English Version
This Site Is Available In English

پاییز؛ فصل بخشش و گذشت

پاییز؛ فصل بخشش و گذشت

سلام علیکم
پاییز؛ این فصل، نوید آغاز دوره‌ای از تعادل، بازسازی و تحول را به ما یادآوری می‌کند و آموزش می‌دهد. نیروی قدرتمندِ اعتدالِ این فصل در سرتاسر هستی جریان دارد و ما را به سوی توازن، تنظیم، تعادل و یافتن راه درست زندگی هدایت خواهد کرد.
فصلِ ريزش نماد بازگشت تعادل است. زمانی که روز و شب در تعادل کامل قرار دارند، نشان‌ دهنده این است که ما نیز باید به دنبال ایجاد توازن در معرفت، عمل سالم و عدالت در جهان خاکی و توازن میان نفس، روح و جن در درون و عدالت میان درون و بیرون خود باشیم؛ كه به نظر بدون عبور از سرزمين محبت، عشق و بخشش امكان‌پذير نباشد.

همچون برگ‌های درختان که از شاخه‌ها جدا می‌شوند و آن برگ‌ها پایان رسالتشان را با رقص در باد جشن می‌گیرند و دوباره با تجزیه به چرخه درختان و هستی برای خدمت باز می‌گردند، ما نیز باید از الگوها درس بگيريم؛ تا آنان به صورتک‌های دیگر به زندگی و چرخه خدمت ما باز گردند که این بازگشت برای بازنگری در کسب آگاهی خود و تقویت خودآگاهی ما در جهت تزكيه و پالايش لازم و ضروري است و اين، عشقی پایدار خواهد.
که عشق همانند پرهای طاووس زیبایی است که در ید طاووس است اما تا او را نجنباند زیبایی‌اش نمایان نگردد. زیبایی پر طاووس به تنهایی نیست بلکه به جمع پرهای طاووس است که کوتاه یا بلند و کمی هم متوسط، آن زیبایی را متجلی نماید.
آغاز فصل بخشش و گذشت بر شما مبارك باد.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .