English Version
English

بهترین فرمانروایی را در قالب خود داشته باشیم

بهترین فرمانروایی را در قالب خود داشته باشیم

جلسه چهارم از دوره اول کارگاه آموزشی مجازی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی کاشمر با استادی ایجنت همسفر آمنه با دستور جلسه «از فرمان‌برداری تا فرماندهی» در روز شنبه ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

سخنان استاد:

«تو قادر به‌ روشن کردن جهان نیستی؛ اما می‌توانی خود را روشن کنی و تنها راهی که می‌توانی جهان را روشن کنی آن است که خودت نور شوی». در وادی پنجم آموختم که باید ساختارهای فکری خود را به ساختارهای عملی تبدیل کنم و این امر در ادامه با کاربردی کردن وادی ششم صورت می‌گیرد؛ زیرا باید حکم‌ عقل را در قالب فرمانده، کاملاً اجرا کنم و این عمل تنها زمانی رخ می‌دهد که من وادی فرمان‌برداری را بگذرانم تا بتوانم فرمانده شوم.

در کلام‌الله و در سی‌دی آقای مهندس هم داریم که «عبد بودن؛ یعنی فرامین الهی را اجرایی کردن» که همان فرمان‌برداری می‌شود. طبق پیمانی که در روز ازل بسته‌ایم که شما پروردگار ما هستید و خداوند به ما اختیار داد تا فرمانده شهر وجودی و جسم خود باشیم و این‌که هر چه بکاریم همان را برداشت کنیم. در سی‌دی تحویل گرفتن فرماندهی آمده است که اگر می‌خواهیم به‌فرمان عقل برسیم؛ باید درونمان از هرگونه ضد ارزشی و حس‌های منفی و مشکلات خالی باشد و ذهنمان دچار افکار پراکنده نباشد تا قادر باشیم تصمیم بگیریم و فرامین عقل را اجرا کنیم. جسم ما به یک فرمانده و حاکم قوی نیاز دارد و این اقتدار تنها در پرتوی بالا بردن دانایی ما خصوصاً دانایی مؤثر صورت می‌گیرد تا ما بتوانیم ماهیت خواسته‌های نفس را بشناسیم؛ برای مثال می‌دانیم نوشابه مضر است؛ پس نباید آن را بخوریم.

در سی‌دی فرماندهی آمده است که یک حاکم مقتدر باید بتواند تمام برنامه‌های خود را اجرایی کند تا در جای خود محکم باشد و رسیدن به این مرحله از فرمان‌های کوچک آغاز می‌شود؛ برای مثال عقلمان فرمان می‌دهد مسواک‌ بزن نباید بگویم یک ساعت بعد بلکه باید همان لحظه اقدام کنم و مسواک‌ بزنم تا بتوانم از اجرای فرمان‌های کوچک به ‌فرماندهی و صدور فرمان برسم. در سی‌دی فرماندهی عملکرد کنگره ۶۰ در قالب همین فرمان‌برداری بیان‌شده است که درنهایت فرد مصرف‌کننده به فرماندهی جسم خود می‌رسد. در درمان اعتیاد اولین قدم ثابت کردن مواد می‌باشد؛ یعنی این‌که چه ماده‌ای را چه قدر و چند مرتبه در روز مصرف کنید و این اولین قدم برای تحویل گرفتن فرماندهی است و بعد از مرتب شدن با متد DST کاهش صورت می‌گیرد تا به صفر می‌رسد. فرد مصرف‌کننده به‌مرورزمان با فرمان‌برداری از راهنما و سیستم کنگره ۶۰ ذره‌ذره فرماندهی که مواد مخدر از او گرفته بود را پس می‌گیرد.

ما سلطان کشور وجودی خود هستیم و بر این جسم فرمانروایی می‌کنیم و تا زمانی که اختیار در دستمان باشد هرچه را که بگوییم فرمان آن اجرا می‌شود؛ اما فرد مصرف‌کننده با مصرف مواد مخدر و یک همسفر با افکار منفی و حس‌های منفی مانند ناامیدی این اختیار را از دست می‌دهد و دیگر فرمان عقل اجرا نمی‌شود و درواقع هیچ تسلطی بر بدن و شهر وجودی خود ندارد. یک همسفر زمانی که وارد کنگره می‌شود سرسپرده راهنما و سیستم کنگره می‌شود. به‌مرورزمان با فرمان‌برداری از راهنمای خود و نوشتن سی‌دی و رعایت حرمت و قوانین کنگره ۶۰ آموزش می‌گیرد و اختیارش را از نیروهای منفی و تخریبی پس می‌گیرد و خود فرمانده جسمش می‌شود و به حال خوش می‌رسد. طبق آموزشی که از سی‌دی نقض فرمان گرفته‌ام؛ دروازه ورود به تاریکی‌ها نقض فرمان یا شرک است و به این صورت انجام می‌گیرد که فرد با پیمان‌شکنی و نقض فرامین الهی شریک نیروهای منفی و تخریبی می‌شود و قدرت کسب می‌کند؛ با این کار شخص اختیارش را به‌مرورزمان نیروهای منفی می‌دهد.

در پایان تجربه‌ام این بوده که تا خودت فرمان‌برداری را کامل انجام ندهی و فرمان‌بردار نباشی قادر نیستی فرمانده و مالک جسم، روان و جهان‌بینی خود یا تفکر خود باشی! به عبارتی تا خودت از بندها آزاد و رها نباشی، درمان نشوی و حال خوش را درک نکنی، نمی‌توانی شخصی را به حال‌ خوش برسانی؛ همان اتفاقی که برای من رخ داد، منی که تحت تأثیر افکار منفی درونم مانند ناامیدی، ترس، بی‌اعتمادی، بی‌لیاقتی و فقدان محبت بودم و حتی حسی نسبت به فرزندانم نداشتم و حس‌هایشان را درک نمی‌کردم، با آموزش‌های کنگره ۶۰ و فرمان‌برداری از راهنمایم توانستم قدرت‌های درونم را بیدار کنم و فرماندهی را در جسم خود حس کنم؛ زیرا از رهجویی حال خراب به یک راهنما تبدیل شدم که برای رسیدن دیگران به حالی که خود تجربه کرده بودم، خدمت می‌کند. انسان هم در صور آشکار و هم در صور پنهان باید فرمانده شهر وجودی‌ خود باشد.

در سی‌دی فرمانروایان زمان یک مثلث داریم که انواع فرماندهی را بیان می‌کند؛ یکی فرمانروایانی که در جهت ساختن عمل می‌کنند؛ دوم فرمانروایانی که در جهت تخریب عمل می‌کنند و سوم فرمانروایانی که خنثی بوده و مثمر ثمر نیستند. امیدوارم بتوانیم هرکدام از ما بهترین فرمانروایی را در قالب خود داشته باشیم آن‌هم در جهانی که خداوند در آن به ما نقشی داده است.

نویسنده: راهنما همسفر آمنه (لژیون دوم)
عکاس: همسفر سمیه رهجوی راهنما همسفر رقیه (لژیون سوم)
ویراستاری و ارسال: همسفر گلناز رهجوی راهنما همسفر آمنه (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی کاشمر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .