English Version
English

درمان قطعی

درمان قطعی

همسفر سمانه رهجوی لژیون نهم از نمایندگی رودکی در خلاصه سی‌دی《نامه ۵》چنین نوشت:

سیستم کنگره ۶۰ به‌گونه‌ای طراحی شده که همه به‌طور یکسان از یک اطلاعات، یک کانال و یک چشمه استفاده می‌کنند. انسان موجود پیچیده‌ای است، سی‌وپنج میلیارد سلول در بدن ما وجود دارد که ما را تشکیل می‌دهند و گویا ۶۰ برابر این سلول‌ها باکتری داریم. سیستم ایکس خیلی حساب شده و برنامه‌ریزی شده است، تا زمانی که دقیقاً آن را نشناسیم نمی‌توانیم نظری راجع به آن بدهیم. ما در اثر عدم آگاهی و دانش، کارهایی را انجام می‌دهیم که بعدها برای ما مشکلاتی به وجود می‌آورد.

وقتی مواد مخدر مصرف می‌کنیم عمل جایگزینی صورت می‌پذیرد و سیستم‌ها تغییر می‌یابند، مواد بیرونی جایگزین مواد درونی سیستم‌های دیگر می‌شوند. وقتی با هر روشی مواد جایگزین رو قطع می‌کنیم شوک ناگهانی و مخربی به بدن وارد می‌کنیم. هر سلول دارای نیروگاهی است و این‌گونه قطع کردن‌ها باعث می‌شود که سلول انرژی خودش را از دست بدهد و روی سیناپس‌ها اثر بگذارد و تخریب ایجاد کند؛ چون سیستم ایکس در روش‌های دیگر درمانی شناخته نشده است می‌گویند اعتیاد درمان ندارد؛ ولی ما با تمام قدرت به درمان قطعی اعتیاد اعتقاد داریم و به آن رسیده‌ایم.

درمان اعتیاد یک علم است و ما اجازه نمی‌دهیم هرکسی تا به رهایی رسید دیگران را درمان کند، بعد از رهایی از واجدین شرایط در ابتدا از سؤالات فنی و جهان‌بینی، کتاب‌ها، سی‌دی‌ها امتحان گرفته می‌شود. باید ازنظر اخلاق، سواد، دانش در جایگاهی باشند که بتوانند با دیگران درست برخورد کنند. ما نمی‌توانیم فرد مصرف‌کننده را بدون استفاده از (داروی مناسب، زمان مناسب، دوز مناسب) درمان کنیم، همان‌طور که یک ساختمان را بدون مصالح نمی‌شود تعمیر کرد.

مثلث درمان شامل: جسم، روان، جهان‌بینی هست که با اعتیاد در سیستم ایکس و جسم خود مشکل به وجود می‌آوریم، سیستم ایکس در مورد خیلی بیماری‌ها دیگر هم کارساز است. سیستم ایکس به مجموعه ناقل‌های عصبی، هورمون‌ها، نوروترانسمیترها، غدد درون‌ریز و برون‌ریز، مدیاتورهای شیمیایی و... تأثیر آن بر یکدیگر و ژن‌ها و یکسری چیزهایی که هنوز هنوز ناشناخته هستند، گفته می‌شود. ما اگر زبان بدن را بفهمیم هم می‌توانیم بیماری‌ها، لاغری و چاقی و همین‌طور سیگار و قلیان را درمان کنیم.

آنتی‌ایکس یعنی ضد ایکس مثل تمام تضادها، روشنایی و تاریکی. آنتی‌ایکس به کلیه مواد مخدر، محرک، توهم‌زا، داروهای روان‌گردان، الکل و مجموع داروهای اعصاب و روان که به‌طور صحیح مورد استفاده قرار نگیرد گفته می‌شود که در سیستم ایکس تخریب ایجاد می‌کند. ناگفته نماند که استرس، ناامیدی، ترس و سایر مشکلات روحی و روانی هم می‌توانند سیستم ایکس رو تخریب کنند.

تئوری ایکس می‌گوید: ازآنجا که مواد مخدر از سد خونی عبور می‌کنند، در عملکرد سیستم ایکس مداخله ایجاد می‌نمایند و آنتی‌ایکس جایگزین مخدرهای طبیعی و سایر مواد تنظیم‌کننده سیستم ایکس می‌گردد، تعادل سیستم ایکس را از تنظیم و نظام طبیعی خارج نموده و شخص نیازمند آنتی‌ایکس بیرونی می‌گردد. از تعادل خارج شدن سیستم ایکس به نحو کمی و کیفی، پایه و اساس اکثر بیماری‌های جنسی و مزمن جسمی و روانی است. این فرضیه با کمک سایر محققین با دقت مورد مطالعه و آزمایش قرار خواهد گرفت و به‌طور کلی سیستم ایکس قابل بازسازی و ترمیم است.

منبع: خلاصه سی‌دی (نامه ۵)
نگارش: همسفر سمانه رهجوی راهنما همسفر نجمه (لژیون نهم)
ویرایش: همسفر ملیحه رهجوی راهنما همسفر ساره (لژیون هشتم)
ارسال مطلب: مرزبان خبری همسفر سمیه
همسفران نمایندگی رودکی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .