English Version
This Site Is Available In English

سایت کنگره۶۰ موثرترین حرکت بیرونی کنگره است

سایت کنگره۶۰ موثرترین حرکت بیرونی کنگره است

سومین جلسه از دور دوم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی امیر با استادی راهنما مسافر اصغر، نگهبانی مسافر امیرحسین و دبیری مسافر علی با دستور جلسه«از سایت و ایسناگرام کنگره۶۰ چگونه استفاده می‌کنم؟ مقاله نویسی» در روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه راس ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان اصغر هستم یک مسافر،  خدای خودم را شاکرم، واز راهنماهای خودم آقای میرزایی و خادمی کمال سپاسگذاری را دارم، واز آقای مهندس وخانواده  بزرگوارشان تشکر می کنم. اما دستور جلسه "از سایت واینستاگرام کنگره ۶۰ چگونه استفاده  می‌کنم؟ مقاله نویسی" در ابتدا هفته سایت را به تمام خدمتگزاران در سطح ایران و به ایجنت سایت آقای حامد و مسئول ایسناگرام خانم شانی و خدمتگزاران سایت شعبه خودمان تبریک می‌گویم. بنده هم یک خدمتگزارا کوچکی هستم و در بخش سایت خدمت می‌کنم؛ در مورد سایت یک مقداری برگردیم عقب، به زمانی که کنگره ۶۰ تاسیس شد و شروع به حرکت کرد؛ آقای مهندس همیشه آینده نگری دارند و همواره افق دور را نگاه می کنند. زمانی که خیلی از اینترنت استفاده نمی کردند، شاید خیلی هم  برای همه کارایی نداشت؛ ولی اقای مهندس لازم دانستند که سایت کنگره ۶۰ را راه اندازی کنند؛ یعنی جلسات کنگره، کارگاه های آموزشی و پیام ها را به تمام اعضا و تمام کشور و کمی فراتر برویم در تمام سطح جهان این پیام کنگره ۶۰ را انتقال می دادند.

آقای مهندس همینطور که در قانون ۱۴ کنگره ۶۰ هست که می‌گوید کنگره در دو حرکت درونی و بیرونی، به مسیر خودش ادامه می‌دهد. حرکت درونی برمی گردد به جلسات و لژیون های آموزشی، ورزش و پارک، موضوع بیرونی هم برمی گردد به همین بخش سایت و تحقیقات، مقاله نویسی و موضوع سایت که بخش انگلیسی و بخش فارسی سایت هست و فعال است و ما اگر خوب دقت کنیم تقریبا حدود ۳۰۰ تا وبلاگ که مربوط به تمام شعبه ها و سایت پارک ها و همسفران است، که توسط سایت مرکزی سرپرستی می‌شود دارد. هر شعبه حداقل ۵ نفر در حال خدمت هستند. اگر بخواهیم نگاه کنیم اگر یک پیامی را بزنید مثلا  درمان اعتیاد می بینید شاید ۵۰ گزینه بالا می‌آید، اولین تیتر ها که بالا هستند مربوط به کنگره ۶۰ است. این ها همه مربوط به افرادی است که دارند در خدمت سایت خدمت می کنند و زحمت می کشند و من تشکر می کنم از همه ی عزیزانی که در سیستم سایت خدمت می کنند.

دوستان لطف کنند وقتی می خواهید پیامی را سرچ کنید اول بزنید کنگره ۶۰ و مستقیم وارد خود سایت اراک نشوید که سایت خود کنگره۶۰ کل ایران همیشه بالا بماند تا همه بتوانند استفاده کنند و بازدید سایت کنگره۶۰ هم بالاتر برود. خانم شانی دو هفته قبل صحبتی در مورد سایت کردند: "نیرو های باز دارنده با تمام توانشان دارند کار می کنند در اینترنت و فضاهای‌ مجازی تا انسان ها را از مسیر اصلی خارج کنند. کنگره ۶۰ با سایت با اینستاگرام دارد انسانها را به سمت روشنایی و هدایت می‌کند". من حداقل در این مسیر نظاره گر باشم، کامنت بگذارم و بازدید کنم تا آمار بالاتر برود.

موضوع اینستاگرام که خانم شانی دارد کارهای آن را انجام می دهد مطلب می‌گذارند و یک سری ویدیو ها و انمیشن های اموزشی می‌سازند که باید دیده بشود. موضوع بعدی مقاله نویسی است که آقای مهندس مقاله هایی که پایه علمی دارند کنگره ۶۰ مطرح می‌کند و به صورت جهانی دارد بازدید می‌شود و در دانشگاه های بزرگ مقاله های کنگره دارد ارائه می شود و همیشه در سطر قرار می گیرد چون که بر پایه علم و دانش روز است و در مورد بیماری هایی صحبت می‌کند که در جهان غیر قابل درمان است مثل کولیت، ام اس و ..‌. و همین درمان اعتیاد که هنوز در دنیا درمانی برای آن نیست و در کنگره به راحتی درمان می‌شود‌.از همه دوستان تشکر می کنم که به صحبت های من گوش کردید.
تایپ: مسافر ابولفضل
عکس: مسافر صادق
تنظیم و ویراستاری: مسافر اصغر

نمایندگی امیر اراک

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .