English Version
English

بهترین مواد غذایی رابه بدنمان وارد کنیم

بهترین مواد غذایی رابه بدنمان وارد کنیم

سومین جلسه از جلسات لژیون «جونز،کاهش وزن به روش تدریجی» با استادی راهنما مسافرمحسن، دبیری مسافر احسان جمعه ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۷ در پارک شهید باهنرکرمان تشکیل شد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محسن هستم مسافرجونز. 
خداوند را شاکر و سپاسگزارم که یکباردیگر توفیق داد تا در جمع شما عزیزان باشم. از آقای مهندس و تمامی دیده‌بانان و راهنمایان خوبم و تمامی عزیزانی که در کنگره۶۰ خدمت می‌کنند تشکر می‌کنم که بستر را فراهم کردند تا من بیاییم و آموزش و انرژی بگیرم.


دوستان عزیز یک نکته را مجددا یادآوری می‌کنم، لژیون تغذیه سالم در پارک باهنر راس ساعت ۷ روزهای جمعه تشکیل می‌شود، مدت زمان برگزاری لژیون ۴۵ دقیقه است. هرکدام ازدوستان که قصد ورود به لژیون را دارند بایستی حتما راس ساعت حضور داشته باشند.
طبق صبحت‌های جناب مهندس پیاده‌روی برای تمامی افراد لازم و ضروری است، حالا چه می‌خواهد عضو لژیون جونز باشند و چه نباشند و همچنین از لحاظ جنسیتی هم تفاوتی ندارد و چه بهتر است که این پیاده‌روی قبل ازطلوع خورشید باشد همان‌گونه که استاد امین در سی‌دی اهمیت خواب می‌فرمایند بیشترین انرژی که انسان می‌تواند دریافت کند قبل از طلوع خورشید است.

و مطلب دیگر، مدت زمان غذا خوردن؛ جناب مهندس می‌فرمایند مدت زمان غذا خوردن بایستی حتما بیست دقیقه باشد همان‌گونه که ما در طول سالیان عادت به تند خوردن غذا کردیم و بایستی این عادت کند خوردن و غذا را کامل جوئیدن را تمرین کنیم. همچنین باید به این تفکر برسیم این طعامی که ما می‌خوریم ساعت‌ها بابتش زحمت کشیده شده و درست شده و این نکته را هم مدنظر داشته باشیم که مزه اصلی غذا را زبان می‌چشد، و این بایستی بگونه‌ای باشد که رهجویی بعد از گذشت مدت زمان دو ماه که درلژیون جونز درحال سفر می‌باشد طعم و مزه تمامی اجزای غذا را بخوبی حس کند. 

یکی از نکات مهم در لژیون جونز نوشتن سی‌دی‌های مربوطه است. طبق گفته جناب مهندس ما نمی‌گوئیم که چی بخورید یا این‌که نخورید بلکه بانوشتن سی‌دی‌ها ما نسبت به غذاهایی که می‌خوریم و همچنین درخصوص ساختمان جسمم به یک آگاهی می‌رسیم که می‌دانم این طعام و ماده غذایی که می‌خواهم بخورم آیا برای بدنم لازم و ضروری است یا نه. بعنوان مثال جناب مهندس در سی‌دی ساختمان جسم ۳ می‌فرماید که این جسم ما بعنوان یک شهرعظیمی را تشبیه می‌کنند. و ببنید که این شهر چه عظمتی دارد و از چه تاسیساتی متشکل شده در جسم ما هم یک سلول حکم این شهر عظیم را دارد و ما باید نگاه‌مان را از این‌که می‌خواهیم بعنوان مثال دو یا چند کیلو چربی را کاهش بدهم تغییر بدهیم به یک شهری که باید باز سازیش بکنیم و وقتی که سی‌دی‌های ساختمان جسم را نوشتیم و آگاهی پیدا کردیم متوجه می‌شویم که وقتی یک ساختمان یا یک آپارتمان نیاز به تعمیرات دارد و از ابزار و وسیله مناسب خودش استفاده می‌شود.

بعنوان مثال اگر به آجر نیاز داشته باشد از آجر استفاده می‌کنیم، اگر به سیمان نیاز داشته باشد از سیمان و اگر به گچ نیاز داشته باشد از گچ استفاده می‌کنیم. درساختمان جسم‌مان هم همین‌گونه است به‌طوری که یک سلول وقتی به یکی از عناصر نیاز داشته باشد نگاه می‌کند و عنصر مدنظرش را برداشت می‌کند و ما بایستی باشناخت و آگاهی که از مواد غذایی‌مان پیدا می‌کنیم بدانیم که چه ماده غذایی برای جسم‌مان لازم و ضروری است و چه ماده غذایی ضرر دارد.

بعنوان مثال پتاسیم برای بدن لازم و ضروری است. شما اگر به افرادی که در بیرون از کنگره نسبت به کاهش وزن خود اقدام کردند نگاه کنید می‌بینید که یک لایه اضافی پوستی مخصوصا درجلوی شکم آن‌ها و اطراف پهلوهایشان بوجود آمده این درحالی‌ست که افرادی که با متد کنگره اقدام به کاهش وزن کردند این لایه اضافی پوست را ندارند و یکی از کاربردهای پتاسیم دربدن جلوگیری از بوجود آمدن این لایه اضافی است.

مورد دیگربایستی حتما ازتخم مرغ آب پزشده، سالاد و میوه همان فصل استفاده شود؛ باید به این نتیجه برسیم که بهترین موادغذایی را به بدن‌مان وارد کنیم و نسبت به آن شناخت کافی و لازم پیدا کنیم.
ضمنا بایستی حتما هر صبح قبل ازصرف صبحانه از d.sap سیب استفاده کنیم و حدالامکان در سالادمان بایستی از d.sap انگور استفاده کنیم. دوستان سفر اولی هم باید این برنامه غذایی را با تایم داروی‌شان تنظیم کنند و حتما سالاد نیم ساعت قبل از صرف غذا باشد و حتما پیاده روی داشته باشیم. و مجددا تاکید می‌کنم همگی دوستان ترازو را تهیه کنند و هر روز وزن خودشان را بنویسند.
از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید ممنونم.

بارگذاری: مرزبان خبری مسافرسعید 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .