English Version
This Site Is Available In English

خدمتگزاران سایت در واقع مانند سربازان گمنام هستند.

خدمتگزاران سایت در واقع مانند سربازان گمنام هستند.

سلام دوستان یاسین هستم همسفر

در رابطه با هفته سایت، خدمت سایت به نظر من جزو آن دسته است که همواره با خدمت کردن،آموزش های بسیاری می توان گرفت.حدود یک سالی است که در حوضه سایت،تایپ،ویراستاری،فوتوشاپ و ادیت،مقاله نویسی،عکاسی،خبرنگاری و .... فعالیت میکنم و شاکر خداوند هستم که این اجازه را به من داده است که بتوانم در این جایگاه آموزش بگیرم.لازمه ی خدمت سایت هم بلد بودن کار خاصی نیست،عشق و علاقه ی به یادگیری است.اکثر ما خدمتگزاران سایت از روز اول آموزشی ندیده ایم،فقط خالصانه و بدون چشم داشتی با قصد خدمت در اینجا فعالیت میکنیم و به مرور با آموزش گرفتن در این جایگاه میتوانیم به خوبی خدمت کنیم.
کسی که در حوضه ی سایت خدمت میکند شاید چندان به چشم و دید سایر عزیزان نیاید،اما برکت و انرژی آن مثل رود خروشان در زندگی او جاری می شود.امیدوار هستم که در این جایگاه بتوانم باعث رهایی حتی یک نفر از بند اعتیاد شوم و همواره بتوانم خدمتگزار باشم و آموزش بگیرم.متشکرم

سلام دوستان حمید هستم یک مسافر

در ابتدا هفته سایت رو به همه عزیزان تبریک می‌گویم  و از عزیزانی که در سایت خدمت می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنم. و همچنین از آقای مهندس، آقای شاملو آقای شهروز آذرپور که برای راه اندازی  سایت مرکزی خیلی زحمت کشیدند تشکر و قدردانی می‌کنم و آقای حامد رحمتی ایجت سایت و همچنین از خانم شانی ایجنت اینستاگرام تشکر و قدردانی می‌کنم. اگر سایت کنگره چنین پرقدرت به فعالیت خود ادامه می‌دهد به خاطر زحمات این عزیزان است. خدمت در سایت یکی از زیباترین جایگاههای خدمتی است که در کنگره ۶۰ وجود دارد، و به رشد آگاهی افراد خیلی کمک می‌کند و بعضی از مسافران و افراد هستند که به علت مشغله‌های کاری حضور فیزیکی زیادی در شعبه ندارند و از طریق فضای مجازی و سایت و اینستاگرام می‌توانند اطلاعات کنگره را دنبال کنند و آموزش بگیرند. و یا افراد مصرف کننده‌ای هستند که به دنبال راه نجات برای درمان خود هستند که از طریق جستجو در اینترنت با کنگره ۶۰ آشنا می‌شوند و می‌آیند و به درمان می‌رسند.

سایت کنگره یک جورایی ویترین کنگره ۶۰ است و افراد هر سوالی که در مورد اعتیاد وصورت مسئله آن دارند می‌توانند در سایت به جواب خود برسند. کنگره ۶۰ در دو حرکت درونی و بیرونی به راه خود ادامه می‌دهد که فعالیت سایت هم یکی از  نمونه های آن است که دیگر مصرف کننده های دنیا میتوانند به سایت انگلیسی کنگره ۶۰ مراجعه کنند وبا آن آشنا شوند. خدمت سایت برای من خیلی لذت بخش می‌باشد چون یکی از جایگاه‌های خدمتی در کنگره است، که پنهان است و جلوی چشم دیگران نیست و خیلی به من کمک می‌کند که گره‌های درونی خودم را پیدا کنم، و تلاش کنم برای برطرف کردن آنها و به رشد آگاهی خود من نیز خیلی کمک می‌کند من در ابتدا فکر می‌کردم که یکی از شرایط خدمت کردن در سایت این است که با سایت و نحوه فعالیت آن باید آشنایی داشته باشم. ولی اکنون به این نتیجه رسیدم که اولویت این است که فرد عاشق خدمت باشد در طول خدمت خیلی از موضوعات را فرا می‌گیرد و در پایان از همه عزیزانی که به من کمک کردند که این جایگاه خدمتی را تجربه کنم سپاسگزارم.

سلام دوستان مهدی هستم یک مسافر

قبل از هرچیز ، این هفته زیبا را به سرکار خانم شانی و آقای حامد رحمتی و تمام عزیزان خدمتگزار سایت و اینستاگرام تبریک می‌گویم به‌ خصوص شعبه‌ امیر.
در مورد هفته سایت می‌توانم بگویم که سایت مانند تابلوی یک مغازه یا یک فروشگاه یا یک اداره است همان طور که افراد دنبال مغازه یا اداره‌ای می‌گردند و از روی تابلو می‌توانند محل مورد نظر خود را پیدا کنند ، افرادی هم که خواهان درمان اعتیاد هستند می‌توانند با مراجعه به سایت محل درمان خود را پیدا کنند ، به همین خاطر من خدمتگذار باید به گونه‌ای در سایت خدمت کنم و مقاله و مطلب‌ جمع‌آوری کنم، تا شخصی که به سایت مراجعه می‌کند جذب‌ کنگره شده و برای درمان اقدام کند؛ در آخر هم از خداوند خواستارم که در این خدمت مرا یاری نماید تا با عشق و محبت خدمت کنم و بتوانم آن آموزشی که مدنظر آقای مهندس است را فرا بگیرم.

سلام دوستان ابوالفضل هستم یک مسافر

من هم هفته سایت را به تمام خدمتگذاران سایت کنگره ۶۰ مخصوصا عزیزان خودم که در شعبه امیر اراک، زحمت میکشند ، تبریگ می گویم ، و از خدای خودم شاکرم که به من هم توفیق داد، تادر قسمت سایت خدمتگزار کوچکی باشم .سایت کنگره ۶۰ خیلی اهمیت دارد به جهت اینکه اگر یک نفر توسط پیامها ومطالبی که در سایت گذاشته میشود ، از تمام ضد ارزشها رها شود وتبدیل به یک انسان کامل وپاک وخاص گردد ، انگار که یک دنیایی نجات یافته، چرا که یک انسان خالص وشریف می تواند یک جهان را تحت تاثیر خود قرار دهد ویک دنیایی را تعغیر دهد با گفتار ورفتار وگردار نیکش، پس باید قدر دان باشیم تا که انشالله به هدفمون برسیم .

تنظیم و ارسال:همسفر یاسین 

نمایندگی امیر اراک

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .