English Version
English

استمرار در اجرای دستورات

استمرار در اجرای دستورات

مسافر میثم، هفته پیش رهایی‌اش را از لژیون جونز "تغذیه سالم" گرفت وی مدت ۱۰ ماه و ۱۰ روز به روش DST و به راهنمایی آقای رضا پارسا سفر کرد و در این سفر ۲۶.۵ کیلوگرم کاهش وزن داشت با او گفت‌وگویی داشته‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

اولین عامل یا نیروی محرکی که شما را به سمت لژیون جونز سوق داد چه چیزی بود؟
من زمانی که برای دریافت رهایی از مواد مخدر رفته بودم، به دستور راهنمای سفرم سی‌دی‌های کاهش وزن را نوشته بودم و توانسته بودم حدود ۱۰ کیلوگرم وزن کم کنم. زمان رهایی آقای مهندس فرمودند که شکم‌ات بزرگ است و باید سفر جونز انجام بدهی. آن زمان خیلی توجه نکردم و فکر می‌کردم اندام مناسبی دارم. زمانی گذشت و وقتی که برای رهایی از مصرف نیکوتین خدمت آقای مهندس رسیدم، ایشان مجددا تکرار کردند که شکم بزرگی دارم. من باز هم پشت گوش انداختم. در این مدت حتی وزن من افزایش هم یافته بود.

یک روز برای مطرح کردن سوالی خدمت آقای مهندس رسیدم که گفتند برو و خودت را لاغر کن. مدتی در فکر فرو رفتم و بعد از چند وقت دفترچه‌ای خریداری کردم و به آقای مهندس گفتم که آماده سفر هستم، ایشان هم فرمودند که در شعبه خودتان یا در پارک طالقانی راهنمایی برای خودت انتخاب کن. من هم خدمت آقای پارسا رسیدم و سفرم را شروع کردم. امید زیادی هم به کاهش وزن نداشتم. سه، چهار ماه که طبق دستورات عمل کردم حدودا هفت یا هشت کیلوگرم وزن کم کردم. راهنما به من می‌گفت که صبح‌ها به پیاده روی بروم. دو سه ماه اول سفرم مقداری گیج بودم. بعد از آن یک روز به خودم گفتم که یک ساعتی پیاده روی نمایم. آن جا تازه لذت پیاده‌روی را درک کردم. تا قبل آن تمام ارتباط من با محیط اطرافم قطع بود. از درِ منزل با آسانسور به ماشین می‌رسیدم و از آن جا سوار می‌شدم و بیرون می‌رفتم و بالعکس. روزی که پیاده‌روی می‌کردم درختان و پرندگان را می‌دیدم، مردم را می‌دیدم، و انگار تازه ارتباطم با محیط برقرار شده بود و خیلی لذت می‌بردم.

از فردای آن روز شروع به پیاده‌روی مستمر کردم. آرام آرام از روزی نیم ساعت به یک ساعت رسیده بود. بعد از حدود ۵ ماه که از سفرم گذشته بود دوچرخه‌ای تهیه کردم که باعث شده بود بیشتر هم لذت ببرم. زمان دوچرخه سواری‌ام هم ذره‌ذره بالا بردم تا نقطه‌ی تحمل پیدا کنم. طوری شده بود که یادم می‌آید در برف و باران هم دوچرخه سواری می‌کردم. نمی‌ایستادم که نیروی منفی بر من غلبه کند. همیشه به خودم می‌گفتم که استمرار در اجرای دستورات حتما جواب مثبتی خواهد داد. امیدم زیاد شده بود. در کل معتقدم اولین و مهمترین عامل موفقیت من این بود که به دستورات راهنما و آقای مهندس جامه‌ی عمل پوشاندم. در کنگره و در زندگی گوش به فرمان بودن، ایمان داشتن و پشتکار باعث موفقیت در انجام هرکاری می‌شود.

آیا واقعا کاهش وزن و تناسب‌ اندام کار سختی است؟
شاید بیرون از کنگره ۶۰ کار سختی باشد چون با روش صحیح انجام نمی‌شود ممکن است که خیلی گرسنگی بکشیم یا همیشه عصبانی باشیم و… اما در کنگره به راحتی این کار قابل انجام است. شاید باورتان نشود اما من همه نوع خوراکی هم استفاده می‌کردم اما به روش صحیحی که جناب مهندس دستور داده‌اند. مثلا قبل و بعد از وعده‌های غذایی نباید آب بنوشیم. یا ورزش کردن که به نظرم ۵۰ درصد از قضیه را می‌تواند حل کند. در کل من اذیت نشدم که هیچ، خیلی هم لذت بردم. به قول آقای مهندس من همیشه سه کیسه ۱۰ کیلیویی برنج را اضافه با خودم حمل می‌کردم. وقتی این ۳۰ کیلو چربی از من کم شد، الان احساس می‌کنم که در ابرها قدم می‌زنم. زندگی بسیار برایم لذت بخش شده است. حتی بسیاری از بیماری‌های من مثل چربی خون شدید، زانو درد، فشار خون بالا، معده درد و ورم معده هم با کاهش وزن درمان شدند. حتی کنترل مسئله زناشویی برایم گره بزرگی شده بود که بعد از کاهش وزن توانستم از نفس اماره تا حدی فاصله بگیرم. تغذیه سالم و مسائل زناشویی با هم ارتباط مستقیم دارند. در کل نمی‌گویم که صد درصد همه مشکلات حل شده است اما بیش از هفتاد درصد توانایی کنترل روی مسائل را پیدا کرده‌ام.

برای افرادی که اضافه وزن دارند اگر توصیه ای دارید بفرمایید.
زمانی که خودم وزن بالایی داشتم فکر می‌کردم که خیلی خوشتیپ هم هستم و هیچ چیز را نمی‌دیدم. حتی اگر کسی به من می‌گفت که چاق هستی، در دل می‌گفتم که این‌ها خود لاغر هستند و به من حسودی می‌کنند. به نظرم دوستان که چاق هستند اگر می‌خواهند ادامه عمرشان را از هستی و زندگی لذت ببرند حتما بعد از سفر مواد مخدر و سیگار وارد لژیون جونز بشوند. آقای مهندس می‌گویند که نمی‌شود بوی گل را توضیح داد. باید هرکسی خودش آن را حس کند، اما تجربه‌ای که من دارم این است تغییر و تحولات زیادی در زندگی رخ می‌دهد.

در پایان اگر صحبتی دارید بفرمایید.
خدا را شکر می‌کنم. حالم بی‌نهایت امروز خوب است. رهایی جونز بسیار برایم لذت بخش است. از آقای مهندس و خانواده محترمشان تشکر می‌کنم. از راهنمای خودم آقای رضا پارسا تشکر می‌کنم که در این مسیر خیلی به من کمک کردند و از ایشان بسیار آموختم. از شما هم تشکر می‌کنم.

تهیه گزارش: مسافر حسین
خدمتگزاران سایت نمایندگی صبا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .