English Version
English

شیشه تخریب بسیار زیادی دارد که یکی از آنها توهم‌زایی است

شیشه تخریب بسیار زیادی دارد که یکی از آنها توهم‌زایی است

جلسه چهاردهم از دوره دوازدهم کارگاه‌های آموزش خصوصی همسفران کنگره ۶۰، نمایندگی جواد به استادی همسفر امیره رهجوی راهنما همسفر زهرا، نگهبانی همسفر نسرین و دبیری همسفر معصومه با دستور جلسه «تخریب‌های شیشه ومخدرهای جدیدودرمان آن بامتدDST» روز دوشنبه ۱۸تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند بزرگ را شاکرم؛ چون در سیستمی حضور دارم که بنیان و ریشه آن جناب آقای مهندس هستند و شاخه و برگ‌های این ساختار می‌توانند به آن تکیه کنند؛ زیرا صورت مسئله اعتیاد را کشف و درمان اعتیاد را با متد DST و داروی OT حل کردند؛ همین‌طور بسیاری از بیماری‌های لاعلاج را می‌توانیم طبق مثلثDOD درمان کنیم.

همسفرانی که با استقامت و پا‌به‌پای مسافران‌ به کنگره ۶۰ می‌آیند و می‌دانند که راه درمان اعتیاد کنگره۶۰ است؛ اگر مسافران شیشه، تریاک و... مصرف می‌کنند یا بیماری‌هایی مانند سرطان و ام‌اس داشته باشند، در این سیستم و با روش DST قابل درمان است. شما همسفران درد و رنج بسیار زیادی را تحمل کرده‌اید؛ اما با این حال باز مسافران خود را همراهی می‌کنید.

در مورد شیشه یا آمفتامین یا آیس یا کریستال، که در آسیای شرقی به آن شابو هم می‌گویند؛ چون شکل ظاهری آن شبیه به شیشه یا تکه‌های نبات دارد. آمفتامین، توسط یک داروساز ژاپنی ساخته شد و قبل از جنگ جهانی دوم به عنوان یک داروی محرک برای درمان پیش‌فعالی، گرفتگی شدید بینی و چاقی مزمن مورد استفاده قرار می‌گرفت به همین دلیل آمفتامین مورد سوء استفاده قرار گرفت و به عنوان یک ماده مخدر شناخته شد. جناب آقای مهندس می‌فرمایند: «شیشه نه محرک است و نه مخدر، بلکه مخرب است». شیشه تخریب بسیار زیادی دارد که یکی از آنها توهم‌زایی است. هنگامی که شخص شیشه مصرف می‌کند؛ درواقع فعالیت سلول‌های مغز او زیاد می شود؛ به گونه‌ای که مواد شیمیایی بیشتری ترشح می‌کند، مانند اینکه فرد سوار چرخ‌وفلک شده است و بدن فرد حالت محافظه کارانه‌ای به خود می‌گیرد و آن‌گاه در بدن فرد آدرنالین ترشح می‌کند.

 مصرف شیشه باعث می‌شود، بدن انسان ۱۱ برابر معمول دوپامین ترشح کند؛ برای همین است که شخص از خود بیخود می‌شود و با یک چاقوی آشپزخانه به افراد و نزدیکان خود صدمه وارد می‌کند.

شخصی برای من تعریف می‌کرد که عزیز آن‌ها مصرف‌کننده شیشه بوده است؛ او حشره‌کش در گوش خود می‌زد و می‌گفت که گوش من پر از حشره شده است؛ این عمل برای یک فرد عادی یک توهم است؛ ولی برای مصرف کننده شیشه عین واقعیت است. در آرایشگاه‌های زنانه از شیشه به عنوان یک محصول لاغری استفاده می‌کردند، بدون آن که بدانند چه عواقب و عوارضی می‌تواند داشته باشد؛ زیرا از صورپنهان این ماده اطلاعی نداشتند.

حال ما آگاه هستیم و می‌توانیم پیام‌آوران خوبی برای خانواده‌هایی باشیم که در خانواده خود مصرف‌کننده شیشه دارند و این پیامی است، برای عزیزان دردمندی که گرفتار شیشه هستند و راه حلی پیدا نمی‌کنند. فردی که در خانواده خود یک مصرف‌کننده شیشه داشت، می‌گفت که او با من حرف نمی‌زند، فیلم نمی‌بیند؛ به او گفتم که این شخص ماده مخدر درونی‌اش مانند دوپامین خشک شده است و سیستم‌ایکس او از حالت تعادل خارج شده است و تا زمانی که از شیشه مصرف نکند، احساس شادی و نشاط نمی‌کند.؛ پس چگونه می‌تواند شاد باشد و شادی خود را با دیگران تقسیم کند؟

اگر مواد مخدر را به مواد منفجره تشبیه کنیم؛ قدرت تریاک مانند TNT و قدرت شیشه مانند بمب اتم است. فردی تعریف می‌کرد که پدر خانواده مصرف کننده شیشه بوده است؛ او توهم زده بوده که فرزندش مرغ است و می‌خواسته آن را سر ببرد. توهم ماده مخدر شیشه بسیار زیاد است خدارا شاکرم که راه درمان را در کنگره پیدا کردیم. مسئولیتی که‌بر‌شانه‌ما همسفران ‌است، این است که بتوانیم پیام کنگره ۶۰ را به عزیزانی که منتظر راه نجات هستند، برسانیم امیدوارم الگوی خوبی برای کنگره ۶۰ باشیم.

در ادامه جلسه پس از قرائت پیام، انتخابات نگهبانی با حضور سه کاندیدا برگزار شد و همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر آرزو با اکثریت آرا به‌ عنوان نگهبان و همسفر سمیه و همسفر مژگان به‌ عنوان دبیران دوره سیزدهم کارگاه‌های آموزش خصوصی همسفران نمایندگی جواد انتخاب شدند. ضمن عرض خداقوت خدمت همسفر نسرین نگهبان دوره قبل و دبیرانشان همسفر لیلا و همسفر مصومه، برای همسفر معصومه و دبیرانشان دوران خدمتی پرباری از خداوند طلب می‌کنیم.

مرزبانان کشیک: همسفر مهری و مسافر عباس
تایپ: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر راضیه (لژیون‌ سوم)
ویراستار: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون چهارم )
عکاس: مرزبان خبری، همسفر مهری و راهنمای تازه واردین، همسفر حمیده
ارسال: مرزبان خبری، همسفر مهری
همسفران نمایندگی جواد

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .