English Version
This Site Is Available In English

کنگره۶۰ زندگی را به من هدیه داد

کنگره۶۰ زندگی را به من هدیه داد

چهارمین جلسه از دور دوم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی امیر با استادی مسافر اصغر، نگهبانی مسافر امیرحسین و دبیری مسافر علی با دستور جلسه«صورت مسئله اعتياد » در روز یکشنبه اول مهرماه ماه راس ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان اصغر هستم یک مسافر، از خدا سپاسگزارم، از آقای مهندس و راهنمای خوبم تشکر می‌کنم که آموزش های خوبی در اختیار من قرار دادند، از همه عزیزان خدمت گزار ممنونم که با جان ودل خدمت می‌کنند تا دوستان به درمان برسند، من هم خدا را شکر می‌کنم که وارد کنگره۶۰ شدم و آموزش گرفتم واز دستورات راهنمای خوبم حسین آقا اطاعت کردم. سی دی ها را نوشتم دارو به موقع مصرف کردم به حرفهای راهنمایم گوش دادم و خدا را شکر به درمان رسیدم.

من با حال خیلی خراب وارد کنگره شدم، یعنی هر مقدار مصرف می‌کردم به حال خوب نمی‌رسیدم کار به جایی رسیده بود که دیگر از زندگی خسته شده بودم. تصمیم گرفته بودم که خودم را نابود کنم دست به خود کشی بزنم. من در خانه خودم تنها ومثل کارتون خواب ها شده بودم و بی خبر از خانواده ام شده بودم. مشکل مالی ودر آمد نداشتم، ولی اصلا حال خوبی نداشتم، با همسایه ها و مردم دعوا می کردم. در خانه هم با خانواده رفتار درستی نداشتم. تا این که خدا را شکر وارد کنگره شدم و آموزش گرفتم و به درمان رسیدم، من اوایل به سختی کنگره می آمدم ولی آلان لحظه شماری می‌کنم که زمان و ساعت جلسات کنگره برسد ومن حضور پیدا کنم وخدمت کنم چون من سلامتی خودم را مدیون کنگره می دونم هر چیزی که می خواستم خدا به من داده است. ممنونم که به صحبت های من گوش کردید.
تایپ: مسافر ابولفضل
عکس: مسافر صادق
تنظیم و ویراستاری: مسافر اصغر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .