعأ دیدن این آموزش‌ها در زندگی انسان بسیار تاثیرگذار است. ما در کنگره آموزش می‌گیریم و چیزهایی یاد می‌گیریم که در جامعه و زندگی‌مان اجرا کنیم اگر ما درون کنگره و بیرون از کنگره‌مان با هم فرق کند پس آموزش‌ها به هیچ دردی نمی‌خورد.
من وقتی اینجا پهلوان هستم و بیرون از کنگره پهلوان نباشم به هیچ دردی نمی‌خورد من اینجا مشق پهلوانی می‌کنم و یا مشق دنوری می‌کنم که بتوانم بیرون از کنگره هم آن کار را انجام بدهم. از طرفی با حضور در جایگاه خدمت مالی من فکر می‌کنم، یک قدرت و نیروی مضاعفی در مواجهه با ناملایمات و مشکلات زندگی و برطرف نمودن آن‌ها به انسان بخشیده می‌شود که حتی با وجود اینکه آزمون‌های دشواری در سر راه او قرار می‌گیرد؛ ولی قطعأ زندگی را آسان‌تر و آرامش انسان را بیشتر می‌کند.

اگر بخواهید یک پیامی به سفر اولی‌هایی که در سختی زیاد هستند و نا امید شدند بدهید آن پیام چیست؟
می‌خواهم به این عزیزان بگویم که ناامید نباشید چون همانطور که استاد امین فرمودند ناامیدی باعث عدم دریافت الهامات از هستی و نیروهای مافوق می‌شود و ناامیدی مثل این است که کسی تلفن شما را می‌گیرد ولی تلفن شما آنتن نمی‌دهد پس هیچ دریافتی ندارید. ببینید از بین چند میلیون مصرف کننده اذن ورود به کنگره به شما داده شده است پس قدر بدانید و مطمئن باشید که این روزهای سخت می‌گذرد و روز رهایی و روزهای سرشار از آرامش را در زندگی تجربه خواهید کرد. قدم گذاشتن در این مسیر سخت ولی نتیجه بسیار شیرین و رضایت‌بخش است.

و به عنوان کلام آخر؟
سپاسگزارم از خداوند و آقای مهندس که چنین بستری را برایمان فراهم کردند که بتوانیم مسیر درست زندگی کردن را یاد بگیریم و بتوانیم هم به خودمان کمک کنیم و هم از دیگران دستگیری کنیم. تشکر می‌کنم از دیده‌بان محترم لژیون سردار آقای زرکش که اجازه خدمتگزاری به من دادند و از اینکه امروز به شعبه امیر آمدم خیلی خوشحالم و از شما و ایجنت محترم تشکر می‌کنم. هرچقدر که حالمان خوب است مدیون آقای مهندس هستیم که این مرد بزرگ آمدند و با یافتن صورت مسئله اعتیاد و درمان بیماری اعتیاد ما را از گرفتاری و بدبختی نجات دادند و سواد زندگی کردن را به ما یاد دادند و خیلی چیزهایی که اصلاً هیچ‌کس برای ما نگفت در زندگی به ما آموزش دادند و ما را پرورش دادند این پرورش یافتن و جهان‌بینی کاربردی که عمل می‌کنیم و لذتش را می‌بریم مدیون آقای مهندس هستیم.
مصاحبه و تنظیم:همسفر یاسین

 

نمایندگی امیر اراک

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .