English Version
English

مسائل ناشناخته

مسائل ناشناخته

همسفر راحله رهجوی لژیون ششم از نمایندگی رودکی در خلاصه سی‌دی《اولین خلقت》چنین نوشت:

جمله‌ای از سقراط داریم که می‌فرمایند: احمق‌ترین انسان‌ها کسانی هستند که چیزی نمی‌دانند؛ ولی وانمود می‌کنند که خیلی می‌دانند. پزشکان خیلی از بیماری‌ها را کشف کرده‌اند و علائم خیلی از بیماری‌ها را شرح می‌دهند؛ ولی راه حلی برای درمان آن‌ها ندارند و تنها می‌توانند بیماری را کنترل کنند نه درمان قطعی. مانند ویروس کرونا که در آخر چاره‌ای برایش پیدا نکردند، این ویروس خودبه‌خود و به خاطر بالا رفتن مقاومت بدن انسان‌ها نابود شد.

برای اینکه به راه‌حل درست دست پیدا کنیم باید به شناخت و آگاهی برسیم که بهترین راه برای بالا بردن شناخت و آگاهی، آموزش الفبای آن می‌باشد. ما در کنگره شاخه‌ای درمان نمی‌کنیم از ریشه درمان می‌کنیم، وقتی ریشه را درست کنیم بقیه مسائل خودبه‌خود حل می‌شود. آقای مهندس می‌فرمایند: من وقتی دربارهٔ جهان‌بینی با شما صحبت می‌کنم به خاطر این هست که الفبای زندگی را یاد بگیرید، دیدتان تغییر کند تا بتوانید به قدرت‌های درون خودتان پی ببرید.

تا وقتی فیلسوف و عارف نشوید نمی‌توانید از اعتیاد رها شوید، پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگری هست هر جهانی که تمام شود جهانی دیگر آغاز می‌شود. چیزهایی را پیدا کنیم که باعث ارتقای ما می‌شوند، انسان‌ها باید خودشان را پالایش کنند تا افراد مفیدی برای سیستم شوند؛ چون سیستم به افراد مفید احتیاج دارد، نباید دنبال کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به خواسته‌هایمان باشیم.

گاهی اوقات ما برای به دست آوردن چیزی تلاش می‌کنیم ولی برای نگه داشتن آن هیچ کاری نمی‌کنیم و باید قدر داشته‌های خود را بدانیم. جهان‌ها همه در حال حرکت هستند خیلی مسائل ناشناخته و مجهول وجود دارند که ما از آن‌ها چیزی نمی‌دانیم؛ چون همه چیز در حال حرکت هست ما باید از تمام لحظات زندگی خود لذت ببریم. همه اتفاقاتی که در جهان هستی می‌افتد طبق برنامه‌ریزی قبلی می‌باشد. همه موجودات هر کدام وظیفه‌ای دارند و برای انجام کاری آفریده شده‌اند.

منبع: سی‌دی  اولین خلقت
نگارش: همسفر راحله رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون ششم)
ویرایش: همسفر ملیحه رهجوی راهنما همسفر ساره (لژیون هشتم)
ارسال مطلب: مرزبان خبری همسفر سمیه
همسفران نمایندگی رودکی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .