English Version
English

گزارش تصویری از ورزش مسافران کنگره ۶۰ در نمایندگی پارک ملت شهرکرد

گزارش تصویری از ورزش مسافران کنگره ۶۰ در نمایندگی پارک ملت شهرکرد

لژیون درمان نیکوتین

سلام دوستان رحمان هستم یک مسافر.

خداوند را شاکر و سپاسگزار هستم که در این جایگاه قرار دارم. از نگهبان محترم و راهنما عزیزم تشکر میکنم که به من اجازه داد تا بتوانم در این جایگاه قرار بگیرم وخدمت بکنم و‌ آموزش بگیرم.
دستور جلسه قضاوت و جهالت.
شاید در ابتدای حظور در کنگره برای همه ما این سوال پیش می‌آمد که این دستور جلسات چه ارتباطی دارد به درمان اعتیاد به مواد مخدر و سیگار. همه دستور جلسات مهم و کاربردی هستند که هر یک می‌توانند به مانند کلیدی باشند برای حل مشکلات ما. در اول جلسات گفته می‌شود که برای رهایی خودمان از دست نیرومندترین دشمن خودمان که جهل و ناآگاهی خودمان است سکوت میکنیم و به خداوند بزرگ پناه می‌بریم،یعنی جهل و ناآگاهی من باعث شد که در تاریکی‌ها قرار بگیرم و اگر ناآگاهی من نبود در دام اعتیاد گرفتار نمی‌شدم.قضاوت به معنی قرار گرفتن در جایگاهی است که من می‌توانم حکم بکنم و جهالت بر اثر نداشتن آگاهی است زمانی که قضاوت میکنیم هم به خودمان وهم به دیگران خسارت وارد می‌کنیم . آقای مهندس در سیدی انعکاس می‌فرماید برای قرار گرفتن در صراط مستقیم نمی‌توان به یک باره تغیر مسیر داد برای خارج شدن از تاریکی ها ورسیدن به روشنایی باید مسیر رفته را برگردیم باید تاوان کارهای گذشته خود را بدهیم قضاوت کردن هم تاوانی دارد وقتی که دیگران را قضاوت می‌کنیم بدون شک مورد قضاوت قرار می‌گیریم واین عین عدالت است. یک قاضی بعد از سپری کردن آموزش‌های زیادی و با کمک گرفتن از گروههای تجسس و شهادت شاهدین به قضاوت می‌پردازد و با این حال گاهی ممکن است که اشتباه بکند حال گاهی ما بدون این که آگاهی داشته باشیم دیگران را قضاوت می‌کنیم. درمان سیگار و قضاوت کردن بدون ارتباط به هم نیستند مصرف سیگار و قضاوت کردن دیگران هر دو کاری ضد ارزشی هستند که سیستم ایکس را دچار مشکل میکنند.در پایان خداوند را شاکر هستم که کنگره و روشDST امروز وجود دارد تا ما بتوانیم به درمان برسیم و تشکر میکنم از همه شما که به صحبت‌های من گوش دادید.

لژیون تغذیه سالم

سلام دوستان محمد هستم مسافر جونز
شاکر خداوند متعال هستم بابت جایگاهی که در آن قرار گرفته ام
مبحث امروز بیماری‌ها و دسته بندی آنها می باشد.
قبل از صحبت در خصوص بیماری‌ها باید چند مطلب را بدانیم:
١_بیماری چیست؟
به ناهنجاری( Abnormality behavior) در جسم یا روان(فیزیولوژی یا سایکولوژی) می‌گویند، که به‌علت ناراحتی، اختلال عملکرد یا تنش در شخص ایجاد می‌گردد.
٢_بیماریها به چند دسته تقسیم می‌شوند؟
بیماری‌ها را به روش‌های مختلف می‌توان طبقه‌بندی کرد:
عامل ایجادکنندهٔ بیماری مانند،  بیماری های عفونی، ژنتیکی، بیماری‌های شغلی،روانی و یا اینکه دورهٔ ابتلا به بیماری مانند، بیماری حاد، تحت حاد و مزمن و یا عضو درگیرشده مانند،  بیماری های قلبی، گوارشی و ریوی.
اما الحق و الانصاف که بهترین طبقه بندی بیماری‌ها توسط جناب مهندس حسین دژاکام صورت گرفته است، که بشرح زیر است:
١_بیماری‌هایی که در اثر حادثه یا سانحه به وجود می آید(مثل شکستن پا در تصادف) و یا بیماری‌هایی که واگیردار است(شبیه ویروس کرونا که خیلی از اشخاص مبتلا شدند)
٢_بیماری‌هایی که در اثر کمبود مواد غذایی به وجود می‌آید، مثل کم خونی دلیل کم خونی کمبود آهن و کلسیم می باشد.
٣_بیماری‌هایی که در اثر کمبودمواد تولیدی بدن می‌باشد، مثل دوپامین اگر در بدن کم تولید شود شخص دچار بیماری پارکینسون می‌شود و اگر در بدن شخصی سروتونین تولید نشود دچار اوتیسم می‌گردد.
درد علامت بالینی است یعنی قسمتی از بدن دچار مشکل شده است، بدن شخصی که در مقابل درد مقاومت ندارد کمبود انکفالین دارد.
حال اگر می‌خواهیم بدن سروتونین یا آدرنالین تولید کند باید مواد اولیه به جسم برسانیم مواد مورد نیاز جسم همگی در جدول مندلیف می‌باشد(١٠٢ عنصر)
موادی که باید به بدن برسند چه چیزهایی هستند؟
میوه‌ ها و سبزیجات، که سرشار از ویتامین می باشند. (قبلاً گفتیم که بدن قادر به ساختن ویتامین نیست فقط یک نوع ویتامین در روده بزرگ تولید می شود به نام ویتامین K، بقیه ویتامین‌ها باید از بیرون به جسم برسند.
غلات و حبوبات
آقای مهندس بیان می‌کنند هفته ای یک بار خوراک عدس و یک بار خوراک لوبیا در برنامه غذایی خود داشته باشید.
جو سرشار از ویتامین B می باشد
اگر بدن کمبود ویتامین C داشته باشد ژن ها خوب کار نمی کنند.
زردچوبه، فلفل(سیاه یا قرمز) استفاده کنید، اینها آنتی اکسیدان های بسیار قوی می‌باشند.
آنتی اکسیدان چیست؟
بدن به هوای آلوده، الکل، قندخون بالا، ورزش طولانی، عفونت‌ها و مصرف زیاد اسیدهای چرب واکنش نشان می‌دهد و رادیکال آزاد تولید می‌کند، آنتی اکسیدان رادیکال‌های آزاد را نابود می‌ نماید.
رادیکال آزاد چیست؟
بدن مولکول‌هایی تولید می‌کند که جفت ندارد، این مولکول‌ها به DNA و غشای سلول آسیب می‌زند، چون می خواهند از سلول جفت خودشان را بگیرند.(آنتی اکسیدان ها رادیکال های آزاد را نابود می کنند)
حتما بیست دقیقه قبل از غذا سالاد بخورید، گوجه و کاهو سرشار از فیبر هستند.
فیبر چیست؟
یک ماده غذایی با پایه گیاهی است، این ماده نوعی کربوهیدرات می باشد اما بر خلاف کربوهیدرات‌های دیگر، بدن نمی تواند آن را به مولکول های قندی قابل هضم تبدیل کند، در حقیقت فیبر دست نخورده از مجاری گوارشی عبور و وارد روده بزرگ می‌شود،فیبر در روده بزرگ باعث حجیم  تر شدن مواد می گردد و شخص دفع راحتی خواهد داشت.
حبوبات، کاهو، پوست گندم فیبرهای ضروری برای بدن هر شخص می‌باشد و ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهند.
علائم و نشانه‌های کمبود فیبر
چیست؟
یبوست و نفخ
گرسنگی بعد ازغذا
خستگی و کم انرژی بودن
حتماً از دیسپ(D. SAP) استفاده نمایید، آقای مهندس فرماید: من همانطور که برای O. T(داروی اپیوم تینکچر) اهمیت قائل هستم برای دیسپ هم همان اهمیت را قائل هستم.
تخم مرغ و سالاد را فراموش نکنید.
با چاق تر شدن شخص، احتمال ابتلاء به برخی بیماری ها نیز افزایش پیدا می کند. این مشکلات را بیماری های مرتبط با چاقی نیز دسته بندی می کنند:
سکته و بیماری های قلبی
فشار خون بالا
دیابت
بعضی از انواع سرطان
بیماری کیسه ی صفرا و سنگ صفرا
نقرس
مشکلات تنفسی
فراموش نکنید که به بیماری‌های بی خوابی، یبوست و اضافه وزن ام الامراض(مادر بیماری ها) می گویند.
از همه مواد غذایی به میزان مناسب و در زمان مناسب استفاده کنید(نوش جان)
از اینکه به صحبت های من گوش کردید سپاسگزارم.

 

ارسال:مرزبان خبری مسافر محمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .