English Version
English

لژیون تغذیه سالم

لژیون تغذیه سالم

هفتمین جلسه از دوره‌ ی دوم لژیون جونز؛ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۹ راس ساعت ۷:۱۵ در پارک ارغوان نیشابور برگزار شد. 

سلام دوستان بهزاد هستم همسفر.
دستور جلسه‌ی این هفته سی دی اضافه وزن ۴ می باشد. پیامی که آقای مهندس بیان می‌کنند در ابتدای سی دی این است که، زندگی ما سرشار از امواج است، امواج بلند و امواجی کوتاه که ما مثل برگی روی آن شناور هستیم. امواج تمثیلی از مشکلات و گرفتاری های ‌زندگی ماست. یک وقت هایی با خشم به زیر این امواج و به تاریکی ها می رویم و باز هم می توانیم درس بگیریم و چیز هایی بدست بیاوریم.

به طور کلی جهان بینی و برخورد من باید طوری باشد که مسائل و مشکلات زندگی من را غرق نکند و روی آب مثل آن برگ شناور باشم.
این شرایط برای من ایجاد شد که از تعادل خارج شده بودم و احساسم آلوده شده بود و به تاریکی رفتم و باعث شد که اضافه وزن بگیرم، چون اضافه وزن برگرفته از تغذیه نادرست، روان و جهان بینی ضعیف است. برای درمان و رسیدن به تعادل وزنی من روی این ۳ زمینه کار انجام دادم چون اگر من تک بعدی جلو بروم به تعادل وزنی پایدار نخواهم رسید.در بیرون از کنگره خیلی مشاهده می کنیم که در مشکل اضافه وزن مانده اند و هیچ راه اصولی ندارندو معمولا پس از کاهش وزن و خسارات زیادی که به جسم وارد می کنند برگشت وزنی را دارند، چون روی موضوع روان و جهان بینی کاری انجام نشده است روان بر مبنای فیزیولوژی و جهان بینی ساخته می شود که باید روی آن کار کنیم.

زمانی که من روان نامتعادل داشتم و احساس آلوده ای داشتم برای آرام کردن خودم ، پرخوری کرده و غذای نامناسب استفاده می کردم‌.  یک نفر پرخوری انتخاب می کند، یک نفر سیگار، یک نفر مواد مخدر و هرکسی به مسیری می رود. من شروع کردم به شناسایی آن موارد و گره های درونی ای که باعث بهم ریختگی من میشد، هر کسی باید این نکات را شناسایی کند و تلاش کند احساسات منفی را از سرچشمه از بین ببرد تا اینکه سیستم ایکس به خوبی کار کند و من نیاز نداشته باشم از راه های دیگری بدست بیارم.  بعضی ها ممکن است نگران این باشد که کاهش وزن برایشان مشکلی ایجاد کند، ولی وقتی که من تمام نیاز های جسمم را تامین می کنم از جمله: پروتئین، ویتامین ها سبزیجات و تمام عناصر دیگر من همزمان با کاهش وزن بدنی سالم تر پیدا می کنم، چون تغدیه ی سالمی وارد چرخه کردم‌ که قبلا نبودند و جایگزین آن ها غذاهای فرآوری و منفی بوده است و از این رو فقط چربی های اضافه دفع خواهد شد.

تایپ مطلب : راهنما،همسفر بهزاد

عکس و ارسال مطالب: مسافر حسن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .