English Version
English

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛حرمت کنگره 60 ، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟

کارگاه آموزشی جهان‌بینی؛حرمت کنگره 60 ، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟

 

 

لینک دانلود فایل صوتی

اولین جلسه از دوره هشتاد و دوم کارگاه‌های آموزشی کنگره ۶۰؛ ویژه مسافران و همسفران؛ با استادی و نگهبانی آقای مهندس حسین دژاکام و دبیری مسافر محمود با دستور جلسه "حرمت کنگره 60 ، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟" چهارشنبه 30 خرداد ماه ۱۴۰3 ساعت 10:00 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حسین هستم یک مسافر.
برای آزمون کمک راهنمایی فقط باید متون را خواند. سوالات بخش فنی را طرح کرده ام که حدود شصت سوال است. دفعه قبل اشاره کرده ام زمانی که دبیر تغییر می کند دبیر قبلی باید از دبیر جدید قدردانی کند.
موضوع دیگر اینکه بعضی شعب بسیار کثیف است. خانم ها همسفر هر شعبه ای را دیدند که کثیف است به خانم آنی کماندار اطلاع بدهند. شعب باید تمیز باشند و پر از مگس نباشند. خانم های همسفر اگر در شعبه ای هستند و جایشان مرتب نیست باید به مرکز اطلاع دهند. از این به بعد مرزبان ایمنی، مرزبان عمرانی شعبه هم هست. منظور از عمرانی یعنی تمیز بودن شعبه. دیده بان ها و ایجنت ها مرتب یاید شعب را کنترل کنند تا تمیز باشد.
هیچ سفر اولی نمی تواند نشان بی نشانی را بگیرد و تا زمانی که به درمان نرسیده حق ندارد مبلغی دریافت پرداخت کند این مسئله خود سفر اولی آسیب می رساند.
راهنما حتماً باید دفاتر چهل سی دی را تاریخ، مهر و امضاء بزند. رهجو باید سمت راست نام سی دی و سمت چپ شماره صفحه را بنویسد. مهر و امضاء راهنما به عنوان تایید سی دی است.
مسئله بعدی حرمت کنگره 60 است. همیشه می گویند اولین قدم درمان پیشگیری است. حرمت کنگره 60 از قوانین نیز مهم تر است و ابتدا و انتهای جلسه خوانده می شود. کنگره به این دلیل مقدس است که می خواهیم از عمل شیطانی دست برداریم. در حرمت گفته شده که مکان امنی است اما به این معنی نیست که وسایلمان را رها کنیم و مراقب آنها نباشیم. اولین قدم در حرمت می گوید دروغگویی درست نیست زیرا به عقیده من مادر تمام فسادها و بیماری ها دروغگویی است. مسئله دیگر علیه شخصی سرزنش نکردن است. سرزنش کردن دیگران یعنی غیبت کردن. حرف دیگران را نباید قطع کرد. از الفاظ زشت نباید استفاده کرد.
در جلسه باید با اجازه سخن گفت و این در تمام جلسات کنگره هست حتی در جلسات دیده بانان. راهنما و رهجو نباید رابطه مالی برقرار کنند. کسی به کسی اجازه پول دادن در کنگره ندارد. به هر کسی که می خواهید پول بدهید باید رسید بگیرید. از لباس و پوشش نامناسب نباید استفاده کرد. هم برای آقایان و هم برای خانم مهم است. ما زیر نظر وزارت کشور هستیم و وزارت کشور باید مجوز ما را تمدید کند ما و نمی خواهیم دچار بحران شویم به همین دلیل از ابتدا پوشش مناسب را برای آقایان و حانم ها رعایت می کنیم.
در کوچه های اطراف شعب کنگره 60 نروید. از هرکاری که به سیستم آسیب می زند پرهیز کنید. کسبه خوشحال هستند از حضور کنگره. کار ما کمک به انسان هایی است که درگیر اعتیاد هستند به غیر از این هیچ کار دیگری نداریم به همین دلیل اگر می خواهیم موفق باشیم باید قوانین را رعایت کنیم. در کنگره راهنما و رهجو نمی توانند به هم تلفن بدهند. اصلاً شاگرد نباید به راهنما تلفن بزند. سرویس های کنگره حضوری است. راهنما ساعتی که در خانه است برای خانه است و ساعتی که در کنگره است برای کنگره. ما در خانه راجع به کنگره صحبت نمی کنیم زیرا فضای خانه برای خانواده است. قسمت بعدی حرمت می گوید با مراقب اشیا خودمان باشیم. دوبار خواند حرمت کنگره خیلی از مسائل ما را حل کرده. اگر راهنما با شاگردانش بیرون بروند و مسافرت بروند تخلف حساب می شود.
خیلی ممنونم که به صحبت های من گوش کردید.

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .