English Version
English

سپاسگزاری رمز حال خوش است

سپاسگزاری رمز حال خوش است

جلسه‌ی سیزدهم از دوره چهلم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی دانیال اهواز با استادی مسافر اکبر، نگهبانی مسافر غضنفر و دبیری مسافر حجت با دستور جلسه " هفته ایجنت و مرزبان" در روز سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت 17 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

این هفته را که هفته جشن ایجنت و مرزبانان است را به همه اعضای کنگره ۶۰ تبریک عرض میکنم و خدا را شاکر هستم که ما همیشه در کنگره جشن داریم و خدا را شکر که در برهه ای از زمان زندگی می‌کنیم که می‌توانیم علم زندگی و قوانین هستی را بیاموزیم. از جناب مهندس و خانواده محترمشان تشکر میکنم که اجازه خدمت به ما را دادند و این سیستم را به نحوی طراحی کردند که هر نمایندگی توسط اعضای خود آن نمایندگی اداره می‌شود.

از آقا فرشید که اولین ایجنت نمایندگی دانیال اهواز بودند و به مدت هفت سال در این جایگاه خدمت کردند و بعد از ایشان به مدت دو سال آقا شارود و بعد از ایشان آقا مهرداد در این جایگاه خدمت کردند. از آقا مصطفی که اولین مرزبان بودند که در ابتدا با روی بسیار خوش از من استقبال کردند. وقتی وارد نمایندگی می‌شویم فراموش نکنیم که عزیزانی هستند که از گرانبها ترین سرمایه ای که خداوند در اختیارشان قرار داده به نام زمین می‌گذرند و در اختیار من می‌گذارند تا درمان شوم. محیطی تمیز، روشن، خنک را فراهم می‌کنند تا من در این مکان به آرامش برسم و این هفته فرصتی است که من قدر دانی کنم از این عزیزان که اگر نکنم و نبینم این خدمات را مصداق کفر در من اتفاق افتاده است.

مرزبان هیچ احتیاجی به پاکت من ندارد و این من هستم که نیاز به قدر دانی کردن دارم. من باید بدانم که در کجای کار قرار دارم، آیا میبینم مسائل پیرامون خودم را؟ صفت سپاسگزاری کردن از من دور شد که من مصرف کننده شدم. من در گذشته کسی بودم که همه را مقصر می‌دانستم و همیشه طلبکار بودم و امروز این آموزش را می‌بینم که قدر دان باشم و چقدر زیباست که با یک دلنوشته قدر دانی بکنم که مرزبان عزیز من خدمات شما را می‌بینم و سپاسگزارم. ما اگر ید واحده نباشیم، هیچ کا ی را نمی‌توان جلو برد. همه در کنار هم هستیم که یک نفر به رهایی برسد و چقدر این با هم بودن زیباست.

مرزبانان در چهارچوب قوانین در حال خدمت کردن هستند ولی پشت حس همه آنها محبت است. و در نهایت مجددا از همه عزیزانی که بنای کنگره ۶۰ را در شهر اهواز گذاشتند به خصوص آقا فرشید و آقای زمانی تشکر ویژه میکنم.

در پایان کارگاه‌ امروز ،اعضای نمایندگی از ایجنت و مرزبانان تقدیر و تشکر کردند که شما را به دیدن گزارش تصویری جشن امروز دعوت میکنیم

 

گروه سایت نمایندگی دانیال اهواز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .