English Version
English

آموزش‌ها را کاربردی نماییم

آموزش‌ها را کاربردی نماییم

راهنمای تازه‌واردین همسفر سهیلا از نمایندگی رودکی در رابطه با دستور جلسه《تعطیلات تابستانی》چنین نوشت:

تعطیلات تابستانی خیلی فرصت خوبی برای استراحت است تا بتوانیم از همهٔ آن مطالبی که در گذشته آموزش دیده‌ایم استفاده کنیم و آموزش‌ها را کاربردی نماییم.
این تعطیلات فرصتی است که تکلیف خود را روشن کنیم، به همین دلیل آقای مهندس تعطیلات تابستانی و تعطیلات نوروز را برای ما برنامه‌ریزی کرده‌اند تا ما بیشتر کنار خانواده باشیم، اوقات فراغت بیشتری را کنار هم سپری نماییم و حتماً لازم نیست مسافرت‌های آن‌چنانی و دور برویم؛ حتی می‌توانیم با برنامه‌ریزی و مبلغ کمی به مسافرت‌های یک روزه و کوتاه مدت برویم و لذت ببریم.

تا جایی که امکان دارد سفر اولی‌ها به مسافرت نروند و علت آن این است که تغییر آب و هوایی یا اتفاقات و تصادفات در راه بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا مسافر سفر اولی باید سر ساعت بخوابد و داروی خود را سر وقت بخورد و در شرایط خیلی سخت قرار نگیرد تا بتواند سفر خوبی داشته باشد. سفر دومی‌ها اگر به مسافرت می‌روند، حتماً باید با برنامه‌ریزی و اطلاع داشتن از وضع آب و هوایی حرکت نمایند و خانواده‌ها می‌توانند با بودجهٔ خیلی کم لحظات خوشی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

در این تعطیلات فرصت خوبی است که کارهای عقب افتادهٔ خود را بازنگری کنیم و به آن‌ها رسیدگی و از هرگونه استرس و انرژی منفی دوری کنیم تا به آرامش لازم برسیم. در این تعطیلات، آقای مهندس فرمودند: از هرگونه تماس تلفنی و پیام دادن راهنما و رهجو جلوگیری شود. هدف اصلی این تعطیلات، استراحت خدمتگزاران است تا بتوانند به کارهای عقب ماندهٔ خود رسیدگی کنند.

دوم اینکه سفر اولی‌ها خود را محک بزنند که اصلاً هدف درمان دارند یا خیر؟ همچنین به افکار، اندیشه و جسم خود کمی سامان بدهند. این تعطیلات می‌تواند برای سفر اولی‌ها یک گذرگاه سخت باشد؛ پس باید کارآزموده شوند. اگر شرایط رفتن به مسافرت را نداریم در کنار خانواده هم می‌توانیم لحظات خوب و خوشی را سپری کنیم، وقت بیشتری برای یکدیگر صرف کنیم و در اینجا همسفر می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند؛ چون او می‌تواند با تدبیر خوب، دانش و آگاهی که در کنگره کسب کرده، خانواده را آرام نگه دارد و بدون هیچ تشنج و تنشی مدیریت لازم را انجام دهد؛ زیرا مسافر سفر اول تحمل و ظرفیت سختی‌ها و مشکلات فراوان را ندارد. امیدوارم در این تعطیلات همه بهترین بهره را ببرند، حال دلشان خوب باشد و از کنار هم بودن لذت کافی ببرند با دلی خوش و جیبی پر از پول.

نگارش: راهنمای تازه واردین همسفر سهیلا
ویرایش: همسفر نگین رهجوی راهنما همسفر نجمه (لژیون نهم)
ارسال مطلب: مرزبان خبری همسفر سمیه
همسفران نمایندگی رودکی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .